Beter dan direct na de race allerlei krachttermen eruit te gooien.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:19 schreef Mansjester het volgende:
Super volwassen wel van Max om meer dan een dag later in de media te reageren nadat het tegenzit!
Ik begin enigszins te wennen aan Plooijquote:Op maandag 26 juni 2017 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat hele Ziggoteam niks
Als je het vergelijkt met sbs toen. Ik vind het meer dan prima maar kijk ook zelden de voorbeschouwing op ziggo.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mee eens. Olav is als feitjes kenner wel tof, maar zet er in hemelsnaam iemand naast die wel op kan letten.
De rest is zonder uitzondering tenenkrommend
Ja. Of je kan proberen op een normale manier te reageren natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2017 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Beter dan direct na de race allerlei krachttermen eruit te gooien.
Van Gameren erlangsquote:Op maandag 26 juni 2017 20:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mee eens. Olav is als feitjes kenner wel tof, maar zet er in hemelsnaam iemand naast die wel op kan letten.
De rest is zonder uitzondering tenenkrommend
Beetje temperament moet kunnen tochquote:Op maandag 26 juni 2017 20:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja. Of je kan proberen op een normale manier te reageren natuurlijk
Niet verschijnen is vrij zwak.
laat de verantwoordelijken gewoon praten. Hij heeft ook niks te zeggen toch.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Weet wel dat de Ziggo app nogal bizar veel aan hdd handelingen doet voordat hij begint te spelen, dus een ssd is wel aan te raden.quote:
Toen ik net F1 keek was Olav nog te doen (lag ook aan mijn F1-kennisniveau), Kalff pitreporter en Terweijden (oid) de studioman. Heb het over 1994. Veronica nog. Of was Ruud later, op RTL 5?quote:Op maandag 26 juni 2017 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met sbs toen. Ik vind het meer dan prima maar kijk ook zelden de voorbeschouwing op ziggo.
Wat had hij moeten zeggen dan?quote:Op maandag 26 juni 2017 20:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sinds ik de stream van sky ontdekt vorig seizoen, heb ik bijna geen enkele wedstrijd meer op ziggo gekeken. Ook al is hun Hamilton adoratie ook pijnlijk, het is toch beter dan het hele ziggo gebeuren. Zeker de voorbeschouwing.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met sbs toen. Ik vind het meer dan prima maar kijk ook zelden de voorbeschouwing op ziggo.
Ja of ze bouwen gewoon een fatsoenlijke app zodat ik niet een nieuwe pc/ssd moet aanschaffenquote:Op maandag 26 juni 2017 20:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Weet wel dat de Ziggo app nogal bizar veel aan hdd handelingen doet voordat hij begint te spelen, dus een ssd is wel aan te raden.
Jup, dat is juist wel mooi van Max. Hij moet alleen oppassen dat ie niet te boek komt te staan als arrogante zak. Maar gewoon niet opdagen vind ik vrij sneuquote:
Hij had er gewoon geen zin in. Kan eens gebeuren. Heb ik ook wel eens met bepaalde taken van mijn werk. En ja soms doe ik het niet maar een dag later. Is dat zwak?quote:Op maandag 26 juni 2017 20:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niet. Maar als het kut gaat zou die niet moeten verschijnen en niks hoeven te zeggen? Ze werkt het gewoon niet. Juist op dit soort momenten ben ik benieuwd wat ie te zeggen heeft, ipv na een kleurloze zesde plaats.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat had hij moeten zeggen dan?
Alles wat er te zeggen viel riep hij over de boordradio...
"Here we go again, *beep*".
Sinds ik de acestream heb ontdekt (ergens vroeg in seizoen 2015) kijk ik ook alleen Sky.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Sinds ik de stream van sky ontdekt vorig seizoen, heb ik bijna geen enkele wedstrijd meer op ziggo gekeken. Ook al is hun Hamilton adoratie ook pijnlijk, het is toch beter dan het hele ziggo gebeuren. Zeker de voorbeschouwing.
Ja, dat is zwak ja. Dit hoort nou eenmaal bij zn werk, of je het wil of niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij had er gewoon geen zin in. Kan eens gebeuren. Heb ik ook wel eens met bepaalde taken van mijn werk. En ja soms doe ik het niet maar een dag later. Is dat zwak?
Ja ik kloot liever niet met streams, gewoon lekker languit op het bankie kijken. Maar ik vind Olav Mol wel te doen eigenlijk als je die 1, 2 of 5 blunders per race even weglaat.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Sinds ik de stream van sky ontdekt vorig seizoen, heb ik bijna geen enkele wedstrijd meer op ziggo gekeken. Ook al is hun Hamilton adoratie ook pijnlijk, het is toch beter dan het hele ziggo gebeuren. Zeker de voorbeschouwing.
Nee dat standaard riedeltje van Alonso is wel boeiend?quote:Op maandag 26 juni 2017 20:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niet. Maar als het kut gaat zou die niet moeten verschijnen en niks hoeven te zeggen? Ze werkt het gewoon niet. Juist op dit soort momenten ben ik benieuwd wat ie te zeggen heeft, ipv na een kleurloze zesde plaats.
Ik zie die 1, 2 of 5 blinders per race zelf ook niet dus Olav is helemaal geweldig voor mijquote:Op maandag 26 juni 2017 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik kloot liever niet met streams, gewoon lekker languit op het bankie kijken. Maar ik vind Olav Mol wel te doen eigenlijk als je die 1, 2 of 5 blunders per race even weglaat.
Nouja de vorige race (of die daarvoor?) zag hij volgens mij een torro rosso aan voor de auto van Ricciardo en dan een paar keer achter elkaar. Dat soort dingen zijn toch wel pijnlijk al is het bij hem meer enthousiasme.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie die 1, 2 of 5 blinders per race zelf ook niet dus Olav is helemaal geweldig voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |