Die van een dokter, medicatie voor gehad ook. Was ook vrij snel weer weg, maar ik voelde me zo ranzigquote:Op maandag 3 juli 2017 12:57 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En was dat je eigen diagnose of die van een dokter?
van varkensvlees?quote:Op maandag 3 juli 2017 13:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Die van een dokter, medicatie voor gehad ook. Was ook vrij snel weer weg, maar ik voelde me zo ranzig
Wat was het dan?quote:Op maandag 3 juli 2017 13:39 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik dacht rundvlees maar 't is al lang geleden, dus ik weet het niet meer zo goed.
Ja, daar zou ik me ook kapot voor schamen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:00 schreef maily het volgende:
Zachtgekookt eitje ... (4 minuten)
Boerenkoolstamppot met piccalilly.
Lamskarbonaadjes met knoflook/peterselie-boter.
?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:03 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik me ook kapot voor schamen.
Ik zou dat in gezelschap maar beter voor me houden.
Da's niet zachtgekookt.quote:
Spiegelei op brood en eerst het wit opeten ... laatste hap de dooier ... mmmmmquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's niet zachtgekookt.
3 minuten en 15 seconden en dan direct opeten.![]()
Nee, op brood en dan dooier kapotprikken en uitsmeren over de rest van je sunny side up.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Spiegelei op brood en eerst het wit opeten ... laatste hap de dooier ... mmmmm
quote:
quote:Guilty pleasures, de exacte betekenis is : “iets waaraan men stiekem genoegen beleeft hoewel men weet dat het eigenlijk niet hoort; stiekeme geneugte; heimelijk pleziertje.“
wauwquote:Op zondag 9 juli 2017 18:37 schreef Nielojram75 het volgende:
Pot pindakaas (calvé) uitlepelen, en wegspoelen met volle melk van Arla![]()
En maggiblokjes, en een fles spa blauw....
62 cent voor een pizza, kan niet goed zijnquote:Op zondag 14 april 2019 13:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Kickerdekick
Deze als snack¤0,62 bij de Dirk
[ afbeelding ]
Daarom in het “guilty pleasure-topic”quote:Op zondag 14 april 2019 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
62 cent voor een pizza, kan niet goed zijnwat kost de productie dan wel
Die kocht ik altijd voor dochterlief...quote:Op zondag 14 april 2019 13:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Kickerdekick
Deze als snack¤0,62 bij de Dirk
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |