zou zijn schakelbak andersom zitten misschien?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:47 schreef Moira. het volgende:
Vraag het aan alle rijinstructeurs en coureurs en examinatoren ter wereld en die raden je niet aan om 30 in z'n 5 te rijden en 70 in z'n 3
"Je rijd nog een keer iemand naar de tering"quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:48 schreef isax het volgende:
[..]
nee dit komt er nog even bij.
dit was je hoogte punt
[ afbeelding ]
maar serieus ga terug naar een rijschool want je rijd nog een keer iemand naar de tering.
In die Polo? Doet ie snel.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:46 schreef Fokker89 het volgende:
Maar Braddie heeft al 50.000 kilometer gemaakt jongens, die weet het allemaal wel.
Ze denkt beter dan jij rijdt in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Je rijd nog een keer iemand naar de tering"
Goede gedachte gang. Volwassen gedachte gang ook.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze denkt beter dan jij rijdt in ieder geval.
70 in zijn 3 kan met bepaalde auto's bestquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:47 schreef Moira. het volgende:
Vraag het aan alle rijinstructeurs en coureurs en examinatoren ter wereld en die raden je niet aan om 30 in z'n 5 te rijden en 70 in z'n 3
je kan blijkbaar niet schakelen, denkt dat je beter rijd dan iedereen want je loopt altijd op het verkeer te zeiken, je rijd door kruizen heen en dan ga je nog als een rund je chat zitten lezen terwijl je je doppen op de weg moet houden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Je rijd nog een keer iemand naar de tering"
Goede gedachte gang. Volwassen gedachte gang ook.
Dat is te horen jaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:52 schreef Stien_Struis het volgende:
Ach de versnellingsbak van zo'n Polo staat bekend als uitermate degelijk.
Ja, maar 30 rijden doe je in 2 of 3, dat is beter voor de auto en het normaal kunnen functioneren in het verkeer.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:49 schreef Braddie het volgende:
Ach, er zijn genoeg mensen die hem doortrekken in hun versnellingen als de auto warm is, geen enkel probleem.
En schakel lui rijden doen ook genoeg mensen.
Als een motor warm is, is het juist goed het allemaal af en toe schoon te blazen, en dat doe ik door hem af en toe goed de sporen te geven, kan geen kwaad als je het maar niet elke dag doet of als 'ie koud is.
Als 'ie 30 in z`n 5 niet had getrokken had ik het niet gedaan, maar dat red 'ie prima, zolang ik niet flink hoef te accelereren. Ik schakel 9/10x gewoon pas bij 60 naar z`n 5 zoals ieder mens, maar als ik bij een stoplicht aan kom rijden, en ik rij 30-35 en het springt weer op groen en alles rijd door, ga ik niet terugschakelen.
Daar is bij Bradley sowieso weinig sprake van.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
normaal kunnen functioneren in het verkeer.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:57 schreef Braddie het volgende:
Nee, heb die kerel gister een mailtje gestuurd hoe het nou precies zat qua tijd/datum, maar nog niets op terug gehadHet zou sowieso deze week zijn die sollicitatie. Ben benieuwd.
Bij welke Peugeot garage is het? Dan kunnen we hun even waarschuwen voor je rij capriolen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:57 schreef Braddie het volgende:
Nee, heb die kerel gister een mailtje gestuurd hoe het nou precies zat qua tijd/datum, maar nog niets op terug gehadHet zou sowieso deze week zijn die sollicitatie. Ben benieuwd.
Ben om eerlijk te zijn vandaag nog niet langs geweestquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:58 schreef Moira. het volgende:
Hoe is t met die fiets trouwens? Werd dat nog wat?
B-power natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:59 schreef Ingolstadt het volgende:
Gooi je hem ook nog steeds vol met V-power?
Morgen?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben om eerlijk te zijn vandaag nog niet langs geweestDruk met verhuizing etc, was pas laat thuis.
Oh maar je kan die dus gewoon ergens ophalen? Heb dat verhaal verder een beetje gemist hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben om eerlijk te zijn vandaag nog niet langs geweestDruk met verhuizing etc, was pas laat thuis.
Heb je zijn nummer niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:57 schreef Braddie het volgende:
Overbuurman heeft er hopelijk eentje voor mij deze week.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh maar je kan die dus gewoon ergens ophalen? Heb dat verhaal verder een beetje gemist hoor.
Wel chill als je de kleine stukjes weer gewoon gaat fietsendraagt sowieso goed bij aan een verbeterende gezondhejd
Nicequote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Overbuurman heeft er hopelijk eentje voor mij deze week.
Inderdaad, kan hij de auto wegdoen en met het geld wat hij overhoudt een Tyros kopen. Win-winquote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh maar je kan die dus gewoon ergens ophalen? Heb dat verhaal verder een beetje gemist hoor.
Wel chill als je de kleine stukjes weer gewoon gaat fietsendraagt sowieso goed bij aan een verbeterende gezondhejd
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:02 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Inderdaad, kan hij de auto wegdoen en met het geld wat hij overhoudt een Tyros kopen. Win-win
Ja, hij heeft wel mijn nummer though en zou mij bellen als 'ie meer wist, maar het is nu al bijna een week geleden dussehquote:
Mja, ik weet dat het niet leuk is, maar toen ik werkloos werd ging dat ding als eerste de deur uit. In het begin is het kut dat je afhankelijk van anderen of het OV bent als je echt een keer weg moet. Maar dat went wel, en je krijgt nog wat beweging ook.quote:
Ik ben alleen afhankelijk van andere mensen als de kat naar de dierenarts moet of als ik een grote aankoop op marktplaats doe maar dat is zelden. Maar dan schuif ik mensen wat benzinegeld toe en dan is dat nooit een probleem. Verder doe ik alles met de fiets en als het echt te ver is of het is rotweer dan stap ik in de bus of trein. Wat met lange afstanden soms sowieso goedkoper is omdat je voor 15 euro heen en terug kan met zo'n treinkaart van de Blokker ofzo en niet met parkeren zit.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, ik weet dat het niet leuk is, maar toen ik werkloos werd ging dat ding als eerste de deur uit. In het begin is het kut dat je afhankelijk van anderen of het OV bent als je echt een keer weg moet. Maar dat went wel, en je krijgt nog wat beweging ook.
Daarom, Braddie zou daar best over na kunnen denken. Dus vond het zo'n gek idee nog niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben alleen afhankelijk van andere mensen als de kat naar de dierenarts moet of als ik een grote aankoop op marktplaats doe maar dat is zelden. Maar dan schuif ik mensen wat benzinegeld toe en dan is dat nooit een probleem. Verder doe ik alles met de fiets en als het echt te ver is of het is rotweer dan stap ik in de bus of trein. Wat met lange afstanden soms sowieso goedkoper is omdat je voor 15 euro heen en terug kan met zo'n treinkaart van de Blokker ofzo en niet met parkeren zit.
Nadenken en Braddie in 1 zin.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom, Braddie zou daar best over na kunnen denken.
Of een bakfietsquote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:15 schreef Amarantha het volgende:
EN EN EN als je met veel spullen zit kun je nog een fietskarretje kopen. Kan keyboard enz in. Ken een jongen die ook altijd zijn keyboard en weet ik veel wat meeneemt op de fiets maar hij heeft zo'n fietskar achterop. Vet handig.
#tipvandedag
Dat zeggen we toch niet? Scheelt alleen klauwen vol geld.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:21 schreef Braddie het volgende:
Ja, of gewoon de fiets voor alle afstanden binnen Hilversum, en dan alsnog de auto voor het repeteren, en de langere afstanden natuurlijk
Als ik een auto wil bezitten dan bezit ik die, alsof hier iemand ff voor mij gaat bepalen dat ik wel/niet een auto mag hebben, doe even normaal...
Het is een TIP. Maar vooral eigenwijs blijven doen jongen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:21 schreef Braddie het volgende:
Ja, of gewoon de fiets voor alle afstanden binnen Hilversum, en dan alsnog de auto voor het repeteren, en de langere afstanden natuurlijk
Als ik een auto wil bezitten dan bezit ik die, alsof hier iemand ff voor mij gaat bepalen dat ik wel/niet een auto mag hebben, doe even normaal...
We bepalen niks (sowieso beetje lastig hé het is jouw auto), zijn gewoon tips.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:21 schreef Braddie het volgende:
ja het is een TIP.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is een TIP. Maar vooral eigenwijs blijven doen jongen.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:
Zeik dan ook niet meer om geld wil jequote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja het is een TIP.
En sommige tips neem ik van harte, neem ik ook echt aan.
Wees blij dat er een fiets aan zit te komen zou ik denken
Maar ik leef mijn eigen leven, simpel zat.
Je hoeft niet in dit topic te kijken, je hoeft niet te reageren op berichtjes.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeik dan ook niet meer om geld wil je
Ik treiter niet, en heb altijd het beste met je voor gehad, tot je zo uit het niets ineens begon te schelden met ''je kankermoeder''quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hoeft niet in dit topic te kijken, je hoeft niet te reageren op berichtjes.
als je mij irritant vind/niet mag/alleen maar komt om te stoken/trollen, kan je toch net zo goed wegblijven?
vat het wel even samen:
JE HOEFT MIJ NIET TE TREITEREN.
gr
wij moeten blij zijn dat jij eindelijk eens in beweging gaat komen?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja het is een TIP.
En sommige tips neem ik van harte, neem ik ook echt aan.
Wees blij dat er een fiets aan zit te komen zou ik denken
Maar ik leef mijn eigen leven, simpel zat.
Nou, aangezien iedereen wel riep dat ik te dik ben etc, en iedereen riep dat ik niet beweeg etc, is dit VIND IK een goede vooruitgang.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:29 schreef isax het volgende:
[..]
wij moeten blij zijn dat jij eindelijk eens in beweging gaat komen?
ja maar mij boeit het verder echt geen kut eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, aangezien iedereen wel riep dat ik te dik ben etc, en iedereen riep dat ik niet beweeg etc, is dit VIND IK een goede vooruitgang.
Laten we nou eerst maar eens zien hoeveel je gaat fietsen. Vertellen dat er een fiets aan zit te komen, is nog geen ene cm vooruitgang.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, aangezien iedereen wel riep dat ik te dik ben etc, en iedereen riep dat ik niet beweeg etc, is dit VIND IK een goede vooruitgang.
Uiteindelijk pak je dan toch weer de auto: sneller, handiger..... want dat voornemen van fietsen had ik ja ook, alleen dan moet je wel op tijd de deur uit gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:21 schreef Braddie het volgende:
Zo is ie echt. Braad kan niet acteren.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:23 schreef ambertje90 het volgende:
Dat was een succesvol en aardig concept. Maar hij was niet echt zo. Het was gespeeld, een act.
In het echt zit ie echt relaxed in de auto en zeurt niet op andere weggebruikers, dat was alleen voor de camera zo
Oke mapimaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:32 schreef ambertje90 het volgende:
Ik put slechts uit mijn geheugen over wat hij zelf beweerde en heeft gevlogd.
Men doet hier louter suggesties.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:21 schreef Braddie het volgende:
Braad beweert zoveel. Hoe vaak zou hij nou iets gaan doen, stoppen met vloggende werken etc.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:32 schreef ambertje90 het volgende:
Ik put slechts uit mijn geheugen over wat hij zelf beweerde en heeft gevlogd.
WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Auto naar de sloop, hopen dat ik genoeg heb op dat moment voor een andere auto.
Gereviseerde bak is 400 (Dan word 'ie verstevigd met bouten in het differentieel i.p.v popnagels wat het origineel is, waardoor 'ie dus langer mee gaat)
Maar voor 400 euro heb ik ook vast wel een andere auto met +- 6 maanden keuring, dus dan doe ik dat gewoon.
Met die Twingo hechte ik nog wel wat waarde aan een auto, maar heb nu zoiets van.. Heb ik er geen klik mee? Gaat er iets kapot zoals een bak? Dan gaat 'ie weg en zie ik wel wat ik tijdelijk terug koop. (Of voor heel lang, Twingo had ik ook niet verwacht 1,5 jaar mee te rijden)
Vind die Polo geen 400 investeren waard, als ik voor datzelfde geld weer in een Twingootje kan rijden of een Swift of zo.
Die Twingo was anders een prima a-segmenter.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT![]()
Brad, ik dacht dat je de Polo juist zo goed vond. Maar ja, deze cyclus hebben we ook meermaals meegemaakt met de Twingo. Die deugde ook de helft van de tijd niet volgens jou.
Ga toch door met je leven joh.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik treiter niet, en heb altijd het beste met je voor gehad, tot je zo uit het niets ineens begon te schelden met ''je kankermoeder''
Dit dus. Het begint vervelend te worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:19 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Ga toch door met je leven joh.
Door dit elke keer weer aan te halen ben je ondertussen meer een slachtoffer van jezelf dan van iemand anders.
Yeah...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Twingo was anders een prima a-segmenter.
Leuk autootje inderdaad. Jammer dat de nieuwe eigenaar (lees: onbetrouwbare Balkanees) de hoeveelheid opbergvakjes niet op waarde kon schatten en de Twingo ook alweer met winst heeft doorverkocht.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Na de bempie heeft hij hopelijk wel geleerd ervan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT![]()
Brad, ik dacht dat je de Polo juist zo goed vond. Maar ja, deze cyclus hebben we ook meermaals meegemaakt met de Twingo. Die deugde ook de helft van de tijd niet volgens jou.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Na de bempie heeft hij hopelijk wel geleerd ervan.
Ligt niet aan zijn schakelacties overigens.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
De Polo was oerdegelijk, betrouwbaar, onverwoestbaar en nu dit...Er is vanalles aan vervangen, de auto heeft een nieuwe APK en hij is opeens niet goed meer volgens Brad.
Maar wat is er nu met die auto aan de hand? Heb het filmpje niet gezien.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ligt niet aan zijn schakelacties overigens.
Roest en de versnellingsbak heeft wat lawaai. Valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar wat is er nu met die auto aan de hand? Heb het filmpje niet gezien.
Wehehe. Ik zou terug gaan naar De Baan voor garantie.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Roest en de versnellingsbak heeft wat lawaai. Valt nog wel mee.
De auto heeft minder problemen dan de eigenaar.
Fucking arrogante dwaas die je er rondloopt. Hoe haal je het in je botte kop om zo'n houding aan te nemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:21 schreef Braddie het volgende:
Nee zo ver is het nog niet al zal het niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:34 schreef Blaadjes het volgende:
Oh volgens mij heb ik ergens overheen gelezen. Polo weg dus.
Het segment van de Polo noemt hij veel minder vaak.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is het teken dat het geen echte liefde is...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het segment van de Polo noemt hij veel minder vaak.
Hahaha, nope.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is te hopen dat jij jezelf HEEL snel tegenkomt en eens flink gaat veranderen.
Of de Polo is minder ruim dan sommige A-segmentersquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is het teken dat het geen echte liefde is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |