maar wat is dan je kritiek?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij zeg ik ook ' komt half over' ?
dan snap ik je opmerking helemaal nietquote:Op zondag 25 juni 2017 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]waarom lezen jullie alles als kritiek man serieus
is ook wel een moeilijke opmerkingquote:Op zondag 25 juni 2017 17:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan snap ik je opmerking helemaal niet
Smoothiequote:Op zondag 25 juni 2017 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Maarrr ober, wat ga jij met kokosmelk doen?
ik?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
wat loop je nou hele tijd te huilen joh crack gvd man hey pff
dat klinkt echt heel zoetquote:Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je wel eens gecondenseerde kokosmelk gehad?
jeetje, let je op je hart?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee de opmerking moeilijk
BEN JE DOM OFZO
oke chillie, ik gebruik het echt enkel voor cury's maar dit is ook wel nicequote:
Ik kwam langs de Tuinen en ging kijken voor Aleppozeep, godverdomme 12 euro manquote:Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je wel eens gecondenseerde kokosmelk gehad?
ja klopt als iets niet giftig is is het vaak wat duurderquote:Op zondag 25 juni 2017 17:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik kwam langs de Tuinen en ging kijken voor Aleppozeep, godverdomme 12 euro man
en verder smaakverschillen?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:07 schreef zeer het volgende:
[..]
is ook, wel minder dan normale gecondenseerde melk tho
van wat voor afstand ga je ze gooien?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:08 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb een blender kan ik daar cashews in gooien of zijn die te klein
ligt er aan hoe groot je massa is? pijnboompitten gaan hier ook prima als je maar genoeg zooi hebtquote:Op zondag 25 juni 2017 17:08 schreef Oberkullie het volgende:
kan wel maar eerst even laten wekenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:08 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
tenzij de koe in kwestie heel veel kokos at denk ik met name de kokossmaak
thnx ga ik op de laptop even goed naar kijkenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
http://www.nationalgeogra(...)amische-vergezichten
nee maar srs gecondenseerde kokosmelk smaakt naar kokosquote:
probleen is eerder dat je blender niet krachtig genoeg is om het smooth te krijgen tenzij vitamix blender oidquote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ok zijn die messen dan niet te groot? Het is geen keukenmachine ofzo
echt hequote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
nee maar srs gecondenseerde kokosmelk smaakt naar kokos
Wat ben jij extreem licht aangebrand vandaag bby.
Wellicht, maar wordt er wel beetje moe van dat je eigenlijk alles moet uittypen hoe je het bedoeld anders gaan zij invullen wat je denkt en dat is standaard dom.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
nee maar srs gecondenseerde kokosmelk smaakt naar kokos
Wat ben jij extreem licht aangebrand vandaag bby.
En wat doe ik danquote:Op zondag 25 juni 2017 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
probleen is eerder dat je blender niet krachtig genoeg is om het smooth te krijgen tenzij vitamix blender oid
okquote:Op zondag 25 juni 2017 17:16 schreef zeer het volgende:
[..]
wat doe je hier ga schrijven gek maak ons trots
geen dankquote:Op zondag 25 juni 2017 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wellicht, maar wordt er wel beetje moe van dat je eigenlijk alles moet uittypen hoe je het bedoeld anders gaan zij invullen wat je denkt en dat is standaard dom.
Maar ok, dat was inderdaad de intentie van mijn vraag, in hoeverre die kokossmaak overeind blijft. Thanks
werd meteen aangenomenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja jaren geleden naar de functie van kutuser
als je wil dat iemand je brief na leest wil ik dat wel doen maar denk wel dat ik daarna je naam hier publiceerquote:
Hoe langquote:Op zondag 25 juni 2017 17:18 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn proberen
Maar beter eerst een tijdje laten weken.
wat doe jij eigenlijk voor werkquote:Op zondag 25 juni 2017 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja jaren geleden naar de functie van kutuser
uurtje of 4 minimum maar beter 24 uur, er zijn zelfs mensen die denken dat je de noten dan "activeert" (laat kiemen) en dat daarmee de chemische compositie sterk verandert wat dan weer hyper gezond is, kan ook met alle soorten graan en peulvruchten. Ik geloof er niet zo in tho.quote:
ja is goed zal hem wel ff sturen als ik hem af hebquote:Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef zeer het volgende:
[..]
als je wil dat iemand je brief na leest wil ik dat wel doen maar denk wel dat ik daarna je naam hier publiceer
nee srs als je er naar gekeken wilt hebben en je hebt niemand wil ik wel kijkenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja is goed zal hem wel ff sturen als ik hem af heb
je struikelt wel over moslims in carnaval kledingquote:Op zondag 25 juni 2017 17:20 schreef Oberkullie het volgende:
Ik loop nu naar de rustige AH. Kan ik tenminste rustig een half uur voor het schap nadenken over welk artikel ik neem
hebben ze hun lawrence of arabia pakken allemaal aan?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:23 schreef zeer het volgende:
[..]
je struikelt wel over moslims in carnaval kleding
lekker in de wokpanquote:Op zondag 25 juni 2017 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Dude, dat filmpje met die inktvis. Die gast heeft dat beest kei hard onthoofd op het strand
ja echt mega veel, vind t echt cool en gezellig, jammer dat ze dat bij ons in de provincie niet doenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
hebben ze hun lawrence of arabia pakken allemaal aan?
hij gaat toch zelf op dat surfbord zitten?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:26 schreef Crack_ het volgende:
mega zeldzaam beest (in dat gebied) en meteen verneuktgreat mensen fucking great
crack ga eens even yoga doen of zoquote:Op zondag 25 juni 2017 17:26 schreef Crack_ het volgende:
mega zeldzaam beest (in dat gebied) en meteen verneuktgreat mensen fucking great
en dat touw heeftie ook zelf om gedaan?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij gaat toch zelf op dat surfbord zitten?
kweenie je blijft wel zeer natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 17:22 schreef zeer het volgende:
[..]
nee srs als je er naar gekeken wilt hebben en je hebt niemand wil ik wel kijken
hoeft niet natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie je blijft wel zeer natuurlijk
bestel je ergens kipquote:Op zondag 25 juni 2017 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
cach wilt dat ik ga koken maar heb ik geen zin in
ga drugs snuiven en zeg ooooh ik dacht dat je zei cokequote:Op zondag 25 juni 2017 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
nee dat gaat automatisch danquote:
hhahahahaquote:Op zondag 25 juni 2017 17:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ga drugs snuiven en zeg ooooh ik dacht dat je zei coke
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ga drugs snuiven en zeg ooooh ik dacht dat je zei coke
jij altijd met die kipquote:
wrm ben je zo extreem gestresst dan of is dat overquote:Op zondag 25 juni 2017 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dat gaat automatisch danslacklinen vind ik beter en echt heerlijk
vermoeiend zulke mensenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:32 schreef zeer het volgende:
Voor me zit een meisje met super capabele vrienden. Ze heeft nu al zeker 5 telefoongesprekken gehad waarin ze zei 'wat goed van JOUW echt trots op JOUW!!'
misschien is ze gewoon erg supportivequote:Op zondag 25 juni 2017 17:32 schreef zeer het volgende:
Voor me zit een meisje met super capabele vrienden. Ze heeft nu al zeker 5 telefoongesprekken gehad waarin ze zei 'wat goed van JOUW echt trots op JOUW!!'
dat is over, was even paniekmomentje gisteren maar duurde niet heel langquote:Op zondag 25 juni 2017 17:31 schreef zeer het volgende:
[..]
wrm ben je zo extreem gestresst dan of is dat over
wat een onzinquote:Op zondag 25 juni 2017 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat er bijna geen verse shit op staat voor avondeten misschien?
aan dr voorkomen te zien gaat het waarschijnlijk over mensen die drie klanten in een uur geknipt hebben of iemand die een hele vergadering genotuleerd heeft zonder spelfoutenquote:
Oh jammer danquote:Op zondag 25 juni 2017 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou ik nie hoorkip is hier echt een ramp
Het is eigenlijk wil in deze zin mjaquote:Op zondag 25 juni 2017 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb zelf soms ook nog moeite met te begrijpen wie ik ben. Daarom probeer ik daar dus maar zo min mogelijk over te piekeren.quote:
als ik m'n best doe om bepaalde poses te doen ontspant het me ook niet maar als ik m'n best doe om me op de eerste plaats lekker te voelen en op de tweede plaats aan poses te denken is het voorbij erg ontspannend, misschien kun je dat een keer proberen als je dat leuk lijktquote:Op zondag 25 juni 2017 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is over, was even paniekmomentje gisteren maar duurde niet heel lang
maar yoga kan ik gewoon niet zo goed om te ontspannen. Vind sommige oefeningen wel luek om te doen hoor, die zijn vaak iets lastiger (voor mij he) en dan niet paniek maar ook niet echt ontspanning want moet me concenteren
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:36 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Ik heb zelf soms ook nog moeite met te begrijpen wie ik ben. Daarom probeer ik daar dus maar zo min mogelijk over te piekeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |