wrm ben je zo extreem gestresst dan of is dat overquote:Op zondag 25 juni 2017 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dat gaat automatisch danslacklinen vind ik beter en echt heerlijk
vermoeiend zulke mensenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:32 schreef zeer het volgende:
Voor me zit een meisje met super capabele vrienden. Ze heeft nu al zeker 5 telefoongesprekken gehad waarin ze zei 'wat goed van JOUW echt trots op JOUW!!'
misschien is ze gewoon erg supportivequote:Op zondag 25 juni 2017 17:32 schreef zeer het volgende:
Voor me zit een meisje met super capabele vrienden. Ze heeft nu al zeker 5 telefoongesprekken gehad waarin ze zei 'wat goed van JOUW echt trots op JOUW!!'
dat is over, was even paniekmomentje gisteren maar duurde niet heel langquote:Op zondag 25 juni 2017 17:31 schreef zeer het volgende:
[..]
wrm ben je zo extreem gestresst dan of is dat over
wat een onzinquote:Op zondag 25 juni 2017 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat er bijna geen verse shit op staat voor avondeten misschien?
aan dr voorkomen te zien gaat het waarschijnlijk over mensen die drie klanten in een uur geknipt hebben of iemand die een hele vergadering genotuleerd heeft zonder spelfoutenquote:
Oh jammer danquote:Op zondag 25 juni 2017 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou ik nie hoorkip is hier echt een ramp
Het is eigenlijk wil in deze zin mjaquote:Op zondag 25 juni 2017 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
cach wilt dat ik ga koken maar heb ik geen zin in
Ik heb zelf soms ook nog moeite met te begrijpen wie ik ben. Daarom probeer ik daar dus maar zo min mogelijk over te piekeren.quote:
als ik m'n best doe om bepaalde poses te doen ontspant het me ook niet maar als ik m'n best doe om me op de eerste plaats lekker te voelen en op de tweede plaats aan poses te denken is het voorbij erg ontspannend, misschien kun je dat een keer proberen als je dat leuk lijktquote:Op zondag 25 juni 2017 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is over, was even paniekmomentje gisteren maar duurde niet heel lang
maar yoga kan ik gewoon niet zo goed om te ontspannen. Vind sommige oefeningen wel luek om te doen hoor, die zijn vaak iets lastiger (voor mij he) en dan niet paniek maar ook niet echt ontspanning want moet me concenteren
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:36 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Ik heb zelf soms ook nog moeite met te begrijpen wie ik ben. Daarom probeer ik daar dus maar zo min mogelijk over te piekeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |