Er zijn toch ook wel wat dingen te zeggen voor hogere bonussenquote:Op maandag 26 juni 2017 09:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik zag trouwens dat die vervelende vent van de Telegraaf boos is op de PvdA omdat ze proberen te voorkomen dat er weer hogere bonussen worden toegestaan.
In welke sector?quote:Op maandag 26 juni 2017 09:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik zag trouwens dat die vervelende vent van de Telegraaf boos is op de PvdA omdat ze proberen te voorkomen dat er weer hogere bonussen worden toegestaan.
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juni 2017 08:25 schreef Kaas- het volgende:
Ben vannacht trouwens oom geworden jongens en meisjes. De tweelingbroer van m'n vriend is nu vader. Zo leuk.
Was er graag bij geweest, maar zodadelijk sollicitatie.
Mooi dat ik dit pareltje van Bart nog gespot heb. Weer een van zijn klassiekers.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Jullie voelen en gedragen je als de elite van het forum en een gift van God. Terwijl jullie slechts hier een beetje lopen te lamballen en elders nooit iets bijdragen. Maar wel denken iedereen en alles te moeten beoordelen en afkeuren. Ik vind dat hoogmoedig en ik vermoed God ook.
Welke precies? Ik zie vooral perverse prikkels.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel wat dingen te zeggen voor hogere bonussen
Kap nou eens met het quoten van die mafklapper.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi dat ik dit pareltje van Bart nog gespot heb. Weer een van zijn klassiekers.
Het is ook wel het paard achter de wagen spannen hè, tot een paar jaar geleden was het standaard dat de huurtoeslag aan de verhuurder werd overgemaakt, kinderopvangtoeslag ook vaak aan de kinderopvang organisatie, maar dat mocht ineens niet meer.quote:Op maandag 26 juni 2017 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk, smullen, wat ik al jaren roep in pol, het afschaffen van toe en bijslagen en ander subsidies en daarvoor een veel simpeler belastingstelsel is nu een plan van de PvdA
http://www.destentor.nl/p(...)-toeslagen~a8741683/
Genieten dit
Deze SC is natuurlijk wel een beetje het balkon van de Muppet Show. Maar dat vind ik juist leuk.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi dat ik dit pareltje van Bart nog gespot heb. Weer een van zijn klassiekers.
En als het fout gaat...quote:Op maandag 26 juni 2017 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Welke precies? Ik zie vooral perverse prikkels.
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze SC is natuurlijk wel een beetje het balkon van de Muppet Show. Maar dat vind ik juist leuk.
quote:
Dat werd die avond geen ménage à trois, gok ik zo.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En als het fout gaat...
[ afbeelding ]
Ja, dat krijg je nu het VK steeds meer op de VS gaat lijken en zich aan het gezag van Brussel onttrekt. #BlackLivesMatterUKtwitter:ukblm twitterde op zondag 25-06-2017 om 16:58:26WHO KILLED ESDON? #NoJusticeNoPeace #Justice4Edson https://t.co/MiE4ff4SRJ reageer retweet
Goed dat ie het deed, was gladvergeten te noten.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap nou eens met het quoten van die mafklapper.
quote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef remlof het volgende:
Ja, dat krijg je nu het VK steeds meer op de VS gaat lijken en zich aan het gezag van Brussel onttrekt. #BlackLivesMatterUKtwitter:ukblm twitterde op zondag 25-06-2017 om 16:58:26WHO KILLED ESDON? #NoJusticeNoPeace #Justice4Edson https://t.co/MiE4ff4SRJ reageer retweet
Nu maar wachten op #NegerlevensDoenErToe in Nederland.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef remlof het volgende:
Vorig jaar was er toch al een BLM-protest in Amsterdam?quote:Op maandag 26 juni 2017 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu maar wachten op #NegerlevensDoenErToe in Nederland.
Er zit wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 26 juni 2017 10:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Goed dat ie het deed, was gladvergeten te noten.
Maar Amsterdam is natuurlijk gewoon een hipsterdorp. Die willen er alleen maar bij horen.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch al een BLM-protest in Amsterdam?
Heb ik al maar laptops zijn miserabel om op te gamen en je kan ze ook niet upgraden.quote:Op maandag 26 juni 2017 06:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Koop gewoon een laptop. Al die moeite voor niets.
Als een bonus een wortel is om de ezel aan het lopen te krijgen wel, ja. Als het een beloning is voor uitstekend werk niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Welke precies? Ik zie vooral perverse prikkels.
Gamen?quote:Op maandag 26 juni 2017 10:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb ik al maar laptops zijn miserabel om op te gamen en je kan ze ook niet upgraden.
Ik ben het helemaal eens met het uitdelen van bonussen, dat staat in vrijwel elke CAO. Goed werk geleverd? Dan krijg je extra geld, of extra loonsverhoging. Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als een bonus een wortel is om de ezel aan het lopen te krijgen wel, ja. Als het een beloning is voor uitstekend werk niet.
In het eerste geval denk ik dan persoonlijk dat een bedrijf de verkeerde persoon heeft aangenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |