Nieuw beleid als ze zo blijven bannen en time outs geven wi niemand meer komen naar zijn kanaal.quote:
Zeg alleen dat we de daders moeten pakken en dan krijg ik gelijk een banquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Nieuw beleid als ze zo blijven bannen en time outs geven wi niemand meer komen naar zijn kanaal.
Zonder ramptoerisme heeft zijn kanaal niet eens bestaansrecht.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zijn we allemaal toch. Zonder ramptoeristen geen Braddietopics.
Ja het is een beetje verwarrend maar hij is er weer.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:32 schreef Paul het volgende:
Huh is bradje nu weer live, hij ging toch een kwartier geleden offline
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:36 schreef Paul het volgende:
Braddie denkt geen BN-er te worden. Ik denk dat hij binnen een jaar beroempt is hoor.
nieuwe rooy donders.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:36 schreef Paul het volgende:
Braddie denkt geen BN-er te worden. Ik denk dat hij binnen een jaar beroempt is hoor.
Wel alleen verkrijgbaar in XXXXXXXXXXL formaat natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:38 schreef isax het volgende:
[..]
nieuwe rooy donders.
eigen sportbroeken lijn
Ook te gebruiken als tent voor de hele familie?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:38 schreef isax het volgende:
[..]
nieuwe rooy donders.
eigen sportbroeken lijn
dan word hij nooit rijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel alleen verkrijgbaar in XXXXXXXXXXL formaat natuurlijk
Want?quote:
En Brad valt niet te verbeteren, de ezel die 1000x aan een muur stoot.quote:
Nee klopt net afgehaakt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel saai zijn stream als hij niet boos wordt
Bestel dan een pizzaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel saai zijn stream als hij niet boos wordt
Poncho's!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:38 schreef isax het volgende:
[..]
nieuwe rooy donders.
eigen sportbroeken lijn
Ben 1 van de weinige die zijn adres niet heeftquote:
Genoeg buren ook toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:42 schreef jakob558 het volgende:
Ik snap oprecht niet, waarom hij niet de al bestaande pizza's hield/houdt.. Heb je een gratis pizza voor die avond, eventueel eentje in de vriezer, kijken of het de volgende dag nog lekker is. Is het vies? Gooi je t alsnog weg, was toch gratis.
Goed zoquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:41 schreef Braddie het volgende:
Dat haalt niets uit, een pizza bestellen. Stream gaat off-line, handel het af, stream gaat on-line, negeer het verder
Je hebt iets gemist, een tripple family XXL heart attack pizza kon Braddie ook niet aan, en toen kwam er nog een.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:42 schreef jakob558 het volgende:
Ik snap oprecht niet, waarom hij niet de al bestaande pizza's hield/houdt.. Heb je een gratis pizza voor die avond, eventueel eentje in de vriezer, kijken of het de volgende dag nog lekker is. Is het vies? Gooi je t alsnog weg, was toch gratis.
Allemaal onbetaaldquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:42 schreef jakob558 het volgende:
Ja die 35,- zou ik laten liggen. Maar er zat tussen die 8 pizza's echt wel een prima betaalde pizza.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist, een tripple family XXL heart attack pizza kon Braddie ook niet aan, en toen kwam er nog een.
Dat was afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:44 schreef jakob558 het volgende:
[..]
Ja die 35,- zou ik laten liggen. Maar er zat tussen die 8 pizza's echt wel een prima betaalde pizza.
Hij zegt dat mensen die bestellen het geld terugkrijgen als hij het niet aanneemt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:46 schreef isax het volgende:
betaalde meuk is toch niets mis mee?
bedoel ik zou best lachen
Betaald wel jaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:46 schreef isax het volgende:
.....juistquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:47 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij zegt dat mensen die bestellen het geld terugkrijgen als hij het niet aanneemt.
Haha, ik volg 't echt maar een beetje. Kan toch slecht begrijpen dat je daar zo kwaad om kan worden.. En toch zo aandachtsgeil zijn dat je live blijft gaan. Maargoed, dat is ook wel tekenend voor Braad.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat was afgelopen vrijdag.
Zondag had hij alles geweigerd, maar de bestellingen liepen door tijdens de stream.
Nou ja, een XXL tripple family pizzaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:46 schreef isax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |