Wie zou jij een inreisverbod willen opleggen?quote:
Kaas- is een frikadellenkoning, beterquote:Op maandag 26 juni 2017 19:22 schreef Kaas- het volgende:
Mijn TT was "frikandellenkoningin". Misschien is die van jou beter.
Burgermeester is heel lekker inderdaad. De burgerbar is wel prima maar wel erg fastfood-y vergeleken met die andere.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:19 schreef Jip141 het volgende:
BurgeRmeester en Burgerbar zijn ook prima te doen.
Daar achter geldt een algeheel inreisverbod bij mij.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wie zou jij een inreisverbod willen opleggen?
Nee, leg eens uitquote:Op maandag 26 juni 2017 19:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar achter geldt een algeheel inreisverbod bij mij.
Snap je hem?
Ghehe. Hehe. He. eheheh ...
Eenrichtingsverkeer.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snap je hem?
En deze man is ooit minister.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snap je hem?
Nee dat lukt nooit meer met zo'n FOK!history. Hoogstens secretaris-generaal, lekker op de achtergrond.quote:
FUCK YEAHquote:Op maandag 26 juni 2017 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kaas- is een frikadellenkoning, beter
Met debielere praat kun je tegenwoordig al POTUS worden, dus sluit niks uit.quote:
SG is op dit moment wel m'n droombaan.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee dat lukt nooit meer met zo'n FOK!history. Hoogstens secretaris-generaal, lekker op de achtergrond.
G.a.t.v.e.r.d.a.m.m.e.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
FUCK YEAH
Nog altijd officieel recordhouder frikandelleneten op Camping Kuierpadtien.
Daar ben ik ook eens geweestquote:Op maandag 26 juni 2017 19:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
FUCK YEAH
Nog altijd officieel recordhouder frikandelleneten op Camping Kuierpadtien.
Maar minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap is wel van een wat andere orde dan bobo bij een of ander bananenfederatietje.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met debielere praat kun je tegenwoordig al POTUS worden, dus sluit niks uit.
Recycling, helemaal groen.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Frikandel is wel oké, jammer alleen dat ze er al bouwafval in stoppen.
Kaas wordt de medicijnman van financiën waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap is wel van een wat andere orde dan bobo bij een of ander bananenfederatietje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |