ja achteraf spijt niet naar Resonate te zijn gegaan.quote:
Mooi nummerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:44 schreef Netsplitter het volgende:
Een van de beste, zo niet de beste, hardcore track ooit gemaakt.
Nog maar 3 weken te gaan, zin an!quote:Op donderdag 16 november 2023 23:19 schreef Qunix het volgende:
Ik vind dit echt zo een toffe anthem.
Deze vind ik nog net iets beter van hem:quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:44 schreef Netsplitter het volgende:
Een van de beste, zo niet de beste, hardcore track ooit gemaakt.
Ik kan hier helemaal niks mee persoonlijk. Veelte chaotisch. Hoop plingels, geluidjes, overstuurde stukjes, 0 bass.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Deze vind ik nog net iets beter van hem:
https://music.youtube.com/watch?v=pbuD5rD-k60&si=1-lk2PdAuwQO-OY1
Ben wel van de industrial dus vind dat juist heerlijkquote:Op woensdag 22 november 2023 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan hier helemaal niks mee persoonlijk. Veelte chaotisch. Hoop plingels, geluidjes, overstuurde stukjes, 0 bass.
Hardcore meet.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zou best nog wel een keer met mede oude lullen/kuttennaar Parkzicht Outdoor gaan of een of ander early hardcore event gaan.
Slik tegenwoordig nog steeds pillen.
Helaas wel door de arts voorgeschreven exemplaren
Ik had deze set links laten liggen tot een tweetal dagen geleden (want MoH), hier mogen ze er nog wel meer van maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een set zeg.
Ouderwets stampen. Niks overhypte piepbasjes of iets.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |