Leuk! Heb je toevallig foto's die je in dit topic wil delen?quote:Op maandag 26 juni 2017 16:56 schreef halfway het volgende:
Binnen staan 35 soorten Orchideen en nog wat groene planten, buiten ontelbare.
Toffe plant is dat, jaquote:Op zondag 2 juli 2017 13:04 schreef Koettie het volgende:
Ik heb een kruidje roer me niet, kennen jullie die? Net verpot want zag dat de wortels ver uit z'n oude potje kwamen. Nu helemaal zielig en ingeklapt.
Helaas. Hier spanplafond dus kan juist niets ophangen in de woonkamer. Heel suf.quote:Op zondag 2 juli 2017 13:20 schreef mjan het volgende:
[..]
Toffe plant is dat, ja![]()
Zijn jullie ook van de hangplanten? Ik woon in een appartement met een heel lelijk systeemplafond, maar het enige voordeel daarvan is wel dat ik heel makkelijk plantjes op kan hangen
Haha, mijn oma had ooit, heel lang geleden zo'n plant. Als we er waren gingen wij natuurlijk de hele tijd dat kruidje juist *wel* roeren.quote:Op zondag 2 juli 2017 13:04 schreef Koettie het volgende:
Ik heb een kruidje roer me niet, kennen jullie die? Net verpot want zag dat de wortels ver uit z'n oude potje kwamen. Nu helemaal zielig en ingeklapt.
[ afbeelding ]
Slechte camera, sorry. Ben benieuwd hoe hij er met een uurtje bij staat
De klimop die ik gisteren heb gekocht doet het ook goed als hangneer. Bij mij staat ie gewoon op een boekenkast en de takken/bladeren hangen langs de zijkant. Met mijn betonnen plafond is planten ophangen weer zo'n gedoe.quote:Op zondag 2 juli 2017 13:20 schreef mjan het volgende:
[..]
Toffe plant is dat, ja![]()
Zijn jullie ook van de hangplanten? Ik woon in een appartement met een heel lelijk systeemplafond, maar het enige voordeel daarvan is wel dat ik heel makkelijk plantjes op kan hangen
Zal ik maken als ik weer thuis ben!quote:Op zondag 2 juli 2017 13:43 schreef Koettie het volgende:
[..]
Helaas. Hier spanplafond dus kan juist niets ophangen in de woonkamer. Heel suf.
Foto's??
Ja, dat vinden ze niet zo leuk. Zo staat hij er nu bij!!quote:Op zondag 2 juli 2017 13:51 schreef Farenji het volgende:
[..]
Haha, mijn oma had ooit, heel lang geleden zo'n plant. Als we er waren gingen wij natuurlijk de hele tijd dat kruidje juist *wel* roeren.
Heeft de plant verse potgrond? Geef je hem voeding? Heb je de wortels bekeken?quote:Op zondag 2 juli 2017 16:22 schreef Lot_1 het volgende:
Kun je hier ook terecht voor hulp bij stervende planten? Ik heb een kamerplant die het twee jaar prima heeft gedaan en nu sterft hij langzaam. Komen wel nieuwe blaadjes maar die gaan dan vrij snel dood.
Voor jou de zelfde vragen als hierboven.quote:Op zondag 2 juli 2017 16:39 schreef Roofmate77 het volgende:
Hier ook een plant die ik al dik 20 jaar heb die nu langzaam dood aan het gaan is.
quote:Op zondag 2 juli 2017 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor jou de zelfde vragen als hierboven.
Nee hij heeft geen binnenpot, tijd terug heb ik de plant in een grotere pot gedaan en sindsdien voelt ie zich kut.quote:Op zondag 2 juli 2017 17:08 schreef Koettie het volgende:
Heeft hij een binnenpot zodat het water weg kan? Kan het niet goed zien maar lijkt niet zo. En is het een ficus soort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |