Komt nog wel. Ik ben gematigd positiefquote:Op maandag 26 juni 2017 10:24 schreef mazaru het volgende:
Ja, jammer dat ze er niets van durven zeggen
Hij is gast, dus lijkt me niet aan de orde, hij mocht observeren hoe het toegingquote:Op maandag 26 juni 2017 10:25 schreef puzziepie het volgende:
Klaploper gaat er binnenkort ook wat van zeggen
Ik heb toch altijd wel het gevoel dat ze nix mogen zeggen, anders was dat toch allang gebeurd. Bij het centaal geeft er bijna niemand tegengas. Er wordt na het centraal altijd veel gekletst.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:24 schreef mazaru het volgende:
Ja, jammer dat ze er niets van durven zeggen
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:25 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 26 juni 2017 10:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Na jaren dagelijks gebruik stoppen met drugs
Ik zit in rehabquote:Ja inderdaad, maar dan had hij moeten zeggen: ik zit in rehab en daarom slaap ik slecht..
Tuurlijk wel. Het zijn gewoon een stel lafbekkenquote:Op maandag 26 juni 2017 10:27 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd wel het gevoel dat ze nix mogen zeggen, anders was dat toch allang gebeurd. Bij het centaal geeft er bijna niemand tegengas. Er wordt na het centraal altijd veel gekletst.
Je bedoeld: IK ga het nu zo doen en IK vind dat IK dat maar moet doenquote:Op maandag 26 juni 2017 10:27 schreef mazaru het volgende:
Wat een stelletje slappelingen bij elkaar. De enige die zijn bek in centraal open durft te trekken is Jessie
dat denk ik ook , dat het niet mag,quote:Op maandag 26 juni 2017 10:27 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd wel het gevoel dat ze nix mogen zeggen, anders was dat toch allang gebeurd. Bij het centaal geeft er bijna niemand tegengas. Er wordt na het centraal altijd veel gekletst.
Deze 2 kan ik niks meequote:Op maandag 26 juni 2017 10:26 schreef mazaru het volgende:
En hier nog twee die het nu allemaal wel weten te vertellen
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit in rehabquote:Op maandag 26 juni 2017 10:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dan had hij moeten zeggen: ik zit in rehab en daarom slaap ik slecht..
Nee ik bedoel dat als hij iets zegt dat ze allemaal ijverig zitten te knikken of naar de grond zitten te kijken.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Je bedoeld: IK ga het nu zo doen en IK vind dat IK dat maar moet doen
en Billyquote:Op maandag 26 juni 2017 10:27 schreef mazaru het volgende:
Wat een stelletje slappelingen bij elkaar. De enige die zijn bek in centraal open durft te trekken is Jessie
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik zit in rehabWaarom moet hij dat zeggen, dat weten ze toch
quote:Laat maar..blijkbaar ben ik onbegrijpelijk
die lult alleen maar Jessie naar zijn mond.quote:
ik moet ineenkeer aan kim holland denkenquote:
het lijkt wel een vent met een pruik opquote:
net wat floor zegt, altijd iemand anders napratenquote:Op maandag 26 juni 2017 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
die lult alleen maar Jessie naar zijn mond.
Nu is het net een vent met een pruikquote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
net wat floor zegt, altijd iemand anders napraten
We zeggen steeds hetzelfdequote:Op maandag 26 juni 2017 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
het lijkt wel een vent met een pruik op
chippie is een echte vrouwen magneet, heb je die nog niet gezien dan?quote:Op maandag 26 juni 2017 10:33 schreef mazaru het volgende:
Heeft die chipito nou eigenlijk al eens wat gedaan behalve spelletjes op de computer en aan die slangentwin hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Ja ik kan er weinig aan veranderenquote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
chippie is een echte vrouwen magneet, heb je die nog niet gezien dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:36 schreef kkka3 het volgende:
Robert vindt dat weglopen bij tegenslagen niet werkt![]()
grappig dat iedereen altijd weet hoe het moet, wat een mooie wereld daar in utopiaquote:Op maandag 26 juni 2017 10:36 schreef kkka3 het volgende:
Ehmmm wat een ervaringsdeskundigheid zeg.....Hoop dat het ook op de rest van zijn leven toepasbaar zal blijkenquote:Op maandag 26 juni 2017 10:36 schreef kkka3 het volgende:
renequote:
Nee hoor, de tweeling is leukquote:
nee madi en robert. hij is verliefd op haarquote:Op maandag 26 juni 2017 10:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat heeft jeroen gisteren met madi gehad dan?, of ging het niet over jeroen?, billy vertelt over een aanvaring gisteren
je weet toch wij krijgen de meest domme gesprekken , of mensen die slapenquote:
oh ik kreeg het niet goed meequote:Op maandag 26 juni 2017 10:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee madi en robert. hij is verliefd op haar
1 keer boe roepen en ze staat te janken.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
watt een gelukkig mens is billy toch, aan zelfvertrouwen geen gebrek, even in de spiegel kijken en door haar haar woelen , en denken oh wat een mooie vrouw ben ik toch
bij een man wel , bij een vrouw gaat ze je de ogen uitkrabben, durf maar eens aan haar man te komen, ik denk dat het een aso is danquote:Op maandag 26 juni 2017 10:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
1 keer boe roepen en ze staat te janken.
Een beetje laat die levenswijsheid...tenzij hij nooit tegenslag gehad heeft bij het kopen van cannabis en lekker rondzwervenquote:Op maandag 26 juni 2017 10:36 schreef kkka3 het volgende:
Er worden toch geen dingen gezegd die interessant zijn, anders zouden we wel een streamlock krijgen.quote:
Opvallend dat we Mad en Floor wel mochten horenquote:Op maandag 26 juni 2017 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er worden toch geen dingen gezegd die interessant zijn, anders zouden we wel een streamlock krijgen.
We zullen zien. Ik heb hier een doosje met dode mussen en dat zit al aardig vol.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:47 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Opvallend dat we Mad en Floor wel mochten horen
Dus die gaan er echt wel wat mee doen
En laat ze nu net allebei de humor van een broodrooster hebben.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:48 schreef kkka3 het volgende:
Jacco maakt een grapje
Bats wil grappiger zijn![]()
En dat terwijl er twee ravissante twins rondhuppelen.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:49 schreef Charmian het volgende:
dat naar bo kijken interessanter is dan die walgelijke bats...hetmoeniegekkerworruh
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
volgens rene hield kevin het tijdens het centraal goed in de gaten
die hoerenpumps zekerquote:Op maandag 26 juni 2017 10:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
er staat bij chippie een factuur van schoenen van billy
Wat een BS, die vent spoort ook echt niet hoor.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
volgens rene hield kevin het tijdens het centraal goed in de gaten
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wat een BS, die vent spoort ook echt niet hoor.
waren ze daar bij ramona niet vreselijk boos over , omdat iemand die moest betalen,kijken wat er nu met de factuur gebeurtquote:
Dat waren zeer zeker geen hoerenpumps.quote:
dat jaquote:Op maandag 26 juni 2017 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat waren zeer zeker geen hoerenpumps.
Alleen wordt alles aurtomatisch hoerig als de Neus het draagt.
Ja, ze moet opschieten, ik moet zo wegquote:
Naar Beau en Renequote:Op maandag 26 juni 2017 11:04 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja, ze moet opschieten, ik moet zo weg
Slomy zit te shinen achter de naaimachine
Gelukkig streamwissel
Ze is toch zijn boek aan het lezen?quote:Op maandag 26 juni 2017 11:05 schreef sjampoeh het volgende:
jes tegen bil: zit je zogenaamd de krant te lezen ?
Weer terug nu bij Slomyquote:
Jaquote:Op maandag 26 juni 2017 11:07 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Weer terug nu bij Slomy
Zoveel heeft ze nog te doen vandaag
Penthouse schoonmaken, senselijst
Dan slaat mijn koppie altijd op hol he![]()
Wat naait Romy?quote:Op maandag 26 juni 2017 11:08 schreef mazaru het volgende:
En die twee nixnutten zitten er weer bij te kijken
[ afbeelding ]
jacco zit er ookquote:Op maandag 26 juni 2017 11:08 schreef mazaru het volgende:
En die twee nixnutten zitten er weer bij te kijken
[ afbeelding ]
quote:
Die twee haten elkaarquote:Op maandag 26 juni 2017 11:12 schreef Gooddeal het volgende:
Billy is de grootste stoker die René kent.
quote:Op maandag 26 juni 2017 11:12 schreef Gooddeal het volgende:
Billy is de grootste stoker die René kent.
Rene wel hoorquote:Op maandag 26 juni 2017 11:13 schreef rowan634 het volgende:
allemaal de grootste bek over billy
maar haar aanspreken durven ze niet?
René zeker niet neequote:Op maandag 26 juni 2017 11:13 schreef rowan634 het volgende:
Rene reageert haarscherp en weet precies hoe het zit.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:12 schreef mazaru het volgende:
En Renee weer aan het klagen over nietsnutten en slabakken tegen Cemal
De grote bekken komen na het Centraal in achterafhoekjes en met heel veel bombariequote:Op maandag 26 juni 2017 11:13 schreef rowan634 het volgende:
hier ging ik stuk omquote:Op maandag 26 juni 2017 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
De grote bekken komen na het Centraal in achterafhoekjes en met heel veel bombarie
[ afbeelding ]
Hij lult uit zijn nek anders zou hij het wel rechtstreeks durven zeggen.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Rene reageert haarscherp en weet precies hoe het zit.
Niks klagen over nietsnutten en slabakken
kleine tegenslag misschienquote:Op maandag 26 juni 2017 11:15 schreef Gooddeal het volgende:
Billy gaat gewoon een shitload over zich heen krijgen binnenkort. Ik voel het.![]()
Ik ookquote:Op maandag 26 juni 2017 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Ik heb hem vaker tegen haar in horen gaan
Ik hoop het van hartequote:Op maandag 26 juni 2017 11:15 schreef Gooddeal het volgende:
Billy gaat gewoon een shitload over zich heen krijgen binnenkort. Ik voel het.![]()
Eerst over Robert. En Billy zegt dat ze het Robert heeft gezegd zich niet op Mady te focussenquote:
Tuurlijk niet!! Commentaar is er alleen als degene waar het over gaat niet in de buurt isquote:Op maandag 26 juni 2017 11:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee niks
dacht dat ze haar ging aanspreken, maar gaat over robert
ze zegt het nog wel hoor.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!! Commentaar is er alleen als degene waar het over gaat niet in de buurt is
Lijkt de COS welquote:Op maandag 26 juni 2017 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!! Commentaar is er alleen als degene waar het over gaat niet in de buurt is
quote:Op maandag 26 juni 2017 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Ik heb hem vaker tegen haar in horen gaan
Nou, heel lafjes hoor.quote:
Cemal trekt zich al weer terug met zijn commentaar.quote:
Ik maak van mijn hart geen moordkuil hoorquote:
Ik denk dat dat wel degelijk kloptquote:
waarom noemen ze het eigenlijk ceo ?quote:Op maandag 26 juni 2017 11:20 schreef Gooddeal het volgende:
Billy zou al twee weken de ceo doen. Niks aan gedaan.
quote:Op maandag 26 juni 2017 11:21 schreef Zeyina het volgende:
Cemal komt bij Rene: Iedereen wantrouwt jou
Rene brengt het terug dat hij wel weet van wie het komt. Van Billy die er zelf niks van bakt
Cemal zegt nu: Ik wil wel dat iedereen je weer vertrouwt
Dat weet ik ook niet. Ik weet alleen dat ze de webshop ermee bedoelen.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom noemen ze het eigenlijk ceo ?
(vraag ik me al een tijdje af )
Dus dat!quote:Op maandag 26 juni 2017 11:21 schreef Zeyina het volgende:
Cemal komt bij Rene: Iedereen wantrouwt jou
Rene brengt het terug dat hij wel weet van wie het komt. Van Billy die er zelf niks van bakt
Cemal zegt nu: Ik wil wel dat iedereen je weer vertrouwt
dat is het programma wat ze voor de webshop gebruiken dacht ikquote:Op maandag 26 juni 2017 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom noemen ze het eigenlijk ceo ?
(vraag ik me al een tijdje af )
ammehoela! Hij lult uit zijn nek en wurmt zich in allerlei bochtenquote:
Helemaal niet! Billy heeft er een zooitje van gemaakt, Rene niet. Die probeert de puinhopen van Billy op te ruimen!quote:Op maandag 26 juni 2017 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
ammehoela! Hij lult uit zijn nek en wurmt zich in allerlei bochten
Dat betwijfel ik, Jessie wil de admin terug, en is niet in zijn eerste leugen gestikt!quote:Op maandag 26 juni 2017 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
ammehoela! Hij lult uit zijn nek en wurmt zich in allerlei bochten
billy kwam na rené toch?quote:Op maandag 26 juni 2017 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet! Billy heeft er een zooitje van gemaakt, Rene niet. Die probeert de puinhopen van Billy op te ruimen!
Renee maakt er een puinhoop van. Hij snapt er niets van. Ze moeten gewoon de boekhouding uitbesteden. Ze kunnen het geen van allen.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, Jessie wil de admin terug, en is niet in zijn eerste leugen gestikt!
Dat zei hij letterlijk vorige week, al in zichzelf mompelend.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, Jessie wil de admin terug, en is niet in zijn eerste leugen gestikt!
Daarvoor had ze er al een bende van gemaakt , dat was in de tijd dat zij de 'financiën deed'quote:
Nee. Billy heeft het een maand gedaan en kwam er in om. Toen hebben Rene en cemal het overgenomenquote:
thanksquote:Op maandag 26 juni 2017 11:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Billy heeft het een maand gedaan en kwam er in om. Toen hebben Rene en cemal het overgenomen
quote:Op maandag 26 juni 2017 11:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Billy heeft het een maand gedaan en kwam er in om. Toen hebben Rene en cemal het overgenomen
is dat al duidelijk dan?quote:Op maandag 26 juni 2017 11:27 schreef sjampoeh het volgende:
ze weten nog niet of t programma doorgaat.. wat kan dat wijf liegen
quote:
vreselijk dat ik het voor die bats moet opnemen. Maar zij wou het nog helemaal niet alleen doen. Ze zei al dat ze daar nog lang niet aan toe was.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ze dacht het wel even te doen en dat viel haar vies tegenquote:Op maandag 26 juni 2017 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
vreselijk dat ik het voor die bats moet opnemen. Maar zij wou het nog helemaal niet alleen doen. Ze zei al dat ze daar nog lang niet aan toe was.
Niet waar. Ze wou het niet alleen doen nog. Ze wou eerst goed ingewerkt wordenquote:Op maandag 26 juni 2017 11:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ze dacht het wel even te doen en dat viel haar viest tegen
Ja. Klopt ook eigenlijk wel. Sorryquote:Op maandag 26 juni 2017 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet waar. Ze wou het niet alleen doen nog. Ze wou eerst goed ingewerkt worden
Ze weet zich er weer mooi uit te lullenquote:Op maandag 26 juni 2017 11:26 schreef rowan634 het volgende:
madi: jij lachte
billy: dat heb je heeeeeeelemaal verkeerd geïnterpreteerd!
Nou moest ik het voor die bats opnemen! Daar kom ik nooit meer overheenquote:
Kloptquote:Op maandag 26 juni 2017 11:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ze dacht het wel even te doen en dat viel haar vies tegen
quote:Op maandag 26 juni 2017 11:31 schreef pecla het volgende:
Ach ach Bats is keihard gebruikt, ze biedt zich net zo lang aan tot die voor de bijl gaat en nu roept ze dat ze gebruikt is
Omgekeerde zeester weer zekerquote:Op maandag 26 juni 2017 11:31 schreef DeKenau het volgende:
Billy ''ik ben keihard gebruikt ''
Heftige seks dan
En iedereen trapt er keer op keer inquote:
Ik wil weten wat er is gebeurd. Dat zou toch vanavond in de uitzending moeten komen?quote:
Nou dat weer niet. Ze nam het over, maar wilde wel in begin hulp van Jessie om het te leren.quote:
Die boekhouding is geen appeltje eitje. Ze onderschatten het allemaal. Ze moeten gewoon een echte boekhouder inhuren. Maar dan moeten ze hen zaakjes wel zelf goed bijhouden en dat doen ze ook niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou dat weer niet. Ze nam het over, maar wilde wel in begin hulp van Jessie om het te leren.
Maar ze bakte er niet veel van en werd er helemaal gek van omdat ze voortdurend werd aangesproken over de financiën.
Maar Billy inschattend is zij er ook niet toe in staat. Ook niet met hulp
is het toch ookquote:
pedoquote:Op maandag 26 juni 2017 11:35 schreef krabje het volgende:
wat een wlgelijk wijf is die bil,om jessie zo vreselijk zwart aan het maken is en hem wegzet als pedo.
Het toontje waarop ,kom op hey ..dat is echt niet okquote:Op maandag 26 juni 2017 11:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
is het toch ook
ze gaat een half jaar wachten op iemand die sochtends nog met billy heeft geneukt
ja hij weet niet wat hij doetr en het is een kind van 16,en dan madi dat ze het walgelijk vind,want het had haar zusje kunnen zijn,dat soort dingen.quote:
Vind je, vind het zelf een hypocriet gesprek.quote:
jessie had haar broertje kunnen zijnquote:Op maandag 26 juni 2017 11:37 schreef krabje het volgende:
[..]
ja hij weet niet wat hij doetr en het is een kind van 16,en dan madi dat ze het walgelijk vind,want het had haar zusje kunnen zijn,dat soort dingen.
Ik denk dat Rene verdomd goed weet wat hij doet, maar krijgt tegenwerking als een mallequote:Op maandag 26 juni 2017 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die boekhouding is geen appeltje eitje. Ze onderschatten het allemaal. Ze moeten gewoon een echte boekhouder inhuren. Maar dan moeten ze hen zaakjes wel zelf goed bijhouden en dat doen ze ook niet.
een prachtige cirkelredeneringquote:Op maandag 26 juni 2017 11:39 schreef puzziepie het volgende:
Bil had niet verwacht zich zo goed te voelen , want ze voelt zich heel erg goed
En dan gaan miepen dat ze de strijdbijl met Jessie wil begraven ...beiden zijn alweer druk bezig om elkaar weer kapot te maken...quote:Op maandag 26 juni 2017 11:31 schreef rowan634 het volgende:
bats: ik was klaar met zn dubbelspel!
madi: dus jij werd gebruikt?
bats: ik ben keihard gebruikt, keihard gebruikt! maar ik doe het wel zelf
check mijnquote:Op maandag 26 juni 2017 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je, vind het zelf een hypocriet gesprek.
Als ik haar net hoorde hoe Mad over Bil praten en dan nu zo gesprek en haar hierin gelijk geven
Ja moet die van dinsdag maar ff opnemen, vergadering om 19.30 uurquote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je, vind het zelf een hypocriet gesprek.
Als ik haar net hoorde hoe Mad over Bil praten en dan nu zo gesprek en haar hierin gelijk geven
het hele gesprek al...ze wil dominerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |