Mobiel zie ik hem ook niet voor posts specifiek maar wel rechtsonderin een Rapporteer knopquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zit mobiel en zie die knop niet, klopt dat?
Bedankt voor het verwijderen
Ach dank je, gevonden, hij zit nu weer te trollen in NWS.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mobiel zie ik hem ook niet voor posts specifiek maar wel rechtsonderin een Rapporteer knop
Ja, we zijn er mee bezig. Komt geen vervolg aangezien het aangegrepen wordt om schaamteloos te trollen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:12 schreef Charged het volgende:
Crisis acteurs..
Aub,discussie is ver te zoeken hier,verzoekje bezem of zo..wat een gedoe hier.
Bespreken niets mis mee. Trollen wel.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:39 schreef zoonvaneengeweer het volgende:
men schijnt eensgezind nee, walgelijk, schaam je, hoe durf je, te moeten zeggen
alles is echt wat je ziet, niemand hoeft te twijfelen aan de beelden. en als men dit wel doet en het wilt bespreken wordt je post weggehaald
op en top BNW
Wilt bespreken? Volg je het wel?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:39 schreef zoonvaneengeweer het volgende:
men schijnt eensgezind nee, walgelijk, schaam je, hoe durf je, te moeten zeggen
alles is echt wat je ziet, niemand hoeft te twijfelen aan de beelden. en als men dit wel doet en het wilt bespreken wordt je post weggehaald
op en top BNW
Ik ga ff voor je zoeken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik zoek het topic over de War on Drugs van BNW. Ik kan mij herinneren dat die hier stond maar ik kan het nog lastig vinden. Kunnen jullie mij helpen?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga ff voor je zoeken.
Uit 2008: BNW / War on Drugs
Oh dat is wel erg oud... Jammer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga ff voor je zoeken.
Uit 2008: BNW / War on Drugs
Er was niks verkeerd met de topic. Jij e.a. wilden de topic weg omdat 't in je eigen emotionally conditioned straatje niet past.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet wel beter maar als jij het op deze manier voor jezelf wilt goedpraten, prima hoor.
dat lijkt me een best wel handige vuist-regel in het leven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
If people don't want to get upset - they should avoid subject matter which they already know will upset them. Don't go to a U2 concert if you fucking hate U2. Its very simple.
Dit is meer als een pianoconcert van Wibi die vroegtijdig wordt afgebroken omdat er telkens mensen doorheen zitten te blaten ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:10 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat lijkt me een best wel handige vuist-regel in het leven.
net als:
(maar dat is puur persoonlijk...)
"Wees nooit tegelijkertijd voetballer én scheidsrechter."
Het is een vergaarbak van dit soort onopgeloste zaken omdat het topic wat specifiek over de meisjes in Panama dicht is gegaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:23 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet niet precies wat de bedoeling is van dit topic, maar er worden nu toch dingen bijgezet die wrs niet voldoen aan de bedoeling van het topic:
BNW / Mysterieuze reeks moorden en ongelukken #2
Die moord op journaliste Wall is niet mysterieus.
Het ongeluk van die twee meisjes in Panama, zal voor sommigen dan misschien nog steeds een mysterie zijn, maar officieel is dat toch gewoon een ongeluk en allerlei botte pech. Voor wie dat niet gelooft is daar gewoon de topicreeks nog, lijkt me.
Straks zetten ze de dood van Joey er ook nog bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |