abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:21:34 #91
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_32361141
Schijnt dat het naar zoethout kan gaan smaken als je veel drop eet.
Geen idee of het waar is.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_32402444
de smaak oke best te hachelen maar Bier is echt een nogo
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_32404113
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 14:11 schreef Mr.Sinister het volgende:
Intellect is ver te zoeken dus

Sperma wordt in de zaadbal gemaakt en in de bijbal opgeslagen in een zure!!! omgeving=> dit brengt het zaad in een rust stand.
Zodra de man erotisch opgewonden begint te raken scheiden de kliertjes van cowper vocht af (voorvocht) dat basisch is, dit is om de zure resten van de urine die achter blijven in de plasbuis te verdrijven/neutraliseren.
Sperma wordt dan vervolgens met vocht uit de prostaat geejaculeerd door de base komt het sperma in beweging (zeg maar red bull voor hun)
In de vrouw is voor de baarmoeder wond een base prop aanwezig die tevens er ook weer voor is om het sperma actiever te maken.
De zure smaak is dus natuurlijk omdat het milieu waarin het zaad is opgeslagen zuur is. Het voorvocht kan het zure deels neutraliseren
Inderdaad, het intellect is zeker ver te zoeken

Een baarmoederwond Tja, uh... Daarnaast is de vagina puur zuur (die balans is heel belangrijk!!!) en raken de meeste zwemmers, op de allersterkste na, direct hun staartje kwijt als ze bij de vrouw binnen komen.
pi_32404174
Overigens kan mijn vriend 't volgens mij niet fouter doen dan hij nu doet: hij eet 3 appels in een jaar, misschien 3 keer per week ander groenvoer en zuipt zich de ziekte aan bier. Maar hij is gezegend met lekker sperma: zelfs als ik 'm een tijdje op zijn nek heb gezeten (wat resulteert in veel meer vitamientjes en groen en veel minder bier) smaakt het absoluut niet anders dan nu. 't Is gewoon lekker!
pi_32404202
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 13:59 schreef Dwan het volgende:
Ik heb nog nooit een vegetarier gepijpt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_32407342
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:41 schreef innovative het volgende:

Een baarmoederwond
baarmoedermond
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_32424226
Wat als je de hele dag mentos gaat eten, beinvloed dat ook de smaak?
Ik merk wel dat als ik 4 rollen van die groene mentos op heb ik bij het pissen een beetje een branderig gevoel krijg van al die menthol die door m'n plasbuis stroomt. Zal m'n sperma dan ook wat naar pepermunt gaan smaken?
pi_32426777
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:09 schreef BoyZonderman het volgende:
Wat als je de hele dag mentos gaat eten, beinvloed dat ook de smaak?
Ik merk wel dat als ik 4 rollen van die groene mentos op heb ik bij het pissen een beetje een branderig gevoel krijg van al die menthol die door m'n plasbuis stroomt. Zal m'n sperma dan ook wat naar pepermunt gaan smaken?
Je kunt toch gewoon zelf ff proeven
  maandag 21 november 2005 @ 15:44:30 #99
61221 Alchemila
Über mein dead body
pi_32454478
Ik ben ooit eens een hele dag misselijk geweest van het slikken van sperma..
Het was 's ochtends vroeg, voordat ik had gegeten, zou dat er mee te maken hebben? Ik vond het zó smerig: warm en ontzettend zout, brr..
Eigenlijk vind ik het best zielig voor mijn vriend, want het lijkt me erg lekker voor hem..
Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught. (Oscar Wilde)
pi_32457424
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef Alchemila het volgende:
Ik ben ooit eens een hele dag misselijk geweest van het slikken van sperma..
Het was 's ochtends vroeg, voordat ik had gegeten, zou dat er mee te maken hebben? Ik vond het zó smerig: warm en ontzettend zout, brr..
Eigenlijk vind ik het best zielig voor mijn vriend, want het lijkt me erg lekker voor hem..
Probeer het dan eens gewoon opnieuw, en nu 's avonds na het eten oid... Ik bedoel, ik ben ook weleens misselijk geworden van een glas melk omdat het verkeerd viel, dat betekent nog niet dat ik het nooit meer hoef te drinken.

Probeer het nog eens, en als het dan niet bevalt, kun je er echt een oordeel aan verbinden. Je geeft nu zelf al aan dat je denkt dat het aan de omstandigheden lag.
pi_32464743
Volgens mij maakt het geen zak uit wat je eet of drinkt. Echt lekker zal het nooit worden. Ik zou iig niet een glaasje sperma bestellen in een cafe ofzo
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:01:12 #102
61221 Alchemila
Über mein dead body
pi_32483345
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:47 schreef innovative het volgende:

[..]

Probeer het dan eens gewoon opnieuw, en nu 's avonds na het eten oid... Ik bedoel, ik ben ook weleens misselijk geworden van een glas melk omdat het verkeerd viel, dat betekent nog niet dat ik het nooit meer hoef te drinken.

Probeer het nog eens, en als het dan niet bevalt, kun je er echt een oordeel aan verbinden. Je geeft nu zelf al aan dat je denkt dat het aan de omstandigheden lag.
Ja misschien wel hé..
als ik mijn vriend wakker kan houden..
Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught. (Oscar Wilde)
pi_32496201
Als je gewoon gezond eten en drinkt is het een vrij normale smaak.
Het is altijd iets bitter..
Als de man in kwestie veel rookt is het wat minder lekker...
Maar toch lekker genoeg...
pi_32600499
Veel bier en roken maakt het gewoon niet lekkerder, dat is een feit. Tenzij je van bitter houdt. En ja, soms merk je dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')