Circa 10 tot 12.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat moet iemand nog meer weten dan Peugeot dealer in de buurt van Loosdrecht? Je hebt het geld niet om iedere dag ver te reizen. Hoeveel Peugeot dealers zitten er binnen een straal van 25/30km?
Gewoon donaties vragen. Makkelijk denken.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja juist... En hij heeft nu al geen geld om te rijden.
Ik volg deze reeks en de vorige reeksen al een jaar ongeveer, dus weet waar ik het over heb ook wbt jou, en weet dat je hem eerst beschermde etc. Maar goed hier gaan we niet uitkomen, ik vind dat jij je niet mod-waardig gedraagt op deze manier. Jij vindt van wel prima.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik me verantwoordelijk zou moeten voelen voor iets dat ik geenszins in de hand heb.
Ga hier verder ook niet op in, daarvoor moet je die hele boel maar nogmaals teruglezen en ctrl-F'en op 'Moira' dan
Ben hier al vaak genoeg in herhaling gevallen
Hij heeft in de vorige livestream al bevestigd (quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat moet iemand nog meer weten dan Peugeot dealer in de buurt van Loosdrecht? Je hebt het geld niet om iedere dag ver te reizen. Hoeveel Peugeot dealers zitten er binnen een straal van 25/30km?
Dat haalde ik van het weekend ook al aan in de stream. Als je op google gaat zoeken dan kom je er wel. Je hoeft niet alleen op peugeot-dealer te zoekenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ach hou op, wees blij dat ze is bijgedraaid en niet meer die zuurpruim van weleer isquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik volg deze reeks en de vorige reeksen al een jaar ongeveer, dus weet waar ik het over heb ook wbt jou, en weet dat je hem eerst beschermde etc. Maar goed hier gaan we niet uitkomen, ik vind dat jij je niet mod-waardig gedraagt op deze manier. Jij vindt van wel prima.
(en in herhaling vallen is juist in deze reeks geen probleem lijkt me)
Ik woon dan om de hoek, echt moeilijk veel, reken maar op een stuk of 20-30quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo gaat dat man, niks aan te doen. Helaas je kan niet iedereen helpen er zijn hulp behoevende die hulp willen en er zijn die, die alleen zeggen dat ze hulp willen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb best geduld voor hem, nog steeds hoor.
Moet ook gejammer aanhoren van een collega die ook in smoesjes verstopt en anderen de schuld geeft.
En steeds blijft moeite stoppen geen enkel effect te hebben.
Daar kan hij ook niets aan doen, na 86x tegen dezelfde steen botsen leert ie nog niet.
Hetzelfde voor mn maatje van werk, iedereen steekt zn nek uit, en je krijgt gezeik terug.
Ik zeg niks. Ik denk gewoon hardop. Maar zelfs al is het een paar kilometer verder. Het is niet alsof er honderden peugeot dealers zijn binnen een straal van 50km, lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het zit echt echt totaal niet in de buurt van Loosdrecht, maar als jij denkt van wel. Prima.
Reis kosten worden vergoed, dus vandaar dat het nu ff een stuk uit de buurt is.
heh deze snap ik nietquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik noemde hem bolle wombat of hij bij Ad al excuses heeft gemaakt bij een uitspraak wat hij verkeerd begreep.
Ad mag chronisch depressief blijven.
Snap er geen reet vanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik noemde hem bolle wombat of hij bij Ad al excuses heeft gemaakt bij een uitspraak wat hij verkeerd begreep.
Ad mag chronisch depressief blijven.
Kan je wel redelijk gericht zoeken dusquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:33 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij heeft in de vorige livestream al bevestigd () dat het op 40/50 km van z'n huis zit.
Hij heeft de plaats een poosje terug al eens genoemd in zijn stream maar ik ga het niet zeggen want anders gaan sommigen weer lopen zieken en dat bedrijf bellen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ik denk gewoon hardop. Maar zelfs al is het een paar kilometer verder. Het is niet alsof er honderden peugeot dealers zijn binnen een straal van 50km, lijkt mij.
Of wil je gaan beweren dat het nog veel verder is? Want dan word je verhaal wel ongeloofwaardiger. Buiten dat je niet een volle tank lijkt te kunnen betalen lijkt het mij sterk dat een bedrijf zoveel reiskosten wil betalen om werkzaamheden te doen die de 15-jarige buurjongen op de hoek ook kan
Ad die zou hebben geroepen dat hij hoopte dat ik een kind dood zou rijden omdat ik zou streamen tijdens het rijden.quote:
Ad zou hebben gezegd dat hij hoopte dat Brad een kind zou doodrijden, omdat dat streamen tijdens het autorijden idioot is. Echter, Ad heeft dat helemaal niet gezegd. Iemand riep dat dus gewoon in de chat van Bradge's stream, waarop Brad zei dat Ad dan chronisch depressief mag blijven oid.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:39 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Hij heeft de plaats een poosje terug al eens genoemd in zijn stream maar ik ga het niet zeggen want anders gaan sommigen weer lopen zieken en dat bedrijf bellen.
Na 2935729348 keer zijn de meeste mensen dat in herhaling vallen wel zat, hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik volg deze reeks en de vorige reeksen al een jaar ongeveer, dus weet waar ik het over heb ook wbt jou, en weet dat je hem eerst beschermde etc. Maar goed hier gaan we niet uitkomen, ik vind dat jij je niet mod-waardig gedraagt op deze manier. Jij vindt van wel prima.
(en in herhaling vallen is juist in deze reeks geen probleem lijkt me)
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom kun je er op een gegeven moment nog weinig mee. Maarja, ook zulke dingetjes worden bij ons achter besproken enzeau. Het gaat nu zoals het gaat iig
En dan ben je gewoon fucking kansloos. Laat die jongen nou gewoon.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:40 schreef chroestjov het volgende:
Ja, maarja, hij hoeft maar 1x te filmen hoe hij een bepaalde richting oprijdt en het kwaad is al geschied, lijkt mij.
Zou streamen tijdens het rijden?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ad die zou hebben geroepen dat hij hoopte dat ik een kind dood zou rijden omdat ik zou streamen tijdens het rijden.
Heb later even bij Ad in de chat rondgeneust en het aan hem gevraagd en dat heeft hij niet gedaan, dus logischerwijs was het weer een vieze sneuneus die loopt te stoken.
Excuses heb ik overigens gewoon keurig aangeboden aan Ad voor mijn opmerking die daar op volgde.
Ad zei dat hij hoopte dat ik een kind dood zou rijden, dus ik hoopte dat hij nog chronisch depressief zou blijven. Maar ik wist niet dat Ad dit niet was, en heb mijn welgemeende excuses aangeboden en dat ook gewoon eerlijk tegen Ad gezegd.
quote:
Braddie had begrepen dat Ad had gezegd dat Ad hoopt dat Braddie een kind doodrijdt. Wat Ad natuurlijk nooit gezegd heeft, daarop zei Braddie: 'Ik hoop dat Ad chronisch depressief blijft,' en nog een of andere belediging met woord behanger of zo in..quote:
Thanks man. Het is allemaal wat hequote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:40 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ad zou hebben gezegd dat hij hoopte dat Brad een kind zou doodrijden, omdat dat streamen tijdens het autorijden idioot is. Echter, Ad heeft dat helemaal niet gezegd. Iemand riep dat dus gewoon in de chat van Bradge's stream, waarop Brad zei dat Ad dan chronisch depressief mag blijven oid.
edit: wat Brad hierboven dus zelf al zegt
Ik ben niet de type persoon er wat mee te doen, maar zie er wel een uitdaging inquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan ben je gewoon fucking kansloos. Laat die jongen nou gewoon.
Het duurde even, maar toch eens antwoord na paar keer vragen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ad die zou hebben geroepen dat hij hoopte dat ik een kind dood zou rijden omdat ik zou streamen tijdens het rijden.
Heb later even bij Ad in de chat rondgeneust en het aan hem gevraagd en dat heeft hij niet gedaan, dus logischerwijs was het weer een vieze sneuneus die loopt te stoken.
Excuses heb ik overigens gewoon keurig aangeboden aan Ad voor mijn opmerking die daar op volgde.
Ad zei dat hij hoopte dat ik een kind dood zou rijden, dus ik hoopte dat hij nog chronisch depressief zou blijven. Maar ik wist niet dat Ad dit niet was, en heb mijn welgemeende excuses aangeboden en dat ook gewoon eerlijk tegen Ad gezegd.
Zo werken die dingen nou eenmaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan ben je gewoon fucking kansloos. Laat die jongen nou gewoon.
Nee, zou niet weten waarom. Hoop wel dat je blijft vloggen en live gaan dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:43 schreef Braddie het volgende:
Ach, ze doen het er om HJM, vinden het gewoon leuk om te treiteren en te sarren.
Zelfs al zou ik de loterij winnen morgen en een paar miljoen op de bank hebben staan en emigreren naar Amerika dan zouden ze volgens mij nog de FBI in schakelen en zeggen dat ik illegaal ben etc.
Vrij weinig aan te doen hè.quote:
Je weet wat mensen hier doen en dan nog ga je weer specifiek zeggen waar het is en hoe ver dat het is. Of je hebt het IQ van een dronken goudvis of je doet over twee weken dat het toch weer niet doorgaat vanwege [insert usual reason].quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:43 schreef Braddie het volgende:
Ach, ze doen het er om HJM, vinden het gewoon leuk om te treiteren en te sarren.
Zelfs al zou ik de loterij winnen morgen en een paar miljoen op de bank hebben staan en emigreren naar Amerika dan zouden ze volgens mij nog de FBI in schakelen en zeggen dat ik illegaal ben etc.
Ah oke.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goed gezegd, Brad.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:45 schreef Braddie het volgende:
Er is genoeg aan te doen, mij gewoon m`n ding laten doen en niet zo kansloos alles lopen te verstieren.
Geen belletjes naar thuisbezorgd, geen bestellingen, geen rare berichten sturen naar mensen, geen kloon accounts op Facebook/YouTube, gewoon mij lekker laten streamen en vloggen en er naar kijken en er op reageren en kritiek geven, maar verder gewoon LATEN GAAN.
Als je kritiek geeft dan krijg je een time-out of een ban dus dat is mensen niet aan te radenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:45 schreef Braddie het volgende:
Er is genoeg aan te doen, mij gewoon m`n ding laten doen en niet zo kansloos alles lopen te verstieren.
Geen belletjes naar thuisbezorgd, geen bestellingen, geen rare berichten sturen naar mensen, geen kloon accounts op Facebook/YouTube, gewoon mij lekker laten streamen en vloggen en er naar kijken en er op reageren en kritiek geven, maar verder gewoon LATEN GAAN.
Huldequote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:45 schreef Braddie het volgende:
voelt een beetje als het advies dat naar hem gericht is.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:46 schreef Voszje het volgende:
[..]
Goed gezegd, Brad.
Er zijn nog maar 4 ja's nodig.
Azpi je gaat hard!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je kritiek geeft dan krijg je een time-out of een ban dus dat is mensen niet aan te raden
zwarte pietzaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Heb het idee dat Pizzaklaas vanavond niet stilletjes je huisje voorbij gaat
Brad zei het zelf tijdens zijn laatste stream. Ama moest maar een poll maken, en bij 100 ... tja.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voelt een beetje als het advies dat naar hem gericht is.
wordt niks mee gedaan
geen aandacht aangeven, komt er iemamd klagen ovrt een trollkloon gewoon net antwoorden en het daarbj laten, die treurneuzen zijn je energie niet waard dudequote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:45 schreef Braddie het volgende:
Er is een verschil tussen iets willen en iets krijgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:45 schreef Braddie het volgende:
In dit topic mag je best zeggen wat je wilt dat er verbeterd qua vlogs etc.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je kritiek geeft dan krijg je een time-out of een ban dus dat is mensen niet aan te raden
Gisteren de show gemist dus heb inhaalwerkquote:
bedoelde van: brad die zo'n post maakt tegen mensen die shit bestellen en kloons maken enzo...> zinloos, blijven toch doorgaanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Brad zei het zelf tijdens zijn laatste stream. Ama moest maar een poll maken, en bij 100 ... tja.
en terecht, als zo kinderachtig willen zijn gaan ze maar naar de kleuterklasquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
In dit topic mag je best zeggen wat je wilt dat er verbeterd qua vlogs etc.
Maar als het inderdaad steeds hetzelfde is "Wanneer ga je sporten/wat is je favoriete sport' "Hoe kom je zo dik" of wat dan ook, krijg je inderdaad een ban van mij in de stream
Volledig terecht ook, maar het is wel zo eerlijk dat je mensen daarover inlicht. Zou lullig zijn als je iemand zijn account naar de eeuwige jachtvelden stuurt omdat hij/zij vraagt waarom je nog steeds geen fiets hebt (ik noem maar wat)quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
In dit topic mag je best zeggen wat je wilt dat er verbeterd qua vlogs etc.
Maar als het inderdaad steeds hetzelfde is "Wanneer ga je sporten/wat is je favoriete sport' "oe kom je zo dik" of wat dan ook, krijg je inderdaad een ban van mij ja
quote:
Heeft ongeveer 40 minuten geduurd.quote:
Dat heb ik bij m`n vorige stream gemeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Volledig terecht ook, maar het is wel zo eerlijk dat je mensen daarover inlicht. Zou lullig zijn als je iemand zijn account naar de eeuwige jachtvelden stuurt omdat hij/zij vraagt waarom je nog steeds geen fiets hebt (ik noem maar wat)
Oh, zo. Ja, daar heb je inderdaad een punt. Op zich moet hij gewoon lekker doen wat hij zelf wil, zich niet tegen laten houden door diegenen die hem menen te moeten treiteren... Maar ja..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoelde van: brad die zo'n post maakt tegen mensen die shit bestellen en kloons maken enzo...> zinloos, blijven toch doorgaan
wij geven advies aan brad > zinloos, blijft toch doorgaan
''help mij aan een tyros''quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij m`n vorige stream gemeld.
Doe je vervelend, stel je steeds dezelfde vragen, loop je alleen maar te trollen en te zuigen, ga je er uit. Eerste een Timeout, dan helemaal weg.
Er zijn ook onschuldige kinderen die meekijken natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij m`n vorige stream gemeld.
Doe je vervelend, stel je steeds dezelfde vragen, loop je alleen maar te trollen en te zuigen, ga je er uit. Eerste een Timeout, dan helemaal weg.
Laat je de bezorgers wel met rust, pestkopquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Volledig terecht ook, maar het is wel zo eerlijk dat je mensen daarover inlicht. Zou lullig zijn als je iemand zijn account naar de eeuwige jachtvelden stuurt omdat hij/zij vraagt waarom je nog steeds geen fiets hebt (ik noem maar wat)
Nieuwe kutauto.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
''help mij aan een tyros''
leugens, eerder weer een nieuwe kutauto als deze ermee stopt/weg moet
Er zijn er een stel die zich als kinderen gedragen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er zijn ook onschuldige kinderen die meekijken natuurlijk
nieuw voor hemquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er zijn er een stel die zich als kinderen gedragen.
Azpi heeft al trots toegegeven dat hij de vorige keer 2 pizza's betaald heeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er zijn er een stel die zich als kinderen gedragen.
Zijn ergere dingen in de wereld dan mensen gratis eten aanbiedenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Azpi heeft al trots toegegeven dat hij de vorige keer 2 pizza's betaald heeft.
Sindsdien is hij sterk gedaald in achting.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dus Braddie, jij kunt straks ook mijn Peugeot poetsen bij de Peugeot dealer?
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen in de wereld dan mensen gratis eten aanbieden
Ik heb lunch trommels gezien die minder vierkant warenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dus Braddie, jij kunt straks ook mijn Peugeot poetsen bij de Peugeot dealer?
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
iedereen die nu kijkt wacht op het moment dat de bel weer gaat
Ja dat is een auto uit het tijdperk, dat auto's nog vierkant warenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb lunch trommels gezien die minder vierkant waren
Al zit de achterliggende gedachte even anders, weet je best.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen in de wereld dan mensen gratis eten aanbieden
Ik vind 'm cool.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja dat is een auto uit het tijdperk, dat auto's nog vierkant waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |