May?quote:Op maandag 26 juni 2017 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
De koningin in Engeland? Uh ja, die heeft behoorlijk wat invloed kan je wel stellen.
May ook. Hoe wil het hoofd van een onstabiele regering die steun moet zoeken bij een behoorlijke controversiële partij een sterke impressie maken op de onderhandelaars van de EU?quote:
Ik wist niks.quote:Op maandag 26 juni 2017 21:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geen topictitel, ik kan dit niet handelen.
Dan zou je kunnen stellen dat Tump ook alleen heerser zou kunnen zijn.quote:Op maandag 26 juni 2017 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
May ook. Hoe wil het hoofd van een onstabiele regering die steun moet zoeken bij een behoorlijke controversiële partij een sterke impressie maken op de onderhandelaars van de EU?
Hoe kan je dat stellen uit mijn opmerking over het imago dat May uitstraalt voor de Britse regering?quote:Op maandag 26 juni 2017 21:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen stellen dat Tump ook alleen heerser zou kunnen zijn.
Haters.quote:Op maandag 26 juni 2017 21:44 schreef Tchock het volgende:
Geen TT, wat een kneus ben je dan. De etiquette schrijft voor dat je wacht tot iemand anders een topic met "Trage Rezania" opent.
Je lijkt wel een beetje op May zo.quote:
Die doet tenminste nog alsof.quote:Op maandag 26 juni 2017 21:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op May zo.
Ik moet eerst de reactie van de Koning afwachten.quote:Op maandag 26 juni 2017 21:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op May zo.
Is hij rijk en wit?quote:Op maandag 26 juni 2017 21:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mijn broer uit Chicago is over en hij vertelde me hoe blij hij was met Trump als president.
Hij zei het gisteren. Vandaag hebben we het er niet meer over gehad.quote:
Gisteren gesproken hoe blij hij was, niet is!quote:Op maandag 26 juni 2017 21:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij zei het gisteren. Vandaag hebben we het er niet meer over gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |