Ja, het blijft een bubble, maar als hij zich steeds opnieuw vult zal het me een worst wezen. Laat maar lekker bubbelen danquote:
Ik trek me er ook niks van aanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, het blijft een bubble, maar als hij zich steeds opnieuw vult zal het me een worst wezen. Laat maar lekker bubbelen dan
TRST staat ook laagquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:17 schreef NatteBever het volgende:
Net mijn TRST verkocht en WAVES van gekocht. Dit ga ik straks ook doen als MGO eindelijk eens op dat Bittrex terecht komt.
hehequote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:15 schreef ratatat het volgende:
[..]
Zelf had ik gister Poetin aan de telefoon. Hij was van plan om al z'n zwart geld om te zetten naar waves ICO token.
Check, hier ook. Kan er nog niet veel over vinden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:36 schreef Thezappa het volgende:
en waarom heb ik krosscoins in mijn waves wallet dan? churchcentric coin , past wel bij me
zal wel weer zon fake asset zijn, hier ook 300 ontvangen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:36 schreef Thezappa het volgende:
en waarom heb ik krosscoins in mijn waves wallet dan? churchcentric coin , past wel bij me
Meer tijd voor mij om wat geld te verdienen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:44 schreef carebaer het volgende:
Hmm ook Waves vlakt alweer af. Totale marketcap is met bijna 25 miljard gedaald afgelopen weken
twijfel om in te stappen in xrp of stratisquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb daar mijn eerste dikke winst uit gehaald, maar ik waag mij er denk ik niet meer aan.
50 likes! Thanks so much for being a part of this community. We have exciting projects and products coming your way!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:43 schreef Thezappa het volgende:
ja ook 300 , staat nog nergens , worden zo vast 0.00001 waard
Ik heb ze niet, maar waarschijnlijk zou ik bij bittrex stallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
twijfel om in te stappen in xrp of stratis
waar slaan jullie xrp op?
zat er niet ver vanaf hahaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
50 likes! Thanks so much for being a part of this community. We have exciting projects and products coming your way!
Watch out for our 'Ambassador for Bounty' programme: Introduce Krosscoin to your church or community or get 50 facebook friends to like this page and receive $KSS5000 (5,000 Krosscoins) bounty. More info coming soon!
1 $KSS equals $0.01USD or 0.001887Waves
Goeie campagne wel
ja stal ik meeste ook , maar dacht miss is er een losse walletquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar waarschijnlijk zou ik bij bittrex stallen.
http://www.wavesgo.com/quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:10 schreef fukforce het volgende:
Is het heel druk op het Waves netwerk mijn transfer staar al 10 minuten te knipperen maar is nog steeds niet bijgeschreven in mijn wallet ?
Thanks maakte me al zorgen de transfer staat al bijna 30 minuten te knipperen nuquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://www.wavesgo.com/
Klopt, er is weer iemand spamtokens aan het verzenden.
Na de Bitcoin-NG achtige update zal dat verleden tijd zijn, momenteel heeft het geen prioriteit aangezien het sporadisch voorkomt en het Waves platform nog niet zo intensief gebruikt wordt.
Zodra je op wavesgo.com weer <100 transacties per block ziet is er tijd voor jouw transactie
Ik blijf ver van wallets die niet door het officiële team van een coin ondersteund worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:56 schreef Thezappa het volgende:
iemand die gebruik maakt van freewallet voor lisk app?
freewallet , ze hebben diverse wallets voorbijna elke munt zie ik , wacht nog maar even met storten tot er bevestiging van iemand komt hehequote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik blijf ver van wallets die niet door het officiële team van een coin ondersteund worden.
Weet niet of deze wallet ondersteund wordt.
Waarom niet de officiële wallet gebruiken?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
freewallet , ze hebben diverse wallets voorbijna elke munt zie ik , wacht nog maar even met storten tot er bevestiging van iemand komt hehe
Voor leasers / node-eigenaren is het nu wel "happy hour"... ieder block vol met transactiekostenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:10 schreef fukforce het volgende:
Eindelijk mijn Waves binnen na ruim een uur wachten, om meteen erachteraan weer 400 Krosscoins te zien binnen komen in mijn wallet
Inderdaad, ben benieuwd naar de payout morgen!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor leasers / node-eigenaren is het nu wel "happy hour"... ieder block vol met transactiekosten
Mijn node heeft de afgelopen 24 uur iig 1 block met maximale fees ontvangen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:14 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Inderdaad, ben benieuwd naar de payout morgen!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1964190.0quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:56 schreef Thezappa het volgende:
iemand die gebruik maakt van freewallet voor lisk app?
BAM! (ik heb inmiddels ook mijn laatste 15 ETH omgezet naar WAVESquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn node heeft de afgelopen 24 uur iig 1 block met maximale fees ontvangen.
Toch weer 0.1 Waves extra
Ik twijfel daar ook aan ja, maar ik wacht t liefst op een gunstig moment, dat ETH hoog staat en waves laag, maar ze lijken met elkaar mee te bewegen, letterlijk iedere up en down.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:28 schreef NatteBever het volgende:
[..]
BAM! (ik heb inmiddels ook mijn laatste 15 ETH omgezet naar WAVES, heb er nu 11,5k)
zouden de lease rewards ook groter zijn, nu er zoveel traffic is geweest de afgelopen week? Het gaat toch vaak om de inhoud van de blocks die bepalen wat er gedeeld wordt? Niet alleen de fee's.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://www.wavesgo.com/
Klopt, er is weer iemand spamtokens aan het verzenden.
Na de Bitcoin-NG achtige update zal dat verleden tijd zijn, momenteel heeft het geen prioriteit aangezien het sporadisch voorkomt en het Waves platform nog niet zo intensief gebruikt wordt.
Zodra je op wavesgo.com weer <100 transacties per block ziet is er tijd voor jouw transactie
ah dit dus. Ghe, ik had beter door kunnen lezen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor leasers / node-eigenaren is het nu wel "happy hour"... ieder block vol met transactiekosten
Ik kreeg vd week overigens 1 hele waves van de fountainperpetua lease met maar 1700 inleg.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn node heeft de afgelopen 24 uur iig 1 block met maximale fees ontvangen.
Toch weer 0.1 Waves extra
helder verhaal hahaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:21 schreef korsakowski het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1964190.0
Het was dan ook een foutje van een leaser... Iemand had het leasebedrag als transactiefee ingevuld.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:55 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik kreeg vd week overigens 1 hele waves van de fountainperpetua lease met maar 1700 inleg.
Heb nu de bovenste 4 leasepartijen allemaal 1700 toegewezen, ff kijken wat dat onderling scheelt
ah.. dat had ik even gemistquote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:59 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het was dan ook een foutje van een leaser... Iemand had het leasebedrag als transactiefee ingevuld.
De richting komt inderdaad vaak overeen, maar Bitcoin is wel de minst volatiele munt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:01 schreef Vesz het volgende:
Ik vind dat kuddegedrag in crypto's fascinerend, eigenlijk maakt het niet eens zo veel uit waar je in zit. Als BTC of Eth stijgt zie je alles meestijgen en als ze een dip krijgen volgen ze ook allemaal.
Als je hier je geld stort dan ben je het kwijt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
freewallet , ze hebben diverse wallets voorbijna elke munt zie ik , wacht nog maar even met storten tot er bevestiging van iemand komt hehe
las ook al dat het een vergissing was ,yeah rightquote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:07 schreef thenxero het volgende:
[..]
Als je hier je geld stort dan ben je het kwijt.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1964190.0
Ja, de één stijgt of daalt wat meer dan de ander maar als je alle koersen naast elkaar legt zien ze er vrijwel allemaal hetzelfde uitquote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:06 schreef thenxero het volgende:
[..]
De richting komt inderdaad vaak overeen, maar Bitcoin is wel de minst volatiele munt.
Vergissing, zou kunnen.... In dat geval ben je het misschien niet kwijt. Ik zou er toch niet op willen gokkenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
las ook al dat het een vergissing was ,yeah right
heb de app maar verwijdert van mijn telefoon haha
ik ook niet , vandaar dat ik het even navraag , thanxquote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:10 schreef thenxero het volgende:
[..]
Vergissing, zou kunnen.... In dat geval ben je het misschien niet kwijt. Ik zou er toch niet op willen gokken.
Laten staanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:10 schreef S-tr00pwafel het volgende:
Situatie: Waves leasen via de waves client
Moet je de fee op 0.001 laten staan of moet ik dat verhogen?
bij tokens?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:43 schreef carebaer het volgende:
Dit is een oud adres van mij: https://etherscan.io/addr(...)D211645a37508DefdD58
Nu heb ik er ooit twee keer een tx naar gedaan met golem. Eén van 1 gnt en één van 0,99 gnt. Dat is zo weinig waard, dat maakt me ook niet veel uit. Maar hoe kun je je golem balance zien in etherscan? Ik zie nu alleen 2 'in-transacties'.
Vloeit voort uit https://www.tradingview.c(...)is-Satoshi-Nakamoto/quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:20 schreef Thezappa het volgende:
https://cointelegraph.com(...)-is-satoshi-nakamoto
Yep meerdere. Een of andere vage kerk coin.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:34 schreef Funksoldier het volgende:
Iemand anders die ineens ook Krosscoins in zijn Waves-wallet heeft gevonden?
Bij 100 ga ik extra kopen hehequote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:55 schreef thenxero het volgende:
Zou me niet verbazen als ETH terug naar 100 gaat voordat we weer opwaarts gaan.
100 wat? Dollars of knikkers?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:55 schreef thenxero het volgende:
Zou me niet verbazen als ETH terug naar 100 gaat voordat we weer opwaarts gaan.
Wat is leasen dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:08 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik lease mijn Waves en ontvang af en toe WavesGo en Miner Reward, zou ik ook gewoon Waves moeten ontvangen van de node of moet ik daarvoor meer doen dan enkel zijn adres invullen als adres waaraan ik lease?
Ow heey daar ben je weer.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:44 schreef xminator het volgende:
Lekker aan het hodlen![]()
![]()
![]()
.. Pak je winst en recover op een later moment.
Zo nu en dan wat afromen en de rest holden. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:44 schreef xminator het volgende:
Lekker aan het hodlen![]()
![]()
![]()
.. Pak je winst en recover op een later moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |