Hebben meer vrouwen de conclusie wel is getrokken??
Ik zelf merk er bij vrouwen weinig van als ze lekker smaakt ga ik los al the way. ben ik ook niet meer te stoppen
en wat vind je er zelf van?
ff voor de duidelijkheid, sperma=vocht+spermatoiden
Sperma wordt in de zaadbal gemaakt en in de bijbal opgeslagen in een zure!!! omgeving=> dit brengt het zaad in een rust stand.
Zodra de man erotisch opgewonden begint te raken scheiden de kliertjes van cowper vocht af (voorvocht) dat basisch is, dit is om de zure resten van de urine die achter blijven in de plasbuis te verdrijven/neutraliseren.
Sperma wordt dan vervolgens met vocht uit de prostaat geejaculeerd door de base komt het sperma in beweging (zeg maar red bull voor hun)
In de vrouw is voor de baarmoeder wond een base prop aanwezig die tevens er ook weer voor is om het sperma actiever te maken.
De zure smaak is dus natuurlijk omdat het milieu waarin het zaad is opgeslagen zuur is. Het voorvocht kan het zure deels neutraliseren
uitleg genoeg zo
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 14-12-2002 14:15]
Moet je is veel aardbeien eten, wordt het zoet van
quote:Je drinkt geen bier omdat je sperma daar smerig van zou gaan smaken
Op zaterdag 14 december 2002 14:23 schreef Party_P het volgende:
Drink ook geen bier, wordt het alleen maar smerig van (niet getest hoor, haha, maar ook op FOK gelezen).Moet je is veel aardbeien eten, wordt het zoet van
quote:Tja maar aangezien er over het algemeen flink de best word gedaan om geen eicellen te bevruchten is het doodzonde om dat eiwitrijke spul verloren te doen gaan
Op zaterdag 14 december 2002 14:25 schreef The_Wanderer het volgende:
maar sperma was niet bedoeld om te eten, ik dacht om eicellen mee te bevruchten.
quote:Inderdaad.
Op zaterdag 14 december 2002 14:31 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Je drinkt geen bier omdat je sperma daar smerig van zou gaan smaken
Hoe ver heen ben je dan
quote:Mijn vrouw zegt dat het ook anders smaakt nu ik vegetarier ben. Minder bitter
Op zaterdag 14 december 2002 13:59 schreef Dwan het volgende:
Volgens mijn vriendin smaakt mijn sperma lekkerder omdat ik vegatarier ben dan bij ex vriendtjes die veel biefstukken vraten.
Dit zou zuur smaken???Hebben meer vrouwen de conclusie wel is getrokken??
Ik zelf merk er bij vrouwen weinig van als ze lekker smaakt ga ik los al the way. ben ik ook niet meer te stoppen
quote:Goeie uitleg, je vergeet alleen dat natuurlijke zoetstoffen wel degelijk effect hebben op de smaak. Daar komt bij dat bier een negatieve invloed heeft op de smaak. En rokers... een deel van de zooi uit die sigaret slaat neer in je bal (leuk he) en mengt zich dus met je zaad (you do the math wat de smaak betreft)
Op zaterdag 14 december 2002 14:11 schreef Mr.Sinister het volgende:
Intellect is ver te zoeken dus,ff voor de duidelijkheid, sperma=vocht+spermatoiden
Sperma wordt in de zaadbal gemaakt en in de bijbal opgeslagen in een zure!!! omgeving=> dit brengt het zaad in een rust stand.
Zodra de man erotisch opgewonden begint te raken scheiden de kliertjes van cowper vocht af (voorvocht) dat basisch is, dit is om de zure resten van de urine die achter blijven in de plasbuis te verdrijven/neutraliseren.
Sperma wordt dan vervolgens met vocht uit de prostaat geejaculeerd door de base komt het sperma in beweging (zeg maar red bull voor hun)
In de vrouw is voor de baarmoeder wond een base prop aanwezig die tevens er ook weer voor is om het sperma actiever te maken.
De zure smaak is dus natuurlijk omdat het milieu waarin het zaad is opgeslagen zuur is. Het voorvocht kan het zure deels neutraliserenuitleg genoeg zo
Mijn vriendin steekt gewoon een rietje in m'n plasbuis en drinkt direct van de bron... is lekker vers zegt ze...
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn vriendin steekt gewoon een rietje in m'n plasbuis en drinkt direct van de bron... is lekker vers zegt ze...
quote:Het wordt pas echt lullig als je vriendin/vrouw ook vegetariër is geworden: dan stopt ze helemaal geen vlees meer in d´r mondje.
Op zondag 15 december 2002 02:43 schreef The_Wanderer het volgende:
dit is vast weer zon stuntreclame om vegetarier te worden
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Paar slokken whiskey voor het slikken schijnt ook te helpen...Mijn vriendin steekt gewoon een rietje in m'n plasbuis en drinkt direct van de bron... is lekker vers zegt ze...
Zoals ik dus al jaren lang verklaar, vegetariërs zijn lekker.
[/gedeeltijk ontopic]
niet dat ik ooit van plan ben het uit te proberen...maargoed
quote:Zoals ik hierboven al postte....ik vind het wat zoutig smaken...
Op maandag 16 december 2002 17:41 schreef Jummy het volgende:
Waarom proeven jongens het zelf niet effe?!
Weten ze meteen hoe het smaakt en hoe het voelt als die slijmerige zooi in je keel blijft plakken...
quote:kheb er weinig behoefte aan
Weten ze meteen hoe het smaakt en hoe het voelt als die slijmerige zooi in je keel blijft plakken...
quote:Mooi hoor, die theorie, maar in de praktijk blijkt sperma van vegetariers wel degelijk veel zoeter en minder bitter te smaakt.
Op zaterdag 14 december 2002 14:11 schreef Mr.Sinister het volgende:
Intellect is ver te zoeken dus,ff voor de duidelijkheid, sperma=vocht+spermatoiden
De zure smaak is dus natuurlijk omdat het milieu waarin het zaad is opgeslagen zuur is. Het voorvocht kan het zure deels neutraliseren
quote:Shit!
Op dinsdag 17 december 2002 15:54 schreef MoJo het volgende:
Een heel weekend aan het bier bevordert de smaak iig niet.
Daar zal ik grondig rekening mee houden
PS: Wodka wel trouwens?
quote:Je moet ook doorslikken mutsje, niet in je mond/keel houden.
quote:don't:
Op dinsdag 17 december 2002 15:32 schreef dthissen het volgende:
Uit feedback van ex-en de do's & don'ts:
Do's:
-veel fruitDon'ts:
-koffie
-bier
-melk
-thee
quote:Kijk es aan...nog iemand die uit ervaring kan spreken...en waarom
Op donderdag 19 december 2002 06:08 schreef HomeTheaterFreak het volgende:
Ik heb mijn eigen sperma weleens geproefd (er gaan nu mensen waarschijnlijk). Maarja, ik wilde weten wat een vrouw proeft... Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Smaakt zoutig.
Ja ja ik weet het ik maak er vaak een potje van hehe
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 20-12-2002 23:03]
quote:meerfout bestaat in ieder geval niet...
Op donderdag 19 december 2002 19:11 schreef Dwan het volgende:
(wooo het meerfout van hitsig??? bestaat dat wel?? laat maar)
quote:pfff..
Op zondag 15 december 2002 14:28 schreef RainerWernerF het volgende:
als ik naar die verlekkerde gezichtsuitdrukking bij het slikken kijk en het geliplik 'erna' is het vrij smakelijk
quote:waarschijnlijk valt dat grotendeels te verklaren door psychologische effecten; vegetariers verkiezen dit vaak uit een soort van rein-lichaam theorie: de bevestiging van de vriendin dat het sperma beter smaakt kan je eerder zien als een soort van sociaal gedrag waarmee ze aangeeft blij te zijn met de keuze voor een vegetarische levensstijl van haar partner,
Op dinsdag 17 december 2002 09:35 schreef Yoman het volgende:Mooi hoor, die theorie, maar in de praktijk blijkt sperma van vegetariers wel degelijk veel zoeter en minder bitter te smaakt.
Net zoals een flinke neukpartij na een romantisch etentje bij kaarslicht altijd 'lekkerder' is dan eventjes snel 5-min-op-en-neer, na een gestresste dag afgesloten met een gezamelijke maaltijd bij Friet-van-Piet.
quote:Hmm, je spreekt het uit ervaring? Vind het nog al smerig als er in je profiel staat dat je een MAN bent. Geldt ook voor die anderen die het lekker vinden ofzo en in diegene profiel MAN staat.
Op zondag 15 december 2002 20:28 schreef Coolgoza het volgende:
[gedeeltijk ontopic]Zoals ik dus al jaren lang verklaar, vegetariërs zijn lekker.
[/gedeeltijk ontopic]
quote:Wie zegt dat er altijd MOET worden geslikt????
Op maandag 23 december 2002 12:39 schreef Wez het volgende:
Vind het maar vaag hoor, waarom zal er uberhaupt geslikt moeten worden. Maakt het sex dan een stuk beter? Dacht het niet, vaak is het voor de meesten al afgelopen.
quote:Jij je zin
Op maandag 23 december 2002 12:54 schreef Dwan het volgende:[..]
Wie zegt dat er altijd MOET worden geslikt????
Het kan en mag, man man, man vrouw, vrouw vrouw (ja kan ook) de topic gaat over de smaak of het zo is, kan door voeding komt?? ervaringen etc. Heeft in zijn geheel niets met slikken te maken??
YUMMY CUM
quote:Nu is dus de vraag, iemand ervaring? Vast niet, kan me niet voorstellen dat iemand het gebruikt.
Nog nooit was een blowjob zo heerlijk en zo lekker! Yummy Cum tabletten bevatten een uitgekiende samenstelling met vitaminen en mineralen die de smaak van sperma overheerlijk maken. De "lekkere" ingrediënten worden door het spijsverteringsstelsel opgenomen en beïnvloeden zo de smaak van sperma. Door de verwerking van exotische vruchten gecombineerd met selder en gember wordt elke pijpbeurt vanaf nu een regelrecht likfestijn. Yummy Cum tabletten bevatten 100% natuurlijke ingrediënten.
Inhoud: 60 capsules.
Het is alom bekend dat je de smaak van sperma kan beïnvloeden.
Dus dit zal zeker werken, maar ik vroeg me dus af of het voor een vrouw bepalend zou kunnen zijn om wel of niet een pijpbeurt te geven.
quote:...beetje off-topic; maar vond het een beetje raar dat het topic hierover gesloten is; aangezien het niet zomaar over de smaak van sperma gaat; maar over een specifiek product (daarvoor). Bovendien, er was net een user die het besteld had en binnenkort de ervaringen daar ging meedelen... *is wel erg benieuwd eigenlijk* Dusseh... kan dat topic niet weer open?
Op vrijdag 31 januari 2003 10:58 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]YUMMY CUM
[..]Nu is dus de vraag, iemand ervaring? Vast niet, kan me niet voorstellen dat iemand het gebruikt.
Maar zo wel dan natuurlijk graag je mening hierzo...Het is alom bekend dat je de smaak van sperma kan beïnvloeden.
Dus dit zal zeker werken, maar ik vroeg me dus af of het voor een vrouw bepalend zou kunnen zijn om wel of niet een pijpbeurt te geven.
quote:Het zal absoluut niet bepalend zijn of iemand je een pijpbeurt geeft... Ten eerste is pijpen iets anders dan slikken, en ten tweede: hoe weet zij nou of jouw zaad lekker smaakt?
Op vrijdag 31 januari 2003 10:58 schreef D-Devil het volgende:Dus dit zal zeker werken, maar ik vroeg me dus af of het voor een vrouw bepalend zou kunnen zijn om wel of niet een pijpbeurt te geven.
KIWIS en ANANAS!!!
vreet je helemaal lam aan die onzin.
en voor die gene die toch niet gepijpt worden... BLIJVEN HOPEN!! or not?
quote:
Op zondag 2 februari 2003 11:27 schreef bbrother het volgende:
ik als man vind et maar erg stinken
MAAR NIET IN JE SPERMA!
Drop is een bekende tegenpool van gezonde spermacellen, het 'schijnt' er vies van te smaken, en je sperma word er slapper van, en er word minder geproduceerd.
Dit komt omdat het het testosteron gehalte in je bloed verlaagt, dit zijn dus de indirecte verschijnselen van drop eten! Niet doen dus als man!
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:57 schreef Adfundum het volgende:[..]
Het wordt pas echt lullig als je vriendin/vrouw ook vegetariër is geworden: dan stopt ze helemaal geen vlees meer in d´r mondje.
quote:Mee eens
Op vrijdag 7 februari 2003 15:13 schreef s00z het volgende:
ik vond het van mezelf wel lekker smaken, ik bedoel, iedere man heeft weleens geproeft, dat is niet iets om je voor te schamen dat hoort bij je ontwikkeling toch?
(Alleen slikken van jezelf is niet goed, en je krijgt er puistjes van las ik.. Omdat je hormonen dan botsen ofzo....)
quote:Dat las ik ergens op een site waarin je word ingelicht over wat je moet doen als je zoon of dochter masturbeert, ik zoek het wel ff op, post ik het zo hierbij
Op vrijdag 7 februari 2003 16:16 schreef Magics het volgende:[..]
Mee eens
Alleen weet ik niet of het waar is dat je er puistjes van krijgt ofzo.
Bij deze:
Hoe voorkom je dat kinderen gaan masturberen, en als ze het al doen, hoe zorg je dat ze ermee stoppen?
http://www.geocities.com/CapitolHill/Senate/2680/parents.htm
(Bezocht 25 November)
quote:Gadver, wat is dat nou weer voor een christelijke site. Walgelijk, die burgerlijkheid.
Op vrijdag 7 februari 2003 16:33 schreef s00z het volgende:[..]
Dat las ik ergens op een site waarin je word ingelicht over wat je moet doen als je zoon of dochter masturbeert, ik zoek het wel ff op, post ik het zo hierbij
Bij deze:
Hoe voorkom je dat kinderen gaan masturberen, en als ze het al doen, hoe zorg je dat ze ermee stoppen?
http://www.geocities.com/CapitolHill/Senate/2680/parents.htm(Bezocht 25 November)
En ik moet zeggen dat ik ze nog nooit heb horen klagen (maar ik vraag een vrouw nooit om te slikken, degene die slikken of het in hun mond nemen doen het allemaal vrijwillig en als ze dan gaan lopen klagen is het hun eigen fout geweest)..Maar ik bedenk me ook dat de meeste het vaker deden dus het zal wel meevallen.....
quote:'t valt wel mee vind ik...
quote:en sambal?
Op dinsdag 17 december 2002 23:06 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
don't:
vis
Greetz Patrick
quote:9. Have you caught your child Masturbating? If you walk into your son's bedroom without knocking and he's in there with his pants down holding his erect penis, he's probably Masturbating.
Op vrijdag 7 februari 2003 16:33 schreef s00z het volgende:[..]
Dat las ik ergens op een site waarin je word ingelicht over wat je moet doen als je zoon of dochter masturbeert, ik zoek het wel ff op, post ik het zo hierbij
Bij deze:
http://www.geocities.com/CapitolHill/Senate/2680/parents.htm(Bezocht 25 November)
eh duh
quote:Ik vind het ook eerder zout dan bitter of zuur. Nee het smaakt heel erg zout...
Op maandag 16 december 2002 16:15 schreef Fokkie het volgende:
Ik vind nogal zout smaken..nix vies ofzo....maar een sterke zoutsmaak
quote:Als je dat nog zou terug kunnen proeven in je sperma... dan lijkt t me ook niet erg prettig voelen als je klaarkomt
Op zaterdag 8 maart 2003 20:08 schreef ijzersmijter het volgende:[..]
en sambal?
quote:Same here, en de meeste gasten wel hoor. Iedereen die het zo hard ontkent die liegt dat het zwart ziet
Op donderdag 19 december 2002 06:08 schreef HomeTheaterFreak het volgende:
Ik heb mijn eigen sperma weleens geproefd (er gaan nu mensen waarschijnlijk). Maarja, ik wilde weten wat een vrouw proeft... Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Smaakt zoutig.
"I was just cleaning it and it went off..."quote:Op woensdag 12 maart 2003 16:16 schreef Jongetje het volgende:
9. Have you caught your child Masturbating? If you walk into your son's bedroom without knocking and he's in there with his pants down holding his erect penis, he's probably Masturbating.
Inderdaad, het intellect is zeker ver te zoekenquote:Op zaterdag 14 december 2002 14:11 schreef Mr.Sinister het volgende:
Intellect is ver te zoeken dus
Ik heb nog nooit een vegetarier gepijpt.quote:Op zaterdag 14 december 2002 13:59 schreef Dwan het volgende:
Je kunt toch gewoon zelf ff proevenquote:Op zondag 20 november 2005 14:09 schreef BoyZonderman het volgende:
Wat als je de hele dag mentos gaat eten, beinvloed dat ook de smaak?
Ik merk wel dat als ik 4 rollen van die groene mentos op heb ik bij het pissen een beetje een branderig gevoel krijg van al die menthol die door m'n plasbuis stroomt. Zal m'n sperma dan ook wat naar pepermunt gaan smaken?
Probeer het dan eens gewoon opnieuw, en nu 's avonds na het eten oid... Ik bedoel, ik ben ook weleens misselijk geworden van een glas melk omdat het verkeerd viel, dat betekent nog niet dat ik het nooit meer hoef te drinken.quote:Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef Alchemila het volgende:
Ik ben ooit eens een hele dag misselijk geweest van het slikken van sperma..
Het was 's ochtends vroeg, voordat ik had gegeten, zou dat er mee te maken hebben? Ik vond het zó smerig: warm en ontzettend zout, brr..
Eigenlijk vind ik het best zielig voor mijn vriend, want het lijkt me erg lekker voor hem..
Ja misschien wel hé..quote:Op maandag 21 november 2005 17:47 schreef innovative het volgende:
[..]
Probeer het dan eens gewoon opnieuw, en nu 's avonds na het eten oid... Ik bedoel, ik ben ook weleens misselijk geworden van een glas melk omdat het verkeerd viel, dat betekent nog niet dat ik het nooit meer hoef te drinken.
Probeer het nog eens, en als het dan niet bevalt, kun je er echt een oordeel aan verbinden. Je geeft nu zelf al aan dat je denkt dat het aan de omstandigheden lag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |