WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Auto naar de sloop, hopen dat ik genoeg heb op dat moment voor een andere auto.
Gereviseerde bak is 400 (Dan word 'ie verstevigd met bouten in het differentieel i.p.v popnagels wat het origineel is, waardoor 'ie dus langer mee gaat)
Maar voor 400 euro heb ik ook vast wel een andere auto met +- 6 maanden keuring, dus dan doe ik dat gewoon.
Met die Twingo hechte ik nog wel wat waarde aan een auto, maar heb nu zoiets van.. Heb ik er geen klik mee? Gaat er iets kapot zoals een bak? Dan gaat 'ie weg en zie ik wel wat ik tijdelijk terug koop. (Of voor heel lang, Twingo had ik ook niet verwacht 1,5 jaar mee te rijden)
Vind die Polo geen 400 investeren waard, als ik voor datzelfde geld weer in een Twingootje kan rijden of een Swift of zo.
Die Twingo was anders een prima a-segmenter.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT![]()
Brad, ik dacht dat je de Polo juist zo goed vond. Maar ja, deze cyclus hebben we ook meermaals meegemaakt met de Twingo. Die deugde ook de helft van de tijd niet volgens jou.
Ga toch door met je leven joh.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik treiter niet, en heb altijd het beste met je voor gehad, tot je zo uit het niets ineens begon te schelden met ''je kankermoeder''
Dit dus. Het begint vervelend te worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:19 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Ga toch door met je leven joh.
Door dit elke keer weer aan te halen ben je ondertussen meer een slachtoffer van jezelf dan van iemand anders.
Yeah...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Twingo was anders een prima a-segmenter.
Leuk autootje inderdaad. Jammer dat de nieuwe eigenaar (lees: onbetrouwbare Balkanees) de hoeveelheid opbergvakjes niet op waarde kon schatten en de Twingo ook alweer met winst heeft doorverkocht.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Na de bempie heeft hij hopelijk wel geleerd ervan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT![]()
Brad, ik dacht dat je de Polo juist zo goed vond. Maar ja, deze cyclus hebben we ook meermaals meegemaakt met de Twingo. Die deugde ook de helft van de tijd niet volgens jou.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Na de bempie heeft hij hopelijk wel geleerd ervan.
Ligt niet aan zijn schakelacties overigens.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
De Polo was oerdegelijk, betrouwbaar, onverwoestbaar en nu dit...Er is vanalles aan vervangen, de auto heeft een nieuwe APK en hij is opeens niet goed meer volgens Brad.
Maar wat is er nu met die auto aan de hand? Heb het filmpje niet gezien.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ligt niet aan zijn schakelacties overigens.
Roest en de versnellingsbak heeft wat lawaai. Valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar wat is er nu met die auto aan de hand? Heb het filmpje niet gezien.
Wehehe. Ik zou terug gaan naar De Baan voor garantie.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Roest en de versnellingsbak heeft wat lawaai. Valt nog wel mee.
De auto heeft minder problemen dan de eigenaar.
Fucking arrogante dwaas die je er rondloopt. Hoe haal je het in je botte kop om zo'n houding aan te nemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:21 schreef Braddie het volgende:
Ja, of gewoon de fiets voor alle afstanden binnen Hilversum, en dan alsnog de auto voor het repeteren, en de langere afstanden natuurlijk
Als ik een auto wil bezitten dan bezit ik die, alsof hier iemand ff voor mij gaat bepalen dat ik wel/niet een auto mag hebben, doe even normaal...
Nee zo ver is het nog niet al zal het niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:34 schreef Blaadjes het volgende:
Oh volgens mij heb ik ergens overheen gelezen. Polo weg dus.
Het segment van de Polo noemt hij veel minder vaak.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is het teken dat het geen echte liefde is...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het segment van de Polo noemt hij veel minder vaak.
Hahaha, nope.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is te hopen dat jij jezelf HEEL snel tegenkomt en eens flink gaat veranderen.
Of de Polo is minder ruim dan sommige A-segmentersquote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is het teken dat het geen echte liefde is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |