ik hoop het...quote:Op zondag 25 juni 2017 16:36 schreef Ferdii het volgende:
Nu RIc uitvallen met motor problemen en Stroll winnaar
Werd eens tijd. Toen was F1 kijken nog interessant!quote:Op zondag 25 juni 2017 16:36 schreef RAVW het volgende:
het lijkt wel een race uit de jaren 90 die ik zit te kijken er gebeurd nu bijna elke ronden wel wat
podium der krankzinnigequote:
Exact. Het valt de Vettel haters en de Hamilton fanboys duidelijk niet op dat Hamilton nooit, maar dan ook echt nooit gestraft wordt.quote:
Ocon mag ook nog (ookal was 'ie wel fout...quote:Op zondag 25 juni 2017 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had het Alonso wel gegund ipv Magnussen though
Die rammen elkaar er alsnog af.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:38 schreef Falco het volgende:
Ik voorzie problemen bij Hamilton vs Vettel zometeen
Ze zeuren allebei om die actie, en ook al mocht wat HAM deed volgens de regels wel ik vond het toch een kut actie. Schumacher had daar ook altijd een handje van.quote:
Te veel om op te noemenquote:Op zondag 25 juni 2017 16:39 schreef Columbiafan het volgende:
Even gemist, maar hoezo liggen VET en HAM op 7 en 8?
Ik wil hun zien vechten in de docksquote:Op zondag 25 juni 2017 16:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik had Hamilton en Vettel eigenlijk wel samen op het podium willen zien
Ham moest reparatie , Vet maar 10 sec stop en go voor het bewust iemand van de baan willen rijdenquote:Op zondag 25 juni 2017 16:39 schreef Columbiafan het volgende:
quote:Op zondag 25 juni 2017 16:39 schreef Columbiafan het volgende:
Had vorig jaar niemand geloofd als je dat voorspeld had, een leuke race in Bakuquote:
Had had had, als als als.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:39 schreef Ooku het volgende:
Verstappen had zonder problemen dik eerste gereden nu
Die mensen praten ook maar gewoon Mol en Sky na.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Exact. Het valt de Vettel haters en de Hamilton fanboys duidelijk niet op dat Hamilton nooit, maar dan ook echt nooit gestraft wordt.
En dan zeiken dat Vettel goed wegkomt. Terwijl de aanstichter weet lekker buiten schot blijft.
Maar hij had wel problemen dus geen dik eerste.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:39 schreef Ooku het volgende:
Verstappen had zonder problemen dik eerste gereden nu
Dan zal die hem wel in de laatste ronde in de muur parkeren.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:40 schreef YokiKater het volgende:
RIC valt straks uit.. krijg je Stroll als winnaar.
"gevecht" = 1 bocht in de weg rijden?quote:
Je zult zien dat dit nog gebeurt ookquote:Op zondag 25 juni 2017 16:40 schreef YokiKater het volgende:
RIC valt straks uit.. krijg je Stroll als winnaar.
We praten over de situatie nu.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die mensen praten ook maar gewoon Mol en Sky na.
zal wel mooi zijn als dat nu zou gebeuren .. die heeft al te veel pech gehadquote:
hoe zie je die statsquote:Op zondag 25 juni 2017 16:40 schreef RipCity het volgende:
Ricciardo to win stond op 800/1 tijdens race
Wellicht niet eens bewust, maar daar kom je op snelheid niet zomaar langs. Ook Ferrari nietquote:
in de muur 1,2,3quote:
Dan wordt het ook nooit wat.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die mensen praten ook maar gewoon Mol en Sky na.
Vooruit, Hamilton fanboy Doornbos er ook nog bij.quote:
Dat zou de race wel helemaal compleet makenquote:Op zondag 25 juni 2017 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
Ham komt dichtbij Vettel op rechte stuk. Dadelijk tikken ze elkaar eraf
Ik word zo moe van dit soort reactiesquote:Op zondag 25 juni 2017 16:35 schreef Sunri5e het volgende:
RIC![]()
Ik krijg steeds minder respect voor hem. Hij krijgt alles in zijn schoot geworpen.
Dit komt nog harder aan bij Max. Die was gewoon 1e geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |