zwaartekracht is een bitchquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:18 schreef Yaksa het volgende:
Bats ziet er ook niet uit wanneer ze gaat slapen, haar hele gezicht zakt een kant op.
volgens mij is zij in Beau haar bed gelegenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:18 schreef Yaksa het volgende:
Bats ziet er ook niet uit wanneer ze gaat slapen, haar hele gezicht zakt een kant op.
Je ziet een hele plooi aan de ene kant...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:18 schreef Yaksa het volgende:
dat is gewoon rotzooi wat iets opvult ''tijdelijk''quote:
Zostraks wel , maar nu ligt billy op een bank beneden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgens mij is zij in Beau haar bed gelegen
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zostraks wel , maar nu ligt billy op een bank beneden.
Die begrijp ik ff nie, slaap jij zelden met een vrouw of wah?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:27 schreef LLgetikt het volgende:
dat je zo kan slapen
10 meter afstand er tussen ja dan slaap je lekker
ik bedoel gewoon zo tegen elkaar aangeplakt slapen ik zou daarvan slecht slapenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die begrijp ik ff nie, slaap jij zelden met een vrouw of wah?
Met zo'n vrouw als Beau slapenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die begrijp ik ff nie, slaap jij zelden met een vrouw of wah?
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze vrouw is wel mooi ik will ook zo slapen
Gaat Beau niet pikken, geen enkele vrouw wil tweede keus zijn. Jij bent flieft op die puistenkop.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze vrouw is wel mooi ik will ook zo slapen
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Gaat Beau niet pikken, geen enkele vrouw wil tweede keus zijn. Jij bent flieft op die puistenkop.
Ik ben zo klaar met Bilquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komt nog een mooi filmpje aan Mady en Floor over labiele Billy .....![]()
![]()
Goeie goeiequote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Door Bil heb ik een nieuw soort vermaak ontdekt... Irritainment
Oh nice, die had ik nog niet gezien. Maar goed er zijn er wel meer geweest met terechte kritiek op de gang van zaken maar er verder niets mee gedaan hebben.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Mady en Floor hebben Batsy door, eindelijk eens tegengas .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Madilia en Floor over Billy.
Het lijkt wel of ze een hazelip heeft, en haar tong over haar voortanden...op de streams is het nog beter te zien...wat een scheetje (NOT)quote:
Dat is voor daar toch de ultieme kwalificatie?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar even serieus, die Robert wat heeft die gast daar te zoeken, wat een fokking loser ....
Ja, misschien wel, maar van mij mag die lamlul snel opzouten ....quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:39 schreef tonja het volgende:
Dat is voor daar toch de ultieme kwalificatie?
Ik schakelde net weer in en meende dat Robert op de bank daar lag ..hoe erg.....quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:18 schreef Yaksa het volgende:
Nee, mag toch hopen dat Bas blijft zeg.... anders blijft er voor mij nog weinig reden om te kijken... want ik denk dat Jessie ook niet lang meer blijft... en met de rest heb ik niet veel mee...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar van mij mag die lamlul snel opzouten ....
Of hij moet Bas zijn plaats in nemen, die een toneelhaak heeft gekregen ....![]()
Hoe kom je er eigenlijk bij dat Bas een toneelhaak heeft gekregen..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar van mij mag die lamlul snel opzouten ....
Of hij moet Bas zijn plaats in nemen, die een toneelhaak heeft gekregen ....![]()
Sorry helaas pindakaas ..Bas moet eruit..waar we ons eerder zorgen maakte dat hij binnen 3 maanden al zou vertrekken omdat oom doodziek was.. zit Bas er nog ... en inmiddels vraag ik mij af waarvoor..weer gemiep in de caravan maar nu niet met Do maar met Bo...als dit nog door gaat zitten we over 1 jaar met Bas in een caravan met een Do en Beauoo...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:57 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nee, mag toch hopen dat Bas blijft zeg.... anders blijft er voor mij nog weinig reden om te kijken... want ik denk dat Jessie ook niet lang meer blijft... en met de rest heb ik niet veel mee...
Ik zie liever andere mensen gaan.... Bas doet de koeien en de vogels, is met dat hout bezig... Jessie verkoopt spulletjes van de webshop... maar Billy zie ik niets meer doen... Jeroen en Chipp hangen maar een beetje rond..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Sorry helaas pindakaas ..Bas moet eruit..waar we ons eerder zorgen maakte dat hij binnen 3 maanden al zou vertrekken omdat oom doodziek was.. zit Bas er nog ... en inmiddels vraag ik mij af waarvoor..weer gemiep in de caravan maar nu niet met Do maar met Bo...als dit nog door gaat zitten we over 1 jaar met Bas in een caravan met een Do en Beauoo...
Oh gadverdamme, misselijke manipulatieve wijf ligt op de bankquote:
Hij sluipt naar bovenquote:
Het is safequote:Op dinsdag 27 juni 2017 06:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Echt? (Ik heb geen streams aan nog) Iewl
Thnxxquote:Op dinsdag 27 juni 2017 06:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is safeHij is weer van de vide af
Om Jessie jaloers te maken natuurlijkquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
T kan nog wel eens vies tegen vallen. Later in een gesprek was mad het hele,aal met Bil eensquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
In gedachte zie ik gewoon do daar nog liggenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:17 schreef zeeuwsegirl het volgende:
Bas en Beau zijn nog bezig in de caravan![]()
En, wat zei ik gisteren, ze begint met onder in het penthouse te slapen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:43 schreef Poezewoes het volgende:
Billy schiet al op, ze mag in de schoonheidssalon haar bed neer zetten.
Ze hoeft alleen de trap nog maar op.
Die wacht welquote:
Bas wilde toch helpen, laat hij dan uit zijn caravan gaanquote:
Je brengt ze op ideeënquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bas wilde toch helpen, laat hij dan uit zijn caravan gaan
MIsschien zijn de dames van de schoonheidssalon er wel niet blij mee als er een bed bij komt te staan
Of gaan schuimpjes mailen geen behandeling te willen daar als vieze Bats daar slaapt
Nee hoor, ze grijpen altijd alles aan om te mailen.quote:
Klinkt helemaal fantastischquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, ze grijpen altijd alles aan om te mailen.
Zal niet raar opkijken als er al heel wat mails de deur uitgaan
Van mij mag ze daar blijven liggen, als ze dan boos is kan Jes de deur niet op slot doen en kan ze hem lekker lastig gaan vallen.
Eerst even dat eten wat rondmalen hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:08 schreef DKUp het volgende:
Elvis Dombo is er weer klaar voor om een dag vol te zeiken
Is dat gezegd geworden door Jessie dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:43 schreef Poezewoes het volgende:
Jessie wil Billy net zo goed daarin heeft Billy echt wel gelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, ze grijpen altijd alles aan om te mailen.
Zal niet raar opkijken als er al heel wat mails de deur uitgaan
Van mij mag ze daar blijven liggen, als ze dan boos is kan Jes de deur niet op slot doen en kan ze hem lekker lastig gaan vallen.
Is Fort Oranje geen leuk plekje voor Robertquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:22 schreef pullup het volgende:
Het is gewoon een geintje van de redactie.
Gooi een willekeurige verslaafde zwerver in die toko en na een paar weken is het verschil niet meer te zien
Van? Eindelijk krijgt hij minder brieven nu nog naar huisquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:22 schreef Yaksa het volgende:
Bas ook post, twee brieven. "Zijn er toch 2": zegt Beau.
Ja klopt, wat hij in haar ziet is mij een raadsel, ze is niet mooi. Heeft geen mooi lijf. En ook haar karakter is helemaal verrot. En dan die woede uitbarstingen van haar. Ik zou als ik een man was hard bij haar uit de buurt rennen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jessie wil Billy net zo goed daarin heeft Billy echt wel gelijk.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:35 schreef pullup het volgende:
Nog iets meer naar voren leunen
[ afbeelding ]
Liever niet, geeft zo´n rommelquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:35 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er al een boel verschillende langs zien komenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
heeft iedereen een eigen kapper?, ze hebben toch zon oudere man?
Tenzij je een jonge man bent met weinig ervaring want op seksgebied hoeft hij niks tekort te komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, wat hij in haar ziet is mij een raadsel, ze is niet mooi. Heeft geen mooi lijf. En ook haar karakter is helemaal verrot. En dan die woede uitbarstingen van haar. Ik zou als ik een man was hard bij haar uit de buurt rennen.
Snel oordeel,.. je bent er geeweest hebt t gezien enzo?!? Of je keek naar de campingzender?!?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Camping met stacaravans waar het uitschot van Nederland woont
ja ind.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er al een boel verschillende langs zien komen
er zullen best ook heel leuke en lieve mensen wonen, maar het gaat om het ghettogevoel, hoef je niet alleen voor naar camping Oranjequote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:47 schreef Missutopio het volgende:
[..]
Snel oordeel,.. je bent er geeweest hebt t gezien enzo?!? Of je keek naar de campingzender?!?
dat is het , plus dat ze hem naar de mond praat wat zijn ego voedtquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tenzij je een jonge man bent met weinig ervaring want op seksgebied hoeft hij niks tekort te komen.
kijk dat kind zitten ook, met zn zgn man geworden lachquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Komop kapster zet de tondeuze in die baard van Cemal als je durft
Echt dat jochie is ´n ergernis met z´n praatjes, en zo dom als het achtereind van ´n varkenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kijk dat kind zitten ook, met zn zgn man geworden lach
Precies er zitten hele normale mensen tussen ook zonder problemen en shit,.. die meuk die ze op tv lieten zien is allemaal gelogen. Dat stel waarvan die vrouw zich zogenaamd om zeep wilde helpen,.. heeft gewoon keurig 3 autos voor de deur .... alleen mogen we dat van sbs niet zien 🤣 Niet alles is wat t lijkt ... ook op f Oranje niet. 😉quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er zullen best ook heel leuke en lieve mensen wonen, maar het gaat om het ghettogevoel, hoef je niet alleen voor naar camping Oranje
keurig 3 auto"s voor de deurquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:57 schreef Missutopio het volgende:
[..]
Precies er zitten hele normale mensen tussen ook zonder problemen en shit,.. die meuk die ze op tv lieten zien is allemaal gelogen. Dat stel waarvan die vrouw zich zogenaamd om zeep wilde helpen,.. heeft gewoon keurig 3 autos voor de deur .... alleen mogen we dat van sbs niet zien 🤣 Niet alles is wat t lijkt ... ook op f Oranje niet. 😉
tis niet allemaal gelogen, probeerde het een beetje te relativeren, tuurlijk zit er ook tuig!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:57 schreef Missutopio het volgende:
[..]
Precies er zitten hele normale mensen tussen ook zonder problemen en shit,.. die meuk die ze op tv lieten zien is allemaal gelogen. Dat stel waarvan die vrouw zich zogenaamd om zeep wilde helpen,.. heeft gewoon keurig 3 autos voor de deur .... alleen mogen we dat van sbs niet zien 🤣 Niet alles is wat t lijkt ... ook op f Oranje niet. 😉
Hier is vast wel een topic over in TV.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:06 schreef Bramenstruik het volgende:
tis niet allemaal gelogen, probeerde het een beetje te relativeren, tuurlijk zit er ook tuig!
ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is vast wel een topic over in TV.
Nou,het is net een IS strijder zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Scheer die achterlijke baard er maar eens af.
[ afbeelding ]
Nou echt hoor, wat ontzettend lelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:22 schreef danaqui het volgende:
Jezus en Maria op een houtvlotje, dit is toch geen gezicht............
ik ben die zwerver zat....................quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:24 schreef Ranah het volgende:
robert gaat ook een shirtje maken
wat een maf... zegt jessie zacht als hij wegloopt
jessie tipte hem eerder naar bed te gaan
Echt he, en dan zijn gedrag er bij van de laatste tijd, bah bahquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:17 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Nou,het is net een IS strijder zo.
Die heeft dr zinnen op Chip gezet, die moet en zal Chip krijgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Oh het is gruwelijk Chip, kraait Bats
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die heeft dr zinnen op Chip gezet, die moet en zal Chip krijgen.
Wat voor kapsel heeft Jacco nu?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
en ze vindt hem drie keer niets zei zequote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Oh het is gruwelijk Chip, kraait Bats
Beau zet alles op alles op Demi buiten spel te zetten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:35 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kan nog leuk worden... fitty met Fayquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden... fitty met Fay
Camping Oranjequote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Camping met stacaravans waar het uitschot van Nederland woont
ze lijkt zo beheerst, maar ondertussenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Beau zet alles op alles op Demi buiten spel te zetten.
Nee kaal met tatoo er op..zie fotoquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
laat me raden ..... uuhhhh hetzelfde als Cemal?
Net als Billy zet ze sex in....quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze lijkt zo beheerst, maar ondertussen
Zij heeft macht over hem vanwege zijn positie die ze kan verknallen door hem het zo zuur te maken dat hij zijn spelletje niet door kan spelen. Verder,.... ach, hij kan zijn zaad kwijt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, wat hij in haar ziet is mij een raadsel, ze is niet mooi. Heeft geen mooi lijf. En ook haar karakter is helemaal verrot. En dan die woede uitbarstingen van haar. Ik zou als ik een man was hard bij haar uit de buurt rennen.
Ze moeten alleen nog leren dat je ze er niet mee kunt houden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Net als Billy zet ze sex in....
Sex is een enorme troef om mannen aan je te binden.
Ze hebben genoeg geld om voorrijkosten e.d. te betalen. Ze hebben daar geld als water, al zou je het niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
heeft iedereen een eigen kapper?, ze hebben toch zon oudere man?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten alleen nog leren dat je ze er niet mee kunt houden.
Wat jammer nou, Billy houdt ervan als zijn haar lang is.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:47 schreef pullup het volgende:
Jessie gaat niets aan de lengte van zijn haar laten doen, alleen de baard gaat er af.
echt gruwelijk hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Klopt, dan kijk je gewoon Utopia.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er zullen best ook heel leuke en lieve mensen wonen, maar het gaat om het ghettogevoel, hoef je niet alleen voor naar camping Oranje
dat dusquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, dan kijk je gewoon Utopia.![]()
Snap het ook niet. Een enkeling die ermee wegkomt, maar meestal ziet het er niet uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:53 schreef Bramenstruik het volgende:
mn jongste kwam laatst thuis met zo een opgeschoren kapsel, ik was boos! Nooit meer doen! Gelukkig groeide het snel aan, en hij doet het niet meer
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
echt gruwelijk heDaar vinden ze alles gruwelijk, het is knap dat ze het zo strak kunnen maken dat dan wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Robert zijn haar zit prima.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
jessie vraagt aan chippie of hij ook geknipt wil worden, raar want cemal wilde het aan robert vragen maar dat mocht niet , van achter denk ik
in feite heb ik er niets over te zeggen, maar ik blijf proberenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Een enkeling die ermee wegkomt, maar meestal ziet het er niet uit.
ik denk door de verhaallijnquote:
Van achter het Lyceum, van voren het museumquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:48 schreef danaqui het volgende:
Die vieze hoer denkt echt dat ze 16 is he met dat korte truitje aan
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van achter het Lyceum, van voren het museum
Dat heb ik dan toch goed gehoord. Hahaha, en Jessie serieus met hem praten erover, ze gingen het doen, shirtjes maken. Hij wilde geen ' fuck you' maar iets anders ' duck the " iets (world of iets van die orde).quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:24 schreef Ranah het volgende:
robert gaat ook een shirtje maken
wat een maf... zegt jessie zacht als hij wegloopt
jessie tipte hem eerder naar bed te gaan
Yep, die is nog niet officieel gebonden, dus ze kan haar slag nog slaan, anders moet ze het toch met Robert doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die is ook wat vrijgeviger geworden naar Bas. Ze voelt vast de hete adem van Demi in haar nek.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Beau zet alles op alles op Demi buiten spel te zetten.
Mooi zo het kan niet lang meer duren voor ze instortquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Bil voelt zich kut, niet lekker geslapen, veel te veel gebeurd.
"Nee, ik voel me niet lekker", zegt ze nog een keer
"Ik ga echt zijn was niet ophangen, ik doe het niet meer. Het kost me zoveel moeite. Ik voel dat ik boos ben".
Vanavond mogen we een stukje zien van wat er in die lange SL is gebeurtquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mooi zo het kan niet lang meer duren voor ze instort![]()
Ik las hier dat ze onder in het penthouse haar bed mag neer zetten, dus ik denk eerder dat het niet lang meer zal duren voor ze weer een beurt van Jes krijgt .... helaas.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mooi zo het kan niet lang meer duren voor ze instort![]()
Ik heb het al klaar staan voor opname, heb helaas vergadering vanavond. En die begint....juist om 19.30 uur ggggggrrrrrquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanavond mogen we een stukje zien van wat er in die lange SL is gebeurt
Gaat niet gebeuren hoop ik. Als ze het idee heeft dat ze weer grip krijgt dan loopt ze meestal te zingen en te huppelen. Ze is nu heel geïrriteerd.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las hier dat ze onder in het penthouse haar bed mag neer zetten, dus ik denk eerder dat het niet lang meer zal duren voor ze weer een beurt van Jes krijgt .... helaas.
Daar ben ik ook bang voor. Maar in ieder geval meer dan een lantaarnpaalquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het al klaar staan voor opname, heb helaas vergadering vanavond. En die begint....juist om 19.30 uur ggggggrrrrr
Alhoewel ik denk dat we niet veel te zien krijgen
Meen je dat nou? Mag zij daar gaan slapen? Nee toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las hier dat ze onder in het penthouse haar bed mag neer zetten, dus ik denk eerder dat het niet lang meer zal duren voor ze weer een beurt van Jes krijgt .... helaas.
Als het klopt wat hier stond en ze mag onder het penthouse slapen dan is de stap naar boven zo gezet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren hoop ik. Als ze het idee heeft dat ze weer grip krijgt dan loopt ze meestal te zingen en te huppelen. Ze is nu heel geïrriteerd.
Die waardeloze stinktweeling ligt nog steeds in hen nest te stinken
Of ze zenden er helemaal niets van uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Maar in ieder geval meer dan een lantaarnpaal
ongelooflijkquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het klopt wat hier stond en ze mag onder het penthouse slapen dan is de stap naar boven zo gezet.
Ik zei het gisteren gelijk toen ze de boot aan Robert aanbod. Duurt niet lang dan slaapt ze onder het penthouse en dan is het een kwestie van tijd voor ze weer bij Jes ligt....of s'nachts naar boven sluipt en zich weer op hem stort.
Ik las het hier vanmorgen dat ze haar bed in de schoonheidssalon mag zetten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Mag zij daar gaan slapen? Nee toch?
Ik hoop dat het speculatie was. Ze moet gewoon bij Jessie wegblijven.... ze moet gewoon die koperen kooi uit!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het klopt wat hier stond en ze mag onder het penthouse slapen dan is de stap naar boven zo gezet.
Ik zei het gisteren gelijk toen ze de boot aan Robert aanbod. Duurt niet lang dan slaapt ze onder het penthouse en dan is het een kwestie van tijd voor ze weer bij Jes ligt....of s'nachts naar boven sluipt en zich weer op hem stort.
Zullen we haar kidnappen, slepen we haar bij die pruik van haar de poort uit, wel een tang mee nemen hoor vind dat wijf nog te vies eigenlijk om met een tang aan te pakken. Maar alles beter dan met de blote handenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat het speculatie was. Ze moet gewoon bij Jessie wegblijven.... ze moet gewoon die koperen kooi uit!
Ik heb het niet gehoord, ik geloof dat poezewoes het hier vanmorgen tiktequote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:00 schreef mazaru het volgende:
En misschien is ze wel zo pissed off omdat hij heeft gezegd dat ze daar niet mag slapen
Toch snap ik niet wat het probleem is.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren hoop ik. Als ze het idee heeft dat ze weer grip krijgt dan loopt ze meestal te zingen en te huppelen. Ze is nu heel geïrriteerd.
Die waardeloze stinktweeling ligt nog steeds in hen nest te stinken
De Cosgirls to the rescue!!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen we haar kidnappen, slepen we haar bij die pruik van haar de poort uit, wel een tang mee nemen hoor vind dat wijf nog te vies eigenlijk om met een tang aan te pakken. Maar alles beter dan met de blote handen
Nounou, die mag ook wel wat ellende meemaken hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:58 schreef krabje het volgende:
dus bil gaat vandaag weer afgeven op jessie,die heeft echt geen eigen leven
Dit bericht dusquote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:43 schreef Poezewoes het volgende:
Ja, hij laat haar zelf keer op keer toequote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounou, die mag ook wel wat ellende meemaken hoor.
Als dat van Jessie mag, dan snap ik die goser echt niet meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het hier vanmorgen dat ze haar bed in de schoonheidssalon mag zetten.
Waar bemoeit hij zich ermee. Als ze willen slapen laat ze maar slapen.quote:
Bil gaat haar matras bij Chipp en Rene of in de studio leggen,zei ze vanmorgen tegen Robertquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zonder geld geen eten en warmte en licht ,geen computers,dus weer terug naar af,dus geld is gewoon nodig en dat vergeten veel mensen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee Jessie, het gaat om de manier waarop je tegengas krijgt. Je hebt mazzel dat mensen je weinig weerwoord durven te geven.
Je merkt dat Jessie geen tegengas krijgt, dat hij zo bezig is.
Zijn argument. geld, geld, geld geld. want dat is de bedoeling van Utopia.
het gaat om de manier waaropquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:08 schreef krabje het volgende:
[..]
zonder geld geen eten en warmte en licht ,geen computers,dus weer terug naar af,dus geld is gewoon nodig en dat vergeten veel mensen.
Ik geloof er niets van. Is toch geen plaats voor. Plaats genoeg op de vide. Als het te druk is, jammer dan, anderen kunnen er ook slapen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het hier vanmorgen dat ze haar bed in de schoonheidssalon mag zetten.
Owjee, als ze dat bij Chip gaat doen breekt sws de pleuris uit met Fayquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:08 schreef formule het volgende:
[..]
Bil gaat haar matras bij Chipp en Rene of in de studio leggen,zei ze vanmorgen tegen Robert
Veel te warm voor Bil, zei ze vanmorgenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Is toch geen plaats voor. Plaats genoeg op de vide. Als het te druk is, jammer dan, anderen kunnen er ook slapen.
ook die begrijp ik wel,wat er ook gezegd word ze doen gewoon wat ze zelf willen,ik hoop echt dat jessie snel naar huis gaat,dan zien wat er gebeurt.het zijn allemaal luie varkens en kleine kinderen.quote:
Gaat het om gelijk of om een beetje fatsoenlijk met en over mensen te praten ?quote:
Ah het gaat dus om gelijk hebbenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:08 schreef krabje het volgende:
[..]
zonder geld geen eten en warmte en licht ,geen computers,dus weer terug naar af,dus geld is gewoon nodig en dat vergeten veel mensen.
tja of men daarin misschien dingen op een andere manier kan brengen doet er niet toe 'want hij heeft gelijk'quote:
toen was de wijn zeker opquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:18 schreef Ranah het volgende:
ka tegen floor: ik heb ook weleens een nacht slecht geslapen
Nee, ik weet echt niet wanneer dat gezien is (voor een langere periode, en niet een dag).quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:08 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie gaat ng wel rock bottom, en hoop dat we dan een keer een leuke Jessie gaan zien, want dat is hij in weze wel
Hij doet het toch zo goed? Lekker zijn best doen. Anders gaat hij maar huis en laat hij de zielepieten maar aanklooien.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:08 schreef krabje het volgende:
[..]
Dat gedrag wat we ook zien bij Cemal.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:10 schreef puzziepie het volgende:
De macht stijgt Jessie een beetje naar zijn hoofd, stoken , bepalen, manipuleren,ruzie maken en zielig doen : Jessie doet het met verve
Hij voelt zich helemaal het baasje , het is bijna sneu om te zien![]()
Is haar probleem. De anderen kunnen er ook slapen. Ze is toch zo'n geweldige Utopiaan,dacht ik..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:11 schreef formule het volgende:
[..]
Veel te warm voor Bil, zei ze vanmorgen
Hij hoeft dat niet te doen, maar hij vindt dat hij dat hoort te doen. Moet hij latenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:13 schreef krabje het volgende:
[..]
ook die begrijp ik wel,wat er ook gezegd word ze doen gewoon wat ze zelf willen,ik hoop echt dat jessie snel naar huis gaat,dan zien wat er gebeurt.het zijn allemaal luie varkens en kleine kinderen.
Kijk, dat was het dus., een legitimatie om weer lui te doen, waar ze anderen van beticht.quote:
gaat mij om wat hij zegt niet om hoe hij het zegt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
tja of men daarin misschien dingen op een andere manier kan brengen doet er niet toe 'want hij heeft gelijk'![]()
Als je het dan hebt over redelijkheid ...
Mij ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:26 schreef krabje het volgende:
[..]
gaat mij om wat hij zegt niet om hoe hij het zegt.
en rene en bilquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat gedrag wat we ook zien bij Cemal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |