Inderdaad, het intellect is zeker ver te zoekenquote:Op zaterdag 14 december 2002 14:11 schreef Mr.Sinister het volgende:
Intellect is ver te zoeken dus
Sperma wordt in de zaadbal gemaakt en in de bijbal opgeslagen in een zure!!! omgeving=> dit brengt het zaad in een rust stand.
Zodra de man erotisch opgewonden begint te raken scheiden de kliertjes van cowper vocht af (voorvocht) dat basisch is, dit is om de zure resten van de urine die achter blijven in de plasbuis te verdrijven/neutraliseren.
Sperma wordt dan vervolgens met vocht uit de prostaat geejaculeerd door de base komt het sperma in beweging (zeg maar red bull voor hun)
In de vrouw is voor de baarmoeder wond een base prop aanwezig die tevens er ook weer voor is om het sperma actiever te maken.
De zure smaak is dus natuurlijk omdat het milieu waarin het zaad is opgeslagen zuur is. Het voorvocht kan het zure deels neutraliseren
Ik heb nog nooit een vegetarier gepijpt.quote:Op zaterdag 14 december 2002 13:59 schreef Dwan het volgende:
Je kunt toch gewoon zelf ff proevenquote:Op zondag 20 november 2005 14:09 schreef BoyZonderman het volgende:
Wat als je de hele dag mentos gaat eten, beinvloed dat ook de smaak?
Ik merk wel dat als ik 4 rollen van die groene mentos op heb ik bij het pissen een beetje een branderig gevoel krijg van al die menthol die door m'n plasbuis stroomt. Zal m'n sperma dan ook wat naar pepermunt gaan smaken?
Probeer het dan eens gewoon opnieuw, en nu 's avonds na het eten oid... Ik bedoel, ik ben ook weleens misselijk geworden van een glas melk omdat het verkeerd viel, dat betekent nog niet dat ik het nooit meer hoef te drinken.quote:Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef Alchemila het volgende:
Ik ben ooit eens een hele dag misselijk geweest van het slikken van sperma..
Het was 's ochtends vroeg, voordat ik had gegeten, zou dat er mee te maken hebben? Ik vond het zó smerig: warm en ontzettend zout, brr..
Eigenlijk vind ik het best zielig voor mijn vriend, want het lijkt me erg lekker voor hem..
Ja misschien wel hé..quote:Op maandag 21 november 2005 17:47 schreef innovative het volgende:
[..]
Probeer het dan eens gewoon opnieuw, en nu 's avonds na het eten oid... Ik bedoel, ik ben ook weleens misselijk geworden van een glas melk omdat het verkeerd viel, dat betekent nog niet dat ik het nooit meer hoef te drinken.
Probeer het nog eens, en als het dan niet bevalt, kun je er echt een oordeel aan verbinden. Je geeft nu zelf al aan dat je denkt dat het aan de omstandigheden lag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |