abonnement Unibet Coolblue
pi_171995456


Moslims hebben zondag een straat in Schaarbeek bezet om te bidden. Het gemeentebestuur reageert kwaad, want de actie had geen toestemming gekregen.

Moslims zijn eergisteren, na het doorbreken van de ramadan, voor de Kouba-moskee op straat gaan bidden. Zonder toestemming hebben ze daarvoor de Vanderlindenstraat ingenomen. De gelovigen zagen zich genoodzaakt om buiten te bidden omdat de moskee in de straat te klein is. De politie van Schaarbeek, die te maken had met een voldongen feit, sloot de straat tijdens het gebed af.

Burgemeester Bernard Clerfayt (Défi) heeft ondertussen aan La Dernière Heure gereageerd op de actie: "De betrekkingen met de Schaarbeekse moskeeën zijn normaalgezien goed", zegt hij. "Zij weten dat het gemeentebestuur geen religieuze activiteiten in de publieke ruimte duldt, ongeacht de religie. De moskee had enkel van de brandweer een toestemming gekregen om de gelovigen binnen te laten bidden."

Verder geeft de burgemeester nog mee dat hij aan de verantwoordelijken van de moskee een brief zal sturen. Die zitten volgens hem zelf verveeld met de zaak en hebben hem op het hart gedrukt hebben dat dit niet meer zou gebeuren.


http://www.hln.be/hln/nl/(...)-in-Schaarbeek.dhtml

De politie in België is ook al een bange hond voor de islam. :{
standaarddrinker
pi_171995498
Dat het niet meer zou gebeuren, jaja...
pi_171995525
Nee in ruil voor een grotere moskee.
standaarddrinker
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 18:39:41 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171995551
Gewoon niet stoppen als je er langs moet met je auto springen ze vast wel aan de kant.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171995581
Pure provocatie.
pi_171995588
Haha die Belgen!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  dinsdag 27 juni 2017 @ 18:42:41 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171995621
Relikneuzen :')
pi_171995642
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon niet stoppen als je er langs moet met je auto springen ze vast wel aan de kant.
Je kon er niet eens meer komen met de auto om te toeteren, de politie sloot de straat af. :|W
standaarddrinker
pi_171995650
En we kijken toe...
There are only 151 Pokémon.
pi_171995673
Over tien jaar zitten wij er ook bij, met een machinegeweer tegen je kop!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171995677
Ach, ze waren iig geen bioscopen aan het slopen. Beter dan hier.
pi_171995690
Doe dat nou gewoon lekker thuis. Al die relizooi... Achter de voordeur ermee.

Ik blijf dit soort dingen er overigens behoorlijk gay uit vinden zien.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 18:50:29 #13
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171995751
Geef die moskee een mooie boete, dan leren ze het wel af.
pi_171995856
Doe iets ondeugends als je er langs gaat :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_171995866
Hebben ze dit niet al eerder gedaan als actie om aandacht te vragen voor hun te kleine moskee? Of verwar ik het met een andere plaats?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:01:13 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_171995970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:56 schreef Physsic het volgende:
Hebben ze dit niet al eerder gedaan als actie om aandacht te vragen voor hun te kleine moskee? Of verwar ik het met een andere plaats?
Dit.
Of een protest tegen teveel vrije tijd :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:02:23 #17
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171996001
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:01 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Dit.
Of een protest tegen teveel vrije tijd :')
Zou mij verbazen als er tussenzitten (liggen) met een fatsoenlijke baan.
pi_171996025
Volgende ramadan het waterkanon maar stand by houden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_171996043
Echt gestoord
pi_171996081
Vrijheid van godsdienst is geweldig
pi_171996183
RIP Europa
pi_171996187
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:05 schreef boekenplank. het volgende:
Vrijheid van godsdienst is geweldig
Morgen gezellig met zijn allen voor de moskee een eredienst voor de nobele godin Boom Shakalaka ?
pi_171996246
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon niet stoppen als je er langs moet met je auto springen ze vast wel aan de kant.
Killdozer?
pi_171996903
Ze doen wel hun best in ieder geval.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:36:05 #25
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_171997080
Gezellig met je hangbuikzwijntje vlak langs hun wandelen. >:)
Ik zou de brandspuit er op gezet hebben als ik het daar voor het zeggen had. Bidden doen ze maar gewoon thuis. Afgezien van de overlast is het een zeer onsmakelijke vertoning al die kerels met hun kont in de lucht :r
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 19:37:15 #26
186611 Haags
pi_171997129
8)7
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:39:13 #27
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_171997599
Het is toch godverdomme niet te geloven :')
pi_171998188
Nog erger dan oud gereformeerden die zondags de weg al lopend bezet houden. Wat een kneuzen joh :P
pi_171998366
MOOOOOOI. :@
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 20:16:15 #31
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171998659
Waarom wordt die straat niet gewoon ontruimd?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:17:05 #32
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171998681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom wordt die straat niet gewoon ontruimd?
Je mag beschermde diersoorten niet bedreigen
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:19:30 #33
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171998778
ALLAHU AKBAR!!!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171998816
En waarom hebben ze de straat niet schoongeveegd
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_171998978
Word doodmoe van de klagers hier
Dit is het nieuwe Europa, wen er maar aan
Verzetten heeft geen zin
Dit zijn onze nieuwe overlords _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171998985
Let maar op, nu gaan ze dit overal doen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171999453
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:23 schreef halfway het volgende:
Let maar op, nu gaan ze dit overal doen.
Gebeurt al jaren maar zoals altijd lopen wij achter op de rest van de wereld

Zoals je het misschien verwacht verleent de overheid al haar medewerking

Parijs:



Los Angeles



Italië :

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171999461
Schaarbeek is het kleinere broertje van Molenbeek, maar evengoed is daar geen redden meer aan.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:41:58 #39
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171999777
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Schaarbeek is het kleinere broertje van Molenbeek, maar evengoed is daar geen redden meer aan.
Onafhankelijk verklaren van de Belgische staat en dan alle uitkeringen stopzetten.
pi_171999865
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:40 schreef tralalala het volgende:
Pure provocatie.
Dit.
pi_172000030
waarom greep de politie niet in?
There are only 151 Pokémon.
pi_172000085
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:47 schreef Eenskijken het volgende:
waarom greep de politie niet in?
Politie greep in, ze sloot de straat af zodat de Belg het gebed niet kon verstoren.
standaarddrinker
pi_172000149
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Onafhankelijk verklaren van de Belgische staat en dan alle uitkeringen stopzetten.
Het ligt toch echt niet alleen aan hun. Het wordt ze zó makkelijk gemaakt, dat het een eitje is om daar misbruik van te kunnen maken.

Nederland is zoetsappig, maar in België kunnen ze er helemaal wat van. Totaal geen ruggengraat en daar maken moslims die doorgaans toch al flink wat dominanter zijn dan wij, gretig gebruik van.
pi_172000226
In Nederland is ook meer bespreekbaar, de Belgen vinden die diknekken arrogant met hun grote bek, maar dit zou in Nederland veel heisa opleveren, België heeft een zwijgcultuur.
standaarddrinker
pi_172000289
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
MOOOOOOI. :@
1500 jaar geleden misschien. Nu is het een beetje dom.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:54:09 #48
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172000343
Lekker met je knieën op de grond en je kontje de lucht in voor Allah. Dan kan ie er makkelijker inkomen.
Fade to Black
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:56:15 #49
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172000410
Ondertussen in Brussel..

:')
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:59:38 #50
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_172000541
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:54 schreef Achterhoker het volgende:
Lekker met je knieën op de grond en je kontje de lucht in voor Allah. Dan kan ie er makkelijker inkomen.
Als je goed kijkt kun je zien wat je voorligger heeft gegeten.
pi_172000831
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:51 schreef DrDentz het volgende:
In Nederland is ook meer bespreekbaar, de Belgen vinden die diknekken arrogant met hun grote bek, maar dit zou in Nederland veel heisa opleveren, België heeft een zwijgcultuur.
Maar ook in Nederland moet de politie ook altijd deëscalerend optreden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172000884
Het lijkt relatief onschuldig en dat vind ik nog het engste. Die mensen doen op dat moment niemand kwaad, vrijheid van religie, respect voor andere culturen, etc. Dus wat maakt het nou uit? Zeur niet!

Maar het onderliggende feit is dat steeds minder regels opgaan voor moslims. (Klein) stapje voor (klein) stapje, net als de spreekwoordelijke kikker in opwarmend water (spreekwoordelijk want het is een mythe)
- Verkeersregels (en weet ik veel wat er nog meer gebroken is) kunnen nu dus ook al zonder vergunning en consequenties gebroken worden.
- Dierenwelzijn wetten gelden al heel lang niet meer (onverdoofd slachten). Geluidsnormen gelden op veel plekken ook niet voor de oproep voor het gebed (gelukkig zeldzaam in NL).
- Kinder-indoctrinatie is ook prima (minder zwart/wit dan het klinkt) uit naam van religie.
- Pasfoto's voor paspoort (en ID/rijbewijs?) moeten voldoen aan tig overdreven eisen maar een hoofddoek is opeens wel prima.
- Moslim feestdagen die steeds meer gemeengoed worden en mogelijk oude feestdagen dreigen te vervangen. Zinloze feestdagen vervangen ben ik niet op tegen, maar absoluut niet voor religieuze feestdagen!
- Zelfs de neutraliteit van de uitvoerende macht (hoofddoek bij politie) en rechterlijke macht (hoofddoek bij griffiers) staan ter discussie.

Deze lijst is vast heel erg lang en wordt steeds langer omdat terugdraaien 100x lastiger (gebeurd dus niet) is dan een oogje dichtknijpen. Maar een oogje dichtknijpen is helaas bijna hetzelfde als toestaan... De Islam maakt hier dankbaar gebruik van en het zou vanuit hun perspectief ook erg stom zijn om dat niet te doen. Het echte probleem is dat wij (en dan met name de trias politica) dit stapje voor stapje toestaan omdat veel mensen het grote geheel niet zien, het zijn tenslotte maar kleine dingetjes op zichzelf. Maar alles bij elkaar laat het een doodenge trend zien die me heel veel zorgen baart. Op bijna alle mogelijke onderwerpen zie ik de toekomst als heel zonnig ik ben een echt gigantische optimist maar dit is werkelijk het enige onderwerp waarbij ik me echt zorgen maak.

Dan nog even over de ramadan challenge, een dag mee vasten voor niet-moslims, waar je afgelopen tijd weleens over hoort. Heeft iemand ooit overwogen om daar een challenge tegenover te zetten als die gevraagd wordt?
Ik ga een dag vasten als jij je hoofddoek een dag afzet.
Hun argument tegen de vrouw minachtende aspecten van de hoofddoek is tenslotte dat ze het zelf "willen" ***. Als dat waar is zou dat geen enkel probleem moeten zijn en een prachtige zijsprong van de culturele éénrichtingsverkeer. Mijn respect voor die moslima zou onmiddellijk gigantisch stijgen dus zo gek is dat toch niet?

*** Tuurlijk, met een pistool op je slaap heb je ook de vrije keuze tussen je portemonnee en je leven. Een vrije keuze, dus op dat moment "wil" je ook je geld weggeven. Zolang de voordelen (respect, sociale druk van familie en omgeving) groter zijn de nadelen (disrespect van minder belangrijke mensen, niet-moslims) dan kies je natuurlijk "vrijwillig" voor het eerste en "wil" je dat dus zelf. Hele logische keuze maar helaas wel schadelijk voor vrije samenleving.

Zo, die frustratie moest er even uit. Sorry :)
pi_172001065
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar ook in Nederland moet de politie ook altijd deëscalerend optreden.
Daar zijn de politie iftar maaltijden al voor bedoeld.
standaarddrinker
pi_172001174
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dit.
quote:
De gelovigen zagen zich genoodzaakt om buiten te bidden omdat de moskee in de straat te klein is.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 21:18:59 #55
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172001209
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]


[..]

Dan ga je naar een andere moskee. Of doet je het thuis. Als ik ergens niet kan schijten doe ik het ook niet op de stoep
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172001304
Midden op straat ook echt. Pure noodzaak dit.
standaarddrinker
pi_172001354
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dan ga je naar een andere moskee. Of doet je het thuis. Als ik ergens niet kan schijten doe ik het ook niet op de stoep
Niet bepaald netjes, maar wat een overdreven reacties hier weer, man man man.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 21:25:05 #58
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172001435
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet bepaald netjes, maar wat een overdreven reacties hier weer, man man man.
Het gaat om de gedachtegang erachter. Ze eisen in principe een recht op dat ze niet hebben.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172001442
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:09 schreef Dally het volgende:
Het lijkt relatief onschuldig en dat vind ik nog het engste. Die mensen doen op dat moment niemand kwaad, vrijheid van religie, respect voor andere culturen, etc. Dus wat maakt het nou uit? Zeur niet!

Maar het onderliggende feit is dat steeds minder regels opgaan voor moslims. (Klein) stapje voor (klein) stapje, net als de spreekwoordelijke kikker in opwarmend water (spreekwoordelijk want het is een mythe)
- Verkeersregels (en weet ik veel wat er nog meer gebroken is) kunnen nu dus ook al zonder vergunning en consequenties gebroken worden.
- Dierenwelzijn wetten gelden al heel lang niet meer (onverdoofd slachten). Geluidsnormen gelden op veel plekken ook niet voor de oproep voor het gebed (gelukkig zeldzaam in NL).
- Kinder-indoctrinatie is ook prima (minder zwart/wit dan het klinkt) uit naam van religie.
- Pasfoto's voor paspoort (en ID/rijbewijs?) moeten voldoen aan tig overdreven eisen maar een hoofddoek is opeens wel prima.
- Moslim feestdagen die steeds meer gemeengoed worden en mogelijk oude feestdagen dreigen te vervangen. Zinloze feestdagen vervangen ben ik niet op tegen, maar absoluut niet voor religieuze feestdagen!
- Zelfs de neutraliteit van de uitvoerende macht (hoofddoek bij politie) en rechterlijke macht (hoofddoek bij griffiers) staan ter discussie.

Deze lijst is vast heel erg lang en wordt steeds langer omdat terugdraaien 100x lastiger (gebeurd dus niet) is dan een oogje dichtknijpen. Maar een oogje dichtknijpen is helaas bijna hetzelfde als toestaan... De Islam maakt hier dankbaar gebruik van en het zou vanuit hun perspectief ook erg stom zijn om dat niet te doen. Het echte probleem is dat wij (en dan met name de trias politica) dit stapje voor stapje toestaan omdat veel mensen het grote geheel niet zien, het zijn tenslotte maar kleine dingetjes op zichzelf. Maar alles bij elkaar laat het een doodenge trend zien die me heel veel zorgen baart. Op bijna alle mogelijke onderwerpen zie ik de toekomst als heel zonnig ik ben een echt gigantische optimist maar dit is werkelijk het enige onderwerp waarbij ik me echt zorgen maak.

Dan nog even over de ramadan challenge, een dag mee vasten voor niet-moslims, waar je afgelopen tijd weleens over hoort. Heeft iemand ooit overwogen om daar een challenge tegenover te zetten als die gevraagd wordt?
Ik ga een dag vasten als jij je hoofddoek een dag afzet.
Hun argument tegen de vrouw minachtende aspecten van de hoofddoek is tenslotte dat ze het zelf "willen" ***. Als dat waar is zou dat geen enkel probleem moeten zijn en een prachtige zijsprong van de culturele éénrichtingsverkeer. Mijn respect voor die moslima zou onmiddellijk gigantisch stijgen dus zo gek is dat toch niet?

*** Tuurlijk, met een pistool op je slaap heb je ook de vrije keuze tussen je portemonnee en je leven. Een vrije keuze, dus op dat moment "wil" je ook je geld weggeven. Zolang de voordelen (respect, sociale druk van familie en omgeving) groter zijn de nadelen (disrespect van minder belangrijke mensen, niet-moslims) dan kies je natuurlijk "vrijwillig" voor het eerste en "wil" je dat dus zelf. Hele logische keuze maar helaas wel schadelijk voor vrije samenleving.

Zo, die frustratie moest er even uit. Sorry :)
Ben het met je eens hoor. Beetje bij beetje nemen zij het roer over. Dat zie je bijvoorbeeld wel op scholen waarbij moederdagknutselwerkjes geschrapt worden vanwege de divers aantal culturen op school (volgens mij is elke moeder wel blij met een knutseltje van haar kind, maar bon). We staan erbij en kijken ernaar, daar is waar het op neer komt.

Een tijd geleden kwam ik bij de speeltuin een Turkse moeder tegen en die ging mij wel even wat Turkse woordjes leren :') Bij diezelfde speeltuin van de week ook een Turkse moeder die alleen maar Turks lulde met haar kinderen. Integreren, het boeit hun geen fuck. Het ergste is dat ze hun kinderen erin meenemen die daardoor een flinke taalachterstand krijgen die leraren op school mogen gaan oplossen.
pi_172001479
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het gaat om de gedachtegang erachter. Ze eisen in principe een recht op dat ze niet hebben.
Nee, ze hadden het even netjes bij de gemeente aan moeten vragen, dat hebben ze niet gedaan. Daar geef je ze dan een boete voor ofzo. De partijen zijn in gesprek, bestuur vindt het ook niet echt chill en gaan het anders aanpakken.

Wat is nou het hele fucking probleem? Oh wacht, het zijn moslims.
pi_172001487
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor. Beetje bij beetje nemen zij het roer over. Dat zie je bijvoorbeeld wel op scholen waarbij moederdagknutselwerkjes geschrapt worden vanwege de divers aantal culturen op school (volgens mij is elke moeder wel blij met een knutseltje van haar kind, maar bon). We staan erbij en kijken ernaar, daar is waar het op neer komt.

Een tijd geleden kwam ik bij de speeltuin een Turkse moeder tegen en die ging mij wel even wat Turkse woordjes leren :') Bij diezelfde speeltuin van de week ook een Turkse moeder die alleen maar Turks lulde met haar kinderen. Integreren, het boeit hun geen fuck. Het ergste is dat ze hun kinderen erin meenemen die daardoor een flinke taalachterstand krijgen die leraren op school mogen gaan oplossen.
Nederland is gewoon een lapje grond waar het goed toeven is, het heeft voor hen geen identiteit of geschiedenis of cultuur (ja, een hele foute witte geschiedenis, die uitgewist moet worden), dat soort dingen heb je alleen in het moederland. Daar ligt je trots.
standaarddrinker
pi_172001526
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Daar zijn de politie iftar maaltijden al voor bedoeld.
Jammer dat zo'n actie juist averechts uitpakt.
Niet-moslims zijn boos dat de politie hun neutraliteit opgeeft en verliezen veel vertrouwen en dus respect voor een macht die neutraal dient te zijn terwijl de moslims zien dit zien als onderdanigheid wat hun dominantie juist versterkt. Onderdanigheid door een uitvoerende macht zorgt juist voor veel minder respect en maakt alles juist veel erger.

Het is net als een moeder die denkt dat het een goed idee is om haar zoon na drie keer "nee" toch een snoepje te geven. Dan vind hij me lief en krijgt hij meer respect en zal hij beter luisteren en minder zeuren. Nee sorry, zo werkt dat helaas niet. De zoon leert razendsnel dat zijn uiteindelijk moeder onderdanigheid toont zolang hij maar door blijft zeuren. Iemand zijn zin geven is heel wat anders dan respect tonen!
pi_172001527
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, ze hadden het even netjes bij de gemeente aan moeten vragen, dat hebben ze niet gedaan. De partijen zijn in gesprek, bestuur vindt het ook niet echt chill en gaan het anders aanpakken.

Wat is nou het hele fucking probleem? Oh wacht, het zijn moslims.
Nee, de gemeente heeft geen toestemming gegeven, ze wisten van de plannen af. Dat is heel wat anders.
pi_172001557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nederland is gewoon een lapje grond waar het goed toeven is, het heeft voor hen geen identiteit of geschiedenis of cultuur (ja, een hele foute witte geschiedenis, die uitgewist moet worden), dat soort dingen heb je alleen in het moederland. Daar ligt je trots.
Of je laat mensen daar gewoon vrij. Werkt een stuk beter dan hen een zekere loyaliteitskwestie toe te dichten.
pi_172001597
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of je laat mensen daar gewoon vrij. Werkt een stuk beter dan hen een zekere loyaliteitskwestie toe te dichten.
Ik wist dat je hier zou komen om alles goed te praten. Voorspelbaarheid +1.
standaarddrinker
pi_172001602
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee, de gemeente heeft geen toestemming gegeven, ze wisten van de plannen af. Dat is heel wat anders.
Dan lees je dingen die er niet staan.
pi_172001618
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of je laat mensen daar gewoon vrij. Werkt een stuk beter dan hen een zekere loyaliteitskwestie toe te dichten.
Of je laat de Nederlander gewoon lekker vrij van de gekte van daarbuiten.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 21:30:00 #68
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172001624
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, ze hadden het even netjes bij de gemeente aan moeten vragen, dat hebben ze niet gedaan. Daar geef je ze dan een boete voor ofzo. De partijen zijn in gesprek, bestuur vindt het ook niet echt chill en gaan het anders aanpakken.

Wat is nou het hele fucking probleem? Oh wacht, het zijn moslims.
Dit was net zo goed een probleem geweest als het joden christenen of zelfs maar boeddha's waren. Je framed en dat is triest.

Als je namelijk het aspect moslims weghaalt is het nog steeds een grote groep die zich boven de wet lijken te wanen en daar ook naar handelen. Door dit toe te staan schep je een precedent.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172001657
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Of je laat de Nederlander gewoon lekker vrij van de gekte van daarbuiten.
Dat is al aan de orde, uitzonderingen daargelaten.
pi_172001689
Ik heb niks tegen moslims, maar feit is dat je ze strak moet houden. Zoals ik al eerder zei, ze zijn dominanter en gewiekster dan wij. Dat is gewoon zo. Als je teveel privileges geeft krijg je allemaal Molenbeken.

Ik ben niet pro Erdogan, maar zo'n kerel is precies wat dat Turkse volk nodig heeft.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:32:31 #71
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172001710
Vreemde actie in een land waar de verhoudingen al op scherp staan.
pi_172001717
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is al aan de orde, uitzonderingen daargelaten.
1, nog wat miljoen uitzonderingen daargelaten.
pi_172001750
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb niks tegen moslims, maar feit is dat je ze strak moet houden. Zoals ik al eerder zei, ze zijn dominanter en gewiekster dan wij. Dat is gewoon zo. Als je teveel privileges geeft krijg je allemaal Molenbeken.
We zijn decadent geworden en doorgeslagen in ons streven om niet racistisch en niet xenofoob te zijn. Als een moslim voordringt in de supermarkt dan is daar iets van zeggen al een daad van islamofobie.
standaarddrinker
pi_172001752
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dit was net zo goed een probleem geweest als het joden christenen of zelfs maar boeddha's waren. Je framed en dat is triest.
Dan had dit topic een stuk minder dramatische reacties geteld waarin wordt gewaarschuwd voor de vijfde kolonne.

quote:
Als je namelijk het aspect moslims weghaalt is het nog steeds een grote groep die zich boven de wet lijken te wanen en daar ook naar handelen. Door dit toe te staan schep je een precedent.
Want nu gaan ze volgende maand allemaal een bank beroven ofzo? Ze hebben zich niet aan de gemeentelijke verordeningen gehouden, big deal. Gebeurt wel vaker, dan wordt er een boete uitgedeeld en that's it.
pi_172001782
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb niks tegen moslims, maar feit is dat je ze strak moet houden. Zoals ik al eerder zei, ze zijn dominanter en gewiekster dan wij. Dat is gewoon zo. Als je teveel privileges geeft krijg je allemaal Molenbeken.

Ik ben niet pro Erdogan, maar zo'n kerel is precies wat dat Turkse volk nodig heeft.
Ik heb niks tegen homo's maar je moet ze wel strak houden. Ze zijn dominanter en gewiekster dan wij en voor je het weet nemen ze het hele land over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')