Hij is bang dat het de hele meet over hem gaat.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:49 schreef Rectum het volgende:
Braad die steeds die meet af houdt om maar zo veel mogelijk aandacht voor zichzelf te genereren.
Dat is een act. Hij geilt er gewoon op om steeds gevraagd te worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is bang dat het de hele meet over hem gaat.
Ik fok op mn tv... brad staat onder een tabquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kijk BradgeTV via chromecast op mijn tv
Daar is een apart topic voor hier in WEB.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:53 schreef MasterLouisa het volgende:
Zijn er nog mensen van plan Braadslee te meeten de 22ste?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
Daar is een apart topic voor hier in WEB.
We zitten allemaal aandachtig te kijken naar de streamquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Wat is het hier rustig... is iedereen bedolven onder gehaktballen ofzo?
allemaal verwijderd door nannequote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Wat is het hier rustig... is iedereen bedolven onder gehaktballen ofzo?
Oh dat is het...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:57 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
We zitten allemaal aandachtig te kijken naar de stream
Wel een geniale locatie voor de pizzaboer om langs te komemquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WEB / WEB-meet 22 juli in Utrecht, shit gaat aan.
Denk niet dat hij er rekening mee houdt dat er niks meer aan is als iedereen is gebanned en er geen actie is. Hoevaak kan je iemand nog horen praten over een stuk schroot uit 1997?quote:
Ik ga me hier niet als een heilig boontje voor doen maar 8 keer pizza op een avond gaat ook wel wat ver vindt je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Denk niet dat hij er rekening mee houdt dat er niks meer aan is als iedereen is gebanned en er geen actie is. Hoevaak kan je iemand nog horen praten over een stuk schroot uit 1997?
Zijn 8 dagen dat je gratis kan eten en sparen voor een Tyros. Ik eet liever gratis pizza dan noodles van 50 centquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet als een heilig boontje voor doen maar 8 keer pizza op een avond gaat ook wel wat ver vindt je zelf ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |