quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:39 schreef Pg_up het volgende:
Let op: Met het plaatsen van een bericht en gebruik maken van onze site verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 28-10-2016 en Policy
Niet gelezen, maar schuift het nog steeds een halve euro per post?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:38 schreef _--_ het volgende:
Let op: Met het plaatsen van een bericht en gebruik maken van onze site verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 28-10-2016 en Policy
Ga jij maar eens heul snel slapenquote:
Neen!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga jij maar eens heul snel slapen
De jeugdquote:
Alleen als je gaat slapen, je moet op tijd gaan slapen voor je groeiproces. Of wil je een kabouter worden?quote:
Gordonquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:48 schreef Pg_up het volgende:
Hoi,
verander elke keer 1 letter aan Gordon!
Ik begin :
Gordyn
De OP werd er te druk door en het brengt mensen misschien op verkeerde ideeën. Daarbij gaat toch niemand de moeite nemen om een bot voor ons te makenquote:
Open een voorstel topic in dig ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:50 schreef Pg_up het volgende:
[..]
De OP werd er te druk door en het brengt mensen misschien op verkeerde ideeën. Daarbij gaat toch niemand de moeite nemen om een bot voor ons te maken.
Ik ben allang uitgegroeid hoor, 168cm dus geen kaboutervrouwtje hierquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Alleen als je gaat slapen, je moet op tijd gaan slapen voor je groeiproces. Of wil je een kabouter worden?
168quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:51 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ik ben allang uitgegroeid hoor, 168cm dus geen kaboutervrouwtje hier
Huy, is 't koud daarboven??? daarboven??? daarboven???quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
168![]()
Ik ben 15 jaar mevrouw en 15cm langer dan u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |