En nu hup iedereen op die treinquote:Op maandag 26 juni 2017 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, dit dus.. t einde is (hopelijk) geweest. 190 eu was de bodem.
BTC klaar laten staan op plekken waar je ze wil gebruiken?quote:Op maandag 26 juni 2017 23:46 schreef S-tr00pwafel het volgende:
zo frustrerend dat op Bittrex mijn bitcoins deposit op pending blijven staan en je al twee treinen gemist hebt...
Voelt beetje al rennen voor je trein en er dan achterkomen dat je ov-chipkaar onvoldoende saldo heeft.
Iemand tips om dit proces sneller te laten verlopen?
BTC daalt duidelijk het minst. Heeft dus wel degelijk zin om te traden.quote:Op maandag 26 juni 2017 23:28 schreef EggsTC het volgende:
Als alles evenredig daalt heeft het ook niet echt zin om te traden... had nu wel graag eth tegen waves of lisk getrade als het niet met dezelfde percentages was gedaald allemaal.
auto kopenquote:Op maandag 26 juni 2017 23:46 schreef S-tr00pwafel het volgende:
zo frustrerend dat op Bittrex mijn bitcoins deposit op pending blijven staan en je al twee treinen gemist hebt...
Voelt beetje al rennen voor je trein en er dan achterkomen dat je ov-chipkaar onvoldoende saldo heeft.
Iemand tips om dit proces sneller te laten verlopen?
Maar met een dalende bitcoin waarde er dan nieuw geld erin stoppen is toch niet handig.?quote:Op maandag 26 juni 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
BTC klaar laten staan op plekken waar je ze wil gebruiken?
Ja, als ik BTC had gehad.quote:Op maandag 26 juni 2017 23:49 schreef thenxero het volgende:
[..]
BTC daalt duidelijk het minst. Heeft dus wel degelijk zin om te traden.
Helaas meer dan een Polo zit er niet inquote:Op maandag 26 juni 2017 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wordt geen tesla meer na deze crash denk ik.
quote:Op maandag 26 juni 2017 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helaas meer dan een Polo zit er niet in
Doe maar de goedkope. Het is crisis in huize linedancequote:Op maandag 26 juni 2017 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje, of een goedkopere variant?
Ik gok dat we nog even de 200 gaan toucheren het komende uur.quote:Op maandag 26 juni 2017 23:53 schreef EggsTC het volgende:
Eth verder omhoog nu weerrustig gaan slapen boys
Goed manquote:Op maandag 26 juni 2017 23:53 schreef EggsTC het volgende:
Eth verder omhoog nu weerrustig gaan slapen boys
Dan gok ik dat we over de 250 gaan het komende uurquote:Op maandag 26 juni 2017 23:55 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik gok dat we nog even de 200 gaan toucheren het komende uur.
Morgen als ik wakker word tiktie de 280 weer aanquote:Op maandag 26 juni 2017 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan gok ik dat we over de 250 gaan het komende uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |