Hier meteen het antwoord.quote:
Je lijkt mijn moeder welquote:Op maandag 26 juni 2017 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik tel 1 mislukte poging om grappig te zijn, wat een moeite om niks
Als je amper rijdt krijg je ook de kans niet om overtredingen te maken natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2017 12:34 schreef jpjedi het volgende:
Wel grappig, Max werd vaak weggezet als brokkenpiloot maar staat qua strafpunten onderaan de lijst...
quote:Op maandag 26 juni 2017 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je amper rijdt krijg je ook de kans niet om overtredingen te maken natuurlijk![]()
Woensdag Sky.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:36 schreef THEFXR het volgende:
vanavond
19:00 Formule 1: Het Weekend
19:30 Live Peptalk
quote:Op maandag 26 juni 2017 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Over 2 weken en 2 dagen vertrekken we richting Silverstone
Over 3 weken is 't alweer voorbij
Nog 1 week voordat ik naar Oostenrijk gaquote:Op maandag 26 juni 2017 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nice nice nicequote:Op maandag 26 juni 2017 12:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nog 1 week voordat ik naar Oostenrijk ga
Nou nou.... net hielp je moeder je nog met tellen. Beetje lief doenquote:
Met de auto?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja! Erg veel zin in ook. Compleet weekend dus dat wordt wel leuk.quote:
Ja, al druk met het samenstellen van wat goede muziek voor onderweg.quote:
Hotel of op de camping?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja! Erg veel zin in ook. Compleet weekend dus dat wordt wel leuk.
[..]
Ja, al druk met het samenstellen van wat goede muziek voor onderweg.
uiteraard hoop ik op regen daar maar dat zal jij niet met me eens zijnquote:Op maandag 26 juni 2017 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hotel of op de camping?
Ik ben me nu al mentaal aan het voorbereiden op de camping op Silverstonewel hebben ze leuke activiteiten en muziek daar, dus gewoon paar dagen festival-sfeer
Vorig jaar hadden we ook vlak voor de race regen, da's prima. We zitten toch overdektquote:Op maandag 26 juni 2017 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard hoop ik op regen daar maar dat zal jij niet met me eens zijn
Camping, wel een stukje van het circuit af.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hotel of op de camping?
Ik ben me nu al mentaal aan het voorbereiden op de camping op Silverstonewel hebben ze leuke activiteiten en muziek daar, dus gewoon paar dagen festival-sfeer
We zitten overdekt dus zo heel veel maakt het mij niet uitquote:Op maandag 26 juni 2017 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard hoop ik op regen daar maar dat zal jij niet met me eens zijn
Klopt, in de vorige. In een gewone post.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:50 schreef potjecreme het volgende:
Ik dacht dat ik in 1 van de oude topics al een nieuwe OP had gezien.
Ja klopt, vorige topic ergensquote:Op maandag 26 juni 2017 12:50 schreef potjecreme het volgende:
Ik dacht dat ik in 1 van de oude topics al een nieuwe OP had gezien.
Kan je deze er even inplakken? Had hem al 5 pagina's terug gezet maar is over het hoofd gezien door modjes denktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 12:54:26 ]
Ik zocht hem al. Heb je de prgod van Max ook in de OP verwerkt?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kan je deze er even inplakken? Had hem al 5 pagina's terug gezet maar is over het hoofd gezien door modjes denkt
[ code verwijderd ]
*boks*quote:Op maandag 26 juni 2017 12:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We zitten overdekt dus zo heel veel maakt het mij niet uit
Neinquote:Op maandag 26 juni 2017 12:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zocht hem al. Heb je de prgod van Max ook in de OP verwerkt?
Godverquote:Op maandag 26 juni 2017 12:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gisteravond al. Als onderdeel van de nabeschouwing bij Sky.
quote:Op maandag 26 juni 2017 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je amper rijdt krijg je ook de kans niet om overtredingen te maken natuurlijk![]()
Even onderaan toevoegenquote:Op maandag 26 juni 2017 12:54 schreef potjecreme het volgende:
Heb je de prgod van Max ook in de OP verwerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 13:10:22 ]
Ey coolquote:Op maandag 26 juni 2017 12:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2017 13:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Even onderaan toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie hem eigenlijk bijna nooit worden weggezet als brokkenpiloot, hooguit door mensen die zelf nooit F1 kijken.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:34 schreef jpjedi het volgende:
Wel grappig, Max werd vaak weggezet als brokkenpiloot maar staat qua strafpunten onderaan de lijst...
Gister geen prima start, voor de rest wel eens ja.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk bijna nooit worden weggezet als brokkenpiloot, hooguit door mensen die zelf nooit F1 kijken.
Het is jammer dat de techniek hem dit seizoen in de steek laat, maar in mijn ogen laat hij een hele mooie stijgende lijn zien qua ontwikkeling. Steeds beter in de kwalificaties, starts zijn weer prima en qua race pace meestal beter dan RIC.
Heb er dan ook nog wel vertrouwen in dat het qua prestaties ook wel goed gaat komen dit seizoen.
Geen superstart zoals in Canada maar wel een goede start.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gister geen prima start, voor de rest wel eens ja.
Vooral omdat 'ie uit moest wijken voor wat er voor hem gebeurde, niet omdat hij er zelf niet goed op/in zatquote:Op maandag 26 juni 2017 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij verloor een plek.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Geen superstart zoals in Canada maar wel een goede start.
Perez ging duidelijk sneller van start, al had Max zonder die crash z'n plekje waarschijnlijk net kunnen verdedigen.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vooral omdat 'ie uit moest wijken voor wat er voor hem gebeurde, niet omdat hij er zelf niet goed op/in zat
Dat iemand anders een goede start had betekent niet dat andere dan dus een slechte start hebben. Het is niet of-of.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Perez ging duidelijk sneller van start, al had Max zonder die crash z'n plekje waarschijnlijk net kunnen verdedigen.
Pas nadat Bottas Raikkonen torpedeerde. Daar zat max achter dus dat hield wat op, je kan er moeilijk overheen springen.quote:
Dat lukte al bij T1 hoor.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Perez ging duidelijk sneller van start, al had Max zonder die crash z'n plekje waarschijnlijk net kunnen verdedigen.
Nou, in F2 ging er nog iemand met allevier de wieltjes los andersquote:Op maandag 26 juni 2017 13:37 schreef Klummie het volgende:
[..]
Pas nadat Bottas Raikkonen torpedeerde. Daar zat max achter dus dat hield wat op, je kan er moeilijk overheen springen.
Perez ging als een speer, maar de start van Max was zeker niet slecht. Zat uiteindelijk ook een beetje klem en leek voor de verandering ook iets meer eieren voor z'n geld te kiezen wat gezien de chaos voorin ook geen slecht idee was.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ja, Jos vloog ooit ook in Australië, geloof niet dat dat helemaal goed ging.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, in F2 ging er nog iemand met allevier de wieltjes los anders![]()
Kubica had dat heel anders aangepaktquote:Op maandag 26 juni 2017 13:39 schreef Klummie het volgende:
[..]
ja, Jos vloog ooit ook in Australië, geloof niet dat dat helemaal goed ging.
Gaaf circuitquote:Op maandag 26 juni 2017 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ah dat lijkt me ook een mooie jaquote:
Mooie (maar dure!) plekken. Wij zaten vorig jaar op Woodcote, ook erg mooi, maar dachten dit jaar maar eens ergens anders te gaan zittenquote:Op maandag 26 juni 2017 13:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me ook een mooie jaIk zat vorig jaar in Becketts, precies waar Max Rosberg inhaalde.
Ja dat kon ik toen ook erg waarderen, dat je op vrijdag en zaterdag op de andere tribunes mochtquote:Op maandag 26 juni 2017 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooie (maar dure!) plekken. Wij zaten vorig jaar op Woodcote, ook erg mooi, maar dachten dit jaar maar eens ergens anders te gaan zittengelukkig kunnen we roaven op vrijdag en zaterdag met onze weekendtickets, dus zullen ook wel weer even of Becketts gaan zitten
En om bij RBR te blijven: Webber deed het ook ooit:quote:Op maandag 26 juni 2017 13:39 schreef Klummie het volgende:
[..]
ja, Jos vloog ooit ook in Australië, geloof niet dat dat helemaal goed ging.
"Some say his favorite airline pilot, is Mark Webber"quote:Op maandag 26 juni 2017 14:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En om bij RBR te blijven: Webber deed het ook ooit:
je bent er snel bijquote:Op maandag 26 juni 2017 15:01 schreef sasquatsch het volgende:
Max heeft de RB13 al op Marktplaats gezet![]()
[ afbeelding ]
Lolquote:Op maandag 26 juni 2017 13:21 schreef Geralt het volgende:
Deze had ik even gemist:
Wat nou geen emoties bij Kimi![]()
Deze grappen waren in 2004 al niet meer origineelquote:Op maandag 26 juni 2017 15:01 schreef sasquatsch het volgende:
Max heeft de RB13 al op Marktplaats gezet![]()
[ afbeelding ]
quote:
It wasn't me!quote:Op maandag 26 juni 2017 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze grappen waren in 2004 al niet meer origineel
Is dat echtquote:Op maandag 26 juni 2017 13:21 schreef Geralt het volgende:
Deze had ik even gemist:
Wat nou geen emoties bij Kimi![]()
Waarschijnlijk was z'n motor al verrot sinds FP3, met al die engine mode changes... dat klonk echt niet gezond, toen hebben ze de motor weer uit elkaar moeten halen voor een hydraulisch probleem... ook geen goed teken.quote:Op maandag 26 juni 2017 15:35 schreef ender_xenocide het volgende:
Wat ik alleen niet snap aan de afgelopen race, Ricciardo wordt binnengehaald ivm rommel in de sidepot; Verstappen maakt melding aan het team over rommel in de sidepot en wordt niet binnengehaald.
Heeft het team daar nog een verklaring voor gegeven? Of is dat puur omdat bij Ricciardo er meetbare data was,opwarming remmen geloof ik, waardoor het ook voor de engineers zichtbaar was en bij Verstappen niets meetbaars.
Hou het daar dan ookquote:Op maandag 26 juni 2017 15:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
It wasn't me!
Kwam deze tegen op FB.
Het boek van Webber al gelezen?quote:Op maandag 26 juni 2017 17:15 schreef pmponer het volgende:
Zijn er trouwens ook F1 boeken die de moeite zijn?
Ik moet nog wat lectuur voor de vakantie
quote:
quote:
quote:Aantal afgelegde racerondjes per team
1. Force India- 956 rondjes
2. Mercedes- 946
3. Ferrari- 903
4. Sauber- 829
5. Haas F1- 809
6. Toro Rosso- 749
7. Williams- 745
8. Renault- 738
9. McLaren- 716
10. Red Bull- 685
Kijk ook naar de punten. Die tellen.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:00 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)racerondjes-in-2017/
[..]
Dit is echt bizar. Het is dat ze nog wel punten binnen harken anders hadden ze dezelfde media aandacht als McLaren gekregen. Ongehoord voor een topteam.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:00 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
http://www.f1fanatic.co.uk/f1-information/reviews/books/quote:Op maandag 26 juni 2017 17:15 schreef pmponer het volgende:
Jaquote:
Hadden ze vorig jaar niet de meeste ronden? Kan het zo niet vinden.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:00 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat zal best, maar de RBR's vallen gewoon vaak uit.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kijk ook naar de punten. Die tellen.
Yepquote:Op maandag 26 juni 2017 18:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dit is echt bizar. Het is dat ze nog wel punten binnen harken anders hadden ze dezelfde media aandacht als McLaren gekregen. Ongehoord voor een topteam.
Jaquote:Op maandag 26 juni 2017 18:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hadden ze vorig jaar niet de meeste ronden? Kan het zo niet vinden.
https://www.formula1.com/(...)2016-in-numbers.htmlquote:Red Bull, though, led the way for total laps raced, on 2,404 - 16 ahead of Mercedes. Renault were bottom of the pile, with 2,038 laps completed.
Die heb ik net gevonden idd, krijgt goede reviewsquote:Op maandag 26 juni 2017 17:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het boek van Webber al gelezen?
"Aussie Grit" dacht ik.
https://www.f1today.net/n(...)n-verhaal-in-peptalkquote:Op maandag 26 juni 2017 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zou die vanavond gewoon zijn skype gesprekje in Peptalk doen?
oops goed dat je het zegt, was het helemaal vergetenquote:Op maandag 26 juni 2017 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.f1today.net/n(...)n-verhaal-in-peptalk
Volgens F1 Today wel
Ik kan er wel om lachen hoorquote:Op maandag 26 juni 2017 18:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
We lachen er ook om als het om Stroll gaat.
Dus bij deze.
Haha.
En anders gewoon juichen voor Hulkenburg, die spreekt namelijk ook Nederlands.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah joh, volgende keer in Oostenrijk eindigt Max gewoon weer op een mooie vijfde plek en zijn we alle tegenslagen gelijk weer vergeten.
quote:
En RIC weer op P3.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah joh, volgende keer in Oostenrijk eindigt Max gewoon weer op een mooie vijfde plek en zijn we alle tegenslagen gelijk weer vergeten.
Aussie Grit van Webber is zeker een aanrader om een inkijkje te krijgen hoe het er aan toe gaat bij Red Bull, hoe Vettel werkt, waarom eigenlijk niemand voor Williams wil rijden en hoe Webber zijn privéleven doorging tijdens zijn carrière.quote:Op maandag 26 juni 2017 17:15 schreef pmponer het volgende:
Nu!!!!quote:Op maandag 26 juni 2017 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe lang duurt dat Peptalk? Ben het nu al zat..
Uiteraard eerst reclamequote:
Ik niet, ik kijk Skyquote:Op maandag 26 juni 2017 19:55 schreef pmponer het volgende:
hahaha, ja dat stuk van Mol hadden we al gehoord.
Ja, Stroll ook.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet, ik kijk Sky![]()
Heeft RIC niet uit zijn schoen gedronken? Ik dacht van wel.
Hij heeft wel uit zijn schoen gedronken.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet, ik kijk Sky![]()
Heeft RIC niet uit zijn schoen gedronken? Ik dacht van wel.
hij wordt buiten beeld afgezogenquote:Op maandag 26 juni 2017 19:58 schreef pmponer het volgende:
waarom lacht ie zoveel
En de enige die er last van heeft?
RIC lacht meer.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:58 schreef pmponer het volgende:
waarom lacht ie zoveel
Bij RB.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:58 schreef pmponer het volgende:
waarom lacht ie zoveel
Hij zei enige Renault motorquote:Op maandag 26 juni 2017 20:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij RB.
Palmer en Kvyat hadden ook motorproblemen.
De enige "Renaultwagen" die de motor moest terugschroeven zei hij idd.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:58 schreef pmponer het volgende:
waarom lacht ie zoveel
F1 / Formule 1 - Samenvattingen in GIFjes [databundel killer]quote:Op maandag 26 juni 2017 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mol zat er weer eens naast dus. Hij zei dat RIC het aan Stroll over liet.
Die moest terugschroeven. Niet die tijdens de race uitviel.quote:
Ik meende het me ook ter herinnerenquote:Op maandag 26 juni 2017 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
F1 / Formule 1 - Samenvattingen in GIFjes [databundel killer]
Nou en.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Sjek weer overdreven lachen HAHAHAHAHA
Het mag niet inhoudelijk worden in het warme bad van Sjekquote:Op maandag 26 juni 2017 20:04 schreef Klummie het volgende:
Vraag dan eens naar debris in de sidepod....
Precies. Wat een belachelijk "interview" zeg..quote:Op maandag 26 juni 2017 20:04 schreef Klummie het volgende:
Vraag dan eens naar debris in de sidepod....
Gaat 'ie over een complot beginnen.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. Wat een belachelijk "interview" zeg..
Deed hetzelfde als bij Rachel.quote:
Zo zijn jullie mannen.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:14 schreef Klummie het volgende:
Lekker Lewis, nog een beetje dieper, zit nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |