Dat zou wel hoogtepunt van de dag zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:53 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Zoen met me, misschien leidt het nog ergens toe vandaag
doe eens eens een wilde gokquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slapen? Op het werk?
Wat ga je shoppen?
herkenbaar en dan ook nog een beetje mooie met een fatsoenlijke prijs kwaliteitverhoudingquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil nog kousen. En jarretelgordel
Freaking hard to find voor een papzakje
Die van t merk glamour zijn mooi en niet zo heel duurquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
herkenbaar en dan ook nog een beetje mooie met een fatsoenlijke prijs kwaliteitverhouding
Staat zo sexy thoughquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil nog kousen. En jarretelgordel
Freaking hard to find voor een papzakje
Mja afhankelijk van het soort gordel maar een gordel die er ook nog een beetje leuk uitziet met fatsoenlijke knijpers kost wel wat..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van t merk glamour zijn mooi en niet zo heel duur
Maar nu nog zo'n gordelding
Misschien is het bij jullie ook puur vriendschappelijk, hoor. Maar dat kun je niet vrij zeggen als zij dat ook niet bevestigt. En eerlijk kunnen antwoorden of jullie elkaar echt zouden afwijzen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:52 schreef HostiMeister het volgende: [..] Ik heb pas een jaar een relatie ofzo, die band die ik met mijn beste vriendin heb is natuurlijk langer.
Wat let je danquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel hoogtepunt van de dag zijn
Mja zit wel mega verschil in. Heb in het verleden een hele mooie gorden met kousen gekregen en die kousen konden veel meer hebben. Die gordel ook. Maar goedkope meuk vergaat bij mij ook al op 1 dag.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
En ja kwalitatief...ik ben toch zo lomp dat ik er te hard aan trek (huehue ik zei trek) of dat ik in de auto ergens blijf hangen of zo
Of dat er gewoon poef ineens een ladder inzit
Dat kan ik wel zeggen omdat we elkaar al zo lang kennen, en zo goed kennen. Een relatie tussen ons zou niet werken.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:59 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Misschien is het bij jullie ook puur vriendschappelijk, hoor. Maar dat kun je niet vrij zeggen als zij dat ook niet bevestigt. En eerlijk kunnen antwoorden of jullie elkaar echt zouden afwijzen.
Die kun jij even afleidenquote:
Okéquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zeggen omdat we elkaar al zo lang kennen, en zo goed kennen. Een relatie tussen ons zou niet werken.
Waarom niet?quote:
de baas van mijn vriend is heel erg van de feestjes maar ik voel me altijd al zo awkward met die collega's en als die baas een beetje teveel gedronken heeft komt ie net even iets te dicht bij je staan. Creeps me out.quote:
Definieer oud? Ik verbaas mij op dit moment op Tinder ook over het verschil in uiterlijk. Ik kwam een leeftijdsgenoot tegen die voor defensie werkt woont vlakbij ken hem van mijn oriëntatiejaar bij de landmacht (toen ik nog jong was) en hij is like echt oud gewordenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de baas van mijn vriend is heel erg van de feestjes maar ik voel me altijd al zo awkward met die collega's en als die baas een beetje teveel gedronken heeft komt ie net even iets te dicht bij je staan. Creeps me out.
Als het nou een aantrekkelijke man was maar nee...
Overigens zijn weinig oudere mannen echt aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |