Heb je Trading fee van ruim 1% er ook afgehaald?quote:Op donderdag 29 juni 2017 07:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Transactiekosten zijn meegerekend in die 50 euro (100A$ =68 eur). Via Transferwise zijn de transactiekosten stukken minder van bank naar bank).
Ben nog bezig met de verifatie van die Australische website. Ik kijk de komende dagen even aan hoe de koers daar gaat tov bitonic
We zijn hier de tel kwijt geraakt van het aantal (nieuwe?) users die denken met arbitrage geld te kunnen verdienen. Heeft zich nog nooit 1 gemeldt die het een tijdje gedaan heeft en er aan verdiend heeft.quote:Op donderdag 29 juni 2017 06:32 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet een kijkje genomen op btcmarkets.net (Australisch) hier wordt de btc aangeboden rond de 3500 A$
Als ik via bitonic 1btc aanschaf kost mij dit 2288e ofwel 3400A$. Ik zou dus eigenlijk als een pingpong van rekening naar rekening kunnen sturen (via transferwise om de kosten te drukken) en zo per dag 50 euro per btc winst kunnen maken? Het is natuurlijk geen groot bedrag maar op maandbasis niet verkeerd met een paar klikjes.
gemeld.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
We zijn hier de tel kwijt geraakt van het aantal (nieuwe?) users die denken met arbitrage geld te kunnen verdienen. Heeft zich nog nooit 1 gemeldt die het een tijdje gedaan heeft en er aan verdiend heeft.
Sowieso begin je al verkeerd....je wil een paar procentjes winst maken en dan ga je kopen op Bitonic
Hoe zou het dan moeten volgens jou?quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
We zijn hier de tel kwijt geraakt van het aantal (nieuwe?) users die denken met arbitrage geld te kunnen verdienen. Heeft zich nog nooit 1 gemeldt die het een tijdje gedaan heeft en er aan verdiend heeft.
Sowieso begin je al verkeerd....je wil een paar procentjes winst maken en dan ga je kopen op Bitonic
Hou op...quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe zou het dan moeten volgens jou?
Ik wacht nog op kraken verificatiequote:
Alle shit kopen en hodlen.quote:
Zo veel mogelijk, zolang ik ze alleen zelf kan beheren.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ga je kopen? ETH? BTC? Waves? Alles?
quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info! Ik zag het gewoon als een mogelijke kans voor kleine winstjes te pakken. Waarom de koers op die site 100-150$ hoger staat dan Bittrex weet ik niet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb met API's geautomatiseerd orderboeken gemonitored om kansen op arbitrage te spotten. Dat heb ik gedurende langere tijd gelogd. Mijn conclusie was dat je minimaal rendement koppelt aan vrij hoog risico. Dat heeft verschillende redenen, waaronder deze:
• als je de top van het orderboek er af hebt "geschaafd" is de opportunity voor arbitrage meestal alweer weg. Het volume om hier van te profiteren is dus vrij dun.
• Je moet concurrenten te snel af zijn. Met handmatige arbitrage gaat dat sowieso niet structureel lukken. Met geautomatiseerde arbitrage moet je de snelste zijn. Zodra een ander een sneller systeem heeft heb je wel kosten maar geen rendement.
• Omdat transacties lang kunnen duren moet je traden via een buffer. Bij wisselende handelsfrequenties moet die buffer vrij groot zijn. Met dat buffervolume kun je niet traden, het is eigenlijk een soort borg. Je moet daar dus geld in stoppen dat niet mee rendeert met de arbitrage waardoor het rendement op je kapitaal gedempt wordt. Dat werkt overigens ook met verlies: het relatieve verlies wordt door zo een buffer ook gedempt.
Leuk stukje!quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:40 schreef BlockchainStories het volgende:
Ik heb een klein blogje geschreven: De ziekte van ICO.
Enjoy. 3 weken aan het strand liggen of ook nog een safari erbij? Zo ja, fietsen in Hell's Gate national park is een aanrader.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:32 schreef Zith het volgende:
Nou, ik ga op vakantie naar mijn stekkie in Kenya,https://www.flickr.com/gp/hoenen/i9y8D5 . Ik laat mijn lending bot en trading bot 3 weken aan staan, eens zien hoeveel BTC winst dat wordt na 3 weken...
Oh, en BTC niet crashen aub
Volgens mij kun je met Lykke direct met CC BTC kopen tegen betere tarieven dan de sites die je hebt gecheckt! Houd ons op de hoogte van je arbitrage avontuur, ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info! Ik zag het gewoon als een mogelijke kans voor kleine winstjes te pakken. Waarom de koers op die site 100-150$ hoger staat dan Bittrex weet ik niet.
Goedkopere koers op Bl3p.eu gevonden voor de aanschaf van btc.
Ik houd het gewoon een paar dagen in de gaten.
Heb wel nog gewoon mijn hodl portefuille waar ik vrijwel niks mee doe.
*Zith wat een prachtige plek! Goed vertoeven daar zo te zien. Leuke fotos ook met pufferfish
Ik vind dat je goede artikelen schrijft dude, goeie site. Keep it up!quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:40 schreef BlockchainStories het volgende:
Ik heb een klein blogje geschreven: De ziekte van ICO.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 09:38 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik vind dat je goede artikelen schrijft dude, goeie site. Keep it up!
Bedankt beide.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |