Even het juiste format hanteren gaarnequote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar Roglic hebben
2. Bouhanni
Mobiel dus geen zin in, ik noteer mijn score later welquote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Even het juiste format hanteren gaarne
Ik stel 100 strafpunten voor.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Wimderon heeft gelijk. Mani moet zijn pick terugzetten naar het origineel, zijnde Primoz Roglic en de bijbehorende 65 punten.
[ afbeelding ]
Tja, het is natuurlijk wel bedrog (Mani wellicht vergeten dat er een tijdstip van wijzigen staat??).quote:
Denk alleen als je 3x 198 punten achterstand paktquote:Op maandag 3 juli 2017 12:49 schreef Bugno het volgende:
Fuck! Dit is een leuk spel. Kan ik nog meedoen?
Hier gaat iets niet goedquote:Op maandag 3 juli 2017 19:35 schreef Doevelaer het volgende:
1. Küng (2) - 2
2. Kittel (1) - 3
3. Matthews (2) - 5
4. Kittel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op maandag 3 juli 2017 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Hier gaat iets niet goedHo. My bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lees de spoiler nog evenquote:
Je kent de regels? Iedere renner maximaal één keer.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Küng (2) - 2
2. Kittel (1) - 3
3. Van Avermaet (4) - 7
4. Kittel
Kan dus niet!quote:Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Küng (2) - 2
2. Kittel (1) - 3
3. Van Avermaet (4) - 7
4. Kittel
Daar moet wimderon over uitspraak doen, maar denk eigenlijk het maximum aantal te halen dus 195.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:23 schreef rajknier het volgende:
1. Roglic (65) - 65
2. Kittel (1) - 66
3. - (100) - 166
4. Demare
5. Porte
Niet meedoen is ook 100 lijkt me?
Voor het aantal punten van de laatste valt ook wat te zeggen, maar heb in de OP 100 gezegd.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar moet wimderon over uitspraak doen, maar denk eigenlijk het maximum aantal te halen dus 195.
quote:Op maandag 3 juli 2017 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor het aantal punten van de laatste valt ook wat te zeggen, maar heb in de OP 100 gezegd.
Nee hoor, enkel over renner die niet gefinisht is of eerder gekozen renner. Niet als je niemand gekozen hebt.quote:*Uiteraard kan er ook vooruit voorspeld worden voor een aantal dagen als je een aantal dagen afwezig bent. Daarna kun je je stand weer bijwerken en verder voorspellen.
*Gaat de renner die je gekozen hebt niet van start of valt deze tijdens de etappe uit, dan levert dat 100 punten op.
*Kies je een renner die je al een keer ingezet hebt dan levert dit 100 punten op.
*Wees duidelijk bij renners met achternamen die meer dan één keer voorkomen in het Tourpeloton.
Oh, ook maar 100 dan.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:50 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, enkel over renner die niet gefinisht is of eerder gekozen renner. Niet als je niemand gekozen hebt.
D'accordquote:
Ik dacht ook 'snel van die Cavendish af, die zijn we zo kwijt'. Mijn tactiek geloof ik meer in dan die mensen die nu voor Kittel en Demaar hebben gekozen en straks op de Champs Elysees moeten hopen dat Pasqualon er nog een leuk sprintje uit perst.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:05 schreef franklop het volgende:
Verdomme
1. S. Kung (2) - 2
2. N. Bouhanni (8) - 10
3. P. Gilbert (22) - 32
4. M. Cavendish (186) - 218
5. R. Porte
Omdat hij wel is gefinisht, die lul had gewoon niet moeten finishenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:19 schreef franklop het volgende:
Toch vreemd dat als je etappe mist je +100 krijgt en bij een valpartij gewoon de volle punten
Misschien moet het maar aangepast worden naar maximaal 100 punten ofzo, maar ik weet niet of het eerlijk (en overzichtelijk) is om het nu nog aan te passen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:19 schreef franklop het volgende:
Toch vreemd dat als je etappe mist je +100 krijgt en bij een valpartij gewoon de volle punten
quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:39 schreef McGrath het volgende:
Morgen tijdens de etappe maar een tussenstand maken van de eerste 5 etappes?
Ja, zoiets als dat je maximaal 100 punten per etappe mag krijgen. Beetje oneerlijk als je bv Gesink kiest en hij, geheel buiten de verwachting, valt en je daardoor 180 pnt pakt terwijl je er maar 100 krijgt als je niets invult.quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:28 schreef franklop het volgende:
Voor de volgende editie misschien een schrapresultaat gebruiken?
genoeg om over na te denken!quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, zoiets als dat je maximaal 100 punten per etappe mag krijgen. Beetje oneerlijk als je bv Gesink kiest en hij, geheel buiten de verwachting, valt en je daardoor 180 pnt pakt terwijl je er maar 100 krijgt als je niets invult.
Volgens mij was de rit toen al een tijdje bezig?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:50 schreef hhh38 het volgende:
1. Küng (2) - 2
2. Kittel (1) - 3
3. Gilbert (22) - 25
4. Démare (1) - 26
5. D. Martin (2) - 28
6. Bouhanni (5) - 33
7. Groenewegen
Telt dit nog?
Het enige voordeel dat ik kan bedenken is dat ik wist dat ie daadwerkelijk van start was gegaan vandaag, weet niet of mensen daar een probleem mee hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij was de rit toen al een tijdje bezig?
Moeten we gaan marchanderen of niet?
Aanpassing:quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
1. T. Martin (4) - 4
2. Kittel (1) 5
3. Van Avermaet (4) 9
4. Demare (1) 10
5. D. Martin (2) 12
6. Greipel (3) 15
7. Kristoff (4) 19
8. De Gendt
Geen voordeel dit keer. Als we lijstjes die net te laat zijn goedkeuren, dan moeten daar duidelijke regels over zijn. Bijvoorbeeld maximaal 1 uur te laat + 25 strafpunten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij was de rit toen al een tijdje bezig?
Moeten we gaan marchanderen of niet?
Vul je hele team dan in:quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:26 schreef Timmeehh het volgende:
1. Roglic (65) - 65
2. Cavendish (4) - 69
3. Ulissi (29) - 98
4. Groenewegen (185) - 283
5. Aru (1) - 284
6. Kittel
7. Greipel
Kijk, wat mij betreft is het geen enkel probleem. Maar als er een andere keer iemand 5 minuten te laat is terwijl er wel al een kopgroep weg is die weg gaat blijven ofzo dan is het natuurlijk een ander verhaal. En dan heb ik geen zin om aangevallen te worden als het dan wel te laat is.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen voordeel dit keer. Als we lijstjes die net te laat zijn goedkeuren, dan moeten daar duidelijke regels over zijn. Bijvoorbeeld maximaal 1 uur te laat + 25 strafpunten.
Dan hebben we in ieder geval duidelijkheid en kan iemand die te laat is nooit onterecht voordeel behalen.
Als een mod even in de OP kan zettenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk, wat mij betreft is het geen enkel probleem. Maar als er een andere keer iemand 5 minuten te laat is terwijl er wel al een kopgroep weg is die weg gaat blijven ofzo dan is het natuurlijk een ander verhaal. En dan heb ik geen zin om aangevallen te worden als het dan wel te laat is.
Met zo'n regel die je voorstelt creëer je trouwens de mogelijkheid om creatief te zijn en bijvoorbeeld 59 minuten af te wachten wat er in de koers gebeurt.
hhh38 krijgt één keer het voordeel van de twijfel omdat er in de OP nog niks over staat. Vanaf nu is te laat gewoon te laat en 100 punten.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk, wat mij betreft is het geen enkel probleem. Maar als er een andere keer iemand 5 minuten te laat is terwijl er wel al een kopgroep weg is die weg gaat blijven ofzo dan is het natuurlijk een ander verhaal. En dan heb ik geen zin om aangevallen te worden als het dan wel te laat is.
Met zo'n regel die je voorstelt creëer je trouwens de mogelijkheid om creatief te zijn en bijvoorbeeld 59 minuten af te wachten wat er in de koers gebeurt.
hhh38 krijgt één keer het voordeel van de twijfel omdat er in de OP nog niks over staat. Vanaf nu is te laat gewoon te laat en 100 punten.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als een mod even in de OP kan zetten
*Ben je te laat (te laat=na de officële start) met je keuze voor een etappe, dan levert dit 100 punten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |