abonnement Unibet Coolblue
pi_171990741
Hallo allemaal,

Zoals sommige van jullie weten, ben ik gek op gehaktballen. Zo probeer ik altijd 1-2 keer per week een paar heerlijke ballen te draaien, en die lekker de hele middag in de jus te laten baden.
Nu ga ik binnenkort een stuk fietsen. Ik wil op een normale fiets (geen mountainbike of racefiets) een kilometer of 120 naar een maat van mij fietsen, om daar 's avonds een paar flinke biertjes te drinken.
Ik heb absoluut geen sportief lijf, en de laatste keer dat ik een stuk ging fietsen (100km) had ik het zwaar. Ik heb gelukkig een goede mentale staat, en ik ben ook absoluut in staat om 120km vol te houden, hoe moeilijk het ook is. Ik ben geen opgever.
Echter vraag ik mij af of het een goede sportmaaltijd is om van tevoren 3-4 gehaktballen uit de jus te eten. Vaak hoor ik pasta voor voetballers, maar dat is 'maar' 90 minuten. Overigens ook lekker. Ik zou gehaktballen kunnen draaien en die door de spaghetti kunnen doen.
Maar 3-4 broodjes bal met een klein beetje mayo of een rauw uitje er bij, is dat een goede sportmaaltijd? Ik moet toch een aardig aantal trapbewegingen maken met mijn benen.
Wat raden jullie mij aan?

Groetjes, Monopoly
  dinsdag 27 juni 2017 @ 16:04:44 #2
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_171991375
Gewoon vreten en het er weer af sporten. Perfect dus.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 juni 2017 @ 16:32:57 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171992326
Goed idee :Y

Wel rustig beginnen, anders komt de boel omhoog. Voordeel daarvan is dat je ze nog eens kunt eten, desalniettemin zal de smaak dan ernstig afgenomen zijn in kwaliteit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')