abonnement Unibet Coolblue
pi_172031024
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:38 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Er heeft iemand voor 12 BTC aan SC te koop staan op Bittrex, 2 miljoen stuks :P
als ik 12 BTC aan SC had, dan zou ik ze lekker laten staan
pi_172031154
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:37 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dentacoin. 8M voor 1 ETH.
Dentacoin, lijkt me weer zo'n concept dat mij onmogelijk lijkt om in de praktijk geregeld te krijgen, en het aantal coins, 8 BILJOEN? :') 8.000.000.000.000
  woensdag 28 juni 2017 @ 22:47:26 #203
469155 SirPaul
Chasing pips
pi_172031311
Ik keek eens bij mn assets van mijn waves lite client en zag ik ETH en 2 verschillende MGO tussen staan. Zonder groen vinkje, dus hoe te zien welke coins echt zijn en welke niet? Bij de details van ETH werd zelfs door verwezen naar de officiele website.

Hoop snel dat de DEX een beetje overzichtelijker en duidelijker wordt.
  woensdag 28 juni 2017 @ 22:49:42 #204
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172031412
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:43 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Dentacoin, lijkt me weer zo'n concept dat mij onmogelijk lijkt om in de praktijk geregeld te krijgen, en het aantal coins, 8 BILJOEN? :') 8.000.000.000.000
Das beter dan een pizza moeten afrekenen met 9 decimalen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172031539
Tittiecoin heeft weer een nieuwe developer volgens mij, daar heb ik er nog een paar miljoen van, huidige prijs is $0.000120
pi_172031602
of anders Infinitecoin op nr 128 op coinmarketcap , $0.000167 vrijwel alle coins zijn inmiddels gemined, max 90,596,274,910 IFC

shitcoins for life, maar ik heb ze nog steeds
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2017 @ 23:02:12 #207
230491 Zith
pls tip
pi_172031846
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Das beter dan een pizza moeten afrekenen met 9 decimalen.
Tegen die tijd betaal je gewoon met sats :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 28 juni 2017 @ 23:06:39 #208
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172031960
ETH is ondertussen alweer ruim over de helft van het herstel.
  woensdag 28 juni 2017 @ 23:13:19 #209
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172032139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:06 schreef leolinedance het volgende:
ETH is ondertussen alweer ruim over de helft van het herstel.
ETH doet al een tijdje hetzelfde, nu herstelt het weer en dan even later stort het weer in, en misschien nog wel wat verder dan gisteren.
  woensdag 28 juni 2017 @ 23:15:07 #210
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172032195
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:33 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ga je dit nou vragen over alle 800 coins op de markt?
Ja
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172032222
ff een dingetje hé. De pre-order van de Sia Obelisk ASIC is gestart via https://obelisk.tech/
Ik mag toch aannemen dat als er een bedrijf is die ASICs gaat maken specifiek voor één altcoin, dan ga ik er vanuit dat ze dit niet doen als ze geen vertrouwen hebben in de toekomst.. Ik heb denk ik mijn lesje wel geleerd met ASICs, Toen die van Butterfly Labs uitkwamen was de difficulty inmiddels zo hard gestegen dat het nog nauwelijks zin had om ermee te minen. Gelukkig heb ik die dingen nog kunnen verkopen maar als ik toen gewoon coins had gekocht in plaats van die ASICs had ik een leuker rendement gehad.
Ik zit dus te twijfelen om toch maar Sia bij te kopen, als die ASICs er zijn zal het veel moeilijker worden om aan SC te komen omdat het gewoon duurder is om ze te minen. Is er wat zinnigs hierover te zeggen dat de prijs misschien dan omhoog gaat net als Bitcoin destijds?
pi_172032816
quote:
6s.gif Op woensdag 28 juni 2017 16:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hier is ie :s)

[..]


[..]

Sell high, buy low. Zat btw. in ripple en geen eth. Zondag verkocht op 0.2475 en gisteren op 0.218 teruggekocht. Oftewel geen risico gelopen en wel meer ripple overgehouden.


Hadden jullie ook kunnen doen met eth.
pi_172033149
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Sell high, buy low. Zat btw. in ripple en geen eth. Zondag verkocht op 0.2475 en gisteren op 0.218 teruggekocht. Oftewel geen risico gelopen en wel meer ripple overgehouden.

Hadden jullie ook kunnen doen met eth.
Ja precies dit, het gaat nogal tegen het gevoel in dat je een dalende coin koopt zoals ETH vandeweek, maar nu heb ik er toch goed aan gedaan :) Je moet die emotie uit kunnen zetten en puur rationeel handelen. En ik heb dan niet op de bodem gekocht van ETH, wat wel jammer is maar hij staat nu wel veel hoger dan dat ik bij gekocht heb ^O^ Buy low en hold is meer m'n ding :P

Als de ETH harder stijgt dan waves ga ik er een paar inwisselen tegen waves :)

[ Bericht 3% gewijzigd door EggsTC op 29-06-2017 00:11:37 ]
Lambo of Rekt
pi_172033304
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:15 schreef metallicelmo het volgende:
ff een dingetje hé. De pre-order van de Sia Obelisk ASIC is gestart via https://obelisk.tech/
Ik mag toch aannemen dat als er een bedrijf is die ASICs gaat maken specifiek voor één altcoin, dan ga ik er vanuit dat ze dit niet doen als ze geen vertrouwen hebben in de toekomst.. Ik heb denk ik mijn lesje wel geleerd met ASICs, Toen die van Butterfly Labs uitkwamen was de difficulty inmiddels zo hard gestegen dat het nog nauwelijks zin had om ermee te minen. Gelukkig heb ik die dingen nog kunnen verkopen maar als ik toen gewoon coins had gekocht in plaats van die ASICs had ik een leuker rendement gehad.
Ik zit dus te twijfelen om toch maar Sia bij te kopen, als die ASICs er zijn zal het veel moeilijker worden om aan SC te komen omdat het gewoon duurder is om ze te minen. Is er wat zinnigs hierover te zeggen dat de prijs misschien dan omhoog gaat net als Bitcoin destijds?
Het ligt eraan hoe SIA het op andere fronten ook doet. SIA kan ook terrein winnen door de ransomware aanvallen. Nu zegt het niet zoveel dat één bedrijf daar ASIC's voor gaat maken, het bedrijf is verder onbekend, althans; ik ken het niet. Maar het is wel op zn minst opmerkelijk te noemen Ik weet niet in hoeverre het veel waard kan worden met die marketcap, dat is dan weer de tegenhanger ervan, maargoed, ik heb ook SIA. Van mij magtie dus ook m00n :9
Lambo of Rekt
  donderdag 29 juni 2017 @ 00:15:19 #215
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172033398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:13 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

ETH doet al een tijdje hetzelfde, nu herstelt het weer en dan even later stort het weer in, en misschien nog wel wat verder dan gisteren.
Zou kunnen.
pi_172033616
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Sell high, buy low. Zat btw. in ripple en geen eth. Zondag verkocht op 0.2475 en gisteren op 0.218 teruggekocht. Oftewel geen risico gelopen en wel meer ripple overgehouden.

Hadden jullie ook kunnen doen met eth.
:')
pi_172033645
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:28 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')
Ik zie het risico ook niet echt, alleen als het ineens moon zou gaan nadat hij het verkoopt, maar ripple hangt al even op hetzelfde punt en alles was dalende.
Lambo of Rekt
pi_172033663
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zie het risico ook niet echt, alleen als het ineens moon zou gaan nadat hij het verkoopt, maar ripple hangt al even op hetzelfde punt en alles was dalende.
Tja, hoe weet je wanneer de markt instort en hoe weer het weer omhoog gaat? Blijft toch een gok die je neemt.
pi_172033759
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Tja, hoe weet je wanneer de markt instort en hoe weer het weer omhoog gaat? Blijft toch een gok die je neemt.
Klopt, maar als je er al winst op hebt, verlies je sowieso niets. :) Maar ik laat ripple helemaal links liggen nadat ik die post had gelezen op steemit.
Lambo of Rekt
pi_172034008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:47 schreef SirPaul het volgende:
Ik keek eens bij mn assets van mijn waves lite client en zag ik ETH en 2 verschillende MGO tussen staan. Zonder groen vinkje, dus hoe te zien welke coins echt zijn en welke niet? Bij de details van ETH werd zelfs door verwezen naar de officiele website.
[ afbeelding ]
Hoop snel dat de DEX een beetje overzichtelijker en duidelijker wordt.
Je geeft zelf al het antwoord.
pi_172034515
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:15 schreef metallicelmo het volgende:
ff een dingetje hé. De pre-order van de Sia Obelisk ASIC is gestart via https://obelisk.tech/
Ik mag toch aannemen dat als er een bedrijf is die ASICs gaat maken specifiek voor één altcoin, dan ga ik er vanuit dat ze dit niet doen als ze geen vertrouwen hebben in de toekomst.. Ik heb denk ik mijn lesje wel geleerd met ASICs, Toen die van Butterfly Labs uitkwamen was de difficulty inmiddels zo hard gestegen dat het nog nauwelijks zin had om ermee te minen. Gelukkig heb ik die dingen nog kunnen verkopen maar als ik toen gewoon coins had gekocht in plaats van die ASICs had ik een leuker rendement gehad.
Ik zit dus te twijfelen om toch maar Sia bij te kopen, als die ASICs er zijn zal het veel moeilijker worden om aan SC te komen omdat het gewoon duurder is om ze te minen. Is er wat zinnigs hierover te zeggen dat de prijs misschien dan omhoog gaat net als Bitcoin destijds?
Het verhaal wat ze verkopen is erg mooi, maar ze hebben nog niks en dat schrikt mij af.
Ze willen de ontwikkeling en bouw funden uit de pre-sale. Over de echte specs is nog niks duidelijk.
Zoals je al zegt was er met Butterfly Labs toentertijd ook een groot risico.

Ze zeggen dat ze nu verwachten dat de opbrengst met de difficulty die ze dan verwachten rond de ¤1100 per maand moet zijn (dit er van uitgaande dat de prijs van SC onveranderd blijft het komende jaar). En dan zijn ze nog zuinig met de berekende hashrate van de machine, ze verwachten een hogere hashrate eruit te krijgen. Dit zou inhouden dat je met 2 maanden de unit eruit zou moeten hebben met je opbrengst.

Het klinkt allemaal heel mooi maar ik zou het niet durven. Maar wie weet komt alles uit en zeg ik over een jaar "had ik maar".
You could take anything! ...a benign object of any sort ...you could take a cheeseburger and deconstruct it to it's source!
  donderdag 29 juni 2017 @ 06:32:19 #222
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172034818
Daarnet een kijkje genomen op btcmarkets.net (Australisch) hier wordt de btc aangeboden rond de 3500 A$

Als ik via bitonic 1btc aanschaf kost mij dit 2288e ofwel 3400A$. Ik zou dus eigenlijk als een pingpong van rekening naar rekening kunnen sturen (via transferwise om de kosten te drukken) en zo per dag 50 euro per btc winst kunnen maken? Het is natuurlijk geen groot bedrag maar op maandbasis niet verkeerd met een paar klikjes.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172034837
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 06:32 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet een kijkje genomen op btcmarkets.net (Australisch) hier wordt de btc aangeboden rond de 3500 A$

Als ik via bitonic 1btc aanschaf kost mij dit 2288e ofwel 3400A$. Ik zou dus eigenlijk als een pingpong van rekening naar rekening kunnen sturen (via transferwise om de kosten te drukken) en zo per dag 50 euro per btc winst kunnen maken? Het is natuurlijk geen groot bedrag maar op maandbasis niet verkeerd met een paar klikjes.
In theorie kan het. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar aangezien dat btc nogal volatiel is, is de marge die jij omschrijft nogal weinig ten opzichte van het risico dat er aan kleeft. Daarnaast neem je de transactiekosten niet mee. Ben dus bang dat je je zelf in je vingers gaat snijden.
pi_172034846
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 06:32 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet een kijkje genomen op btcmarkets.net (Australisch) hier wordt de btc aangeboden rond de 3500 A$

Als ik via bitonic 1btc aanschaf kost mij dit 2288e ofwel 3400A$. Ik zou dus eigenlijk als een pingpong van rekening naar rekening kunnen sturen (via transferwise om de kosten te drukken) en zo per dag 50 euro per btc winst kunnen maken? Het is natuurlijk geen groot bedrag maar op maandbasis niet verkeerd met een paar klikjes.
Doe het met 100 BTC dan verdien je 5000 per dag :D
  donderdag 29 juni 2017 @ 07:16:24 #225
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172034904
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 06:43 schreef carebaer het volgende:

[..]

In theorie kan het. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar aangezien dat btc nogal volatiel is, is de marge die jij omschrijft nogal weinig ten opzichte van het risico dat er aan kleeft. Daarnaast neem je de transactiekosten niet mee. Ben dus bang dat je je zelf in je vingers gaat snijden.
Transactiekosten zijn meegerekend in die 50 euro (100A$ =68 eur). Via Transferwise zijn de transactiekosten stukken minder van bank naar bank).

Ben nog bezig met de verifatie van die Australische website. Ik kijk de komende dagen even aan hoe de koers daar gaat tov bitonic
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')