Heb ook een piercing maar gewoon door mijn oor.quote:
en hoe lang kun je zoiets bewaren, heel die kers is kapot en verspreid?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja die cashews weet ik niet zag wel grote stukken er nog in maar weet niet of ze allemaal zo zijn
echt?! nicee. Wat voor iets en waar?quote:
Zit er over te denken, maar ik kan het inderdaad lastig uitleggen. Ik heb zelf ook wel piercings hoor. Tragus bijvoorbeeld. Maar dat is toch anders in mijn beleving.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor haar of voor een andrs persoon met bepaalde handelingen?
[..]
wilde vragen waarom maar dit is zo'n mening die je niet uit kunt leggen denk ik?
ik dcht breng t netjesquote:Op zondag 25 juni 2017 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
voor ander persoon en met bepaald handelingen en met dat andere persoon bedoel ik mijzelf en met bepaalde handelingen bedoel ik het likken van mijn penis
Zou tongenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisjedeze piercings
oh oh oh
Geeft niet want je pijpt toch nietquote:Op zondag 25 juni 2017 18:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb ook een piercing maar gewoon door mijn oor.
En tongpiercing gehad maar eruit gehaald toen mijn kiezen afbraken
Hoezo bewaren, vreet ze zo meteen allemaal op.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en hoe lang kun je zoiets bewaren, heel die kers is kapot en verspreid?
[..]
echt?! nicee. Wat voor iets en waar?
Alleen dat vieze wormpje van jou dat overal in gaat niet denk.quote:
Hoor dit wsen, maar is eigenlijt zo logisch. Tragus is zo veel meer pijnlijker dan de meeste vleespiercings, echt veel pijnlijkerquote:Op zondag 25 juni 2017 18:09 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Zit er over te denken, maar ik kan het inderdaad lastig uitleggen. Ik heb zelf ook wel piercings hoor. Tragus bijvoorbeeld. Maar dat is toch anders in mijn beleving.
echt blij dat je geen tepelpiercing hebt anders zouden op termijn mijn voortanden ook afbrekenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb ook een piercing maar gewoon door mijn oor.
En tongpiercing gehad maar eruit gehaald toen mijn kiezen afbraken
Ehh het eerste deel van mn zin is kwijt, maar het moest zoiets zijn van ' ja ik hoor dat wel vaker maar is eigenlijk hlemeaal niet zo logisch'quote:Op zondag 25 juni 2017 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoor dit wsen, maar is eigenlijt zo logisch. Tragus is zo veel meer pijnlijker dan de meeste vleespiercings, echt veel pijnlijker
Tyquote:Op zondag 25 juni 2017 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen dat vieze wormpje van jou dat overal in gaat niet denk.
Pff, dat ding heeft in twee jaar misschien drie keer actie gezien.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen dat vieze wormpje van jou dat overal in gaat niet denk.
ik ookquote:
ohquote:Op zondag 25 juni 2017 18:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoezo bewaren, vreet ze zo meteen allemaal op.
wnnr rol je mijn balls door de kokosquote:Op zondag 25 juni 2017 18:12 schreef Oberkullie het volgende:
Ok ga mijn energy balls door kokos rollen brb
Klopt. Tongpiercing was nog het minst pijnlijke.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoor dit wsen, maar is eigenlijt zo logisch. Tragus is zo veel meer pijnlijker dan de meeste vleespiercings, echt veel pijnlijker
heb je nog meer piercings, houd je van anale seks, hoe diep is je stem en hoe lang ben je al vegan?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:13 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Klopt. Tongpiercing was nog het minst pijnlijke.
ieuw sletquote:Op zondag 25 juni 2017 18:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff, dat ding heeft in twee jaar misschien drie keer actie gezien.
oh is dat gebruikelijk in jouw cultuurquote:Op zondag 25 juni 2017 18:12 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel zo netjes als vrouwen mijn penis likken hoor
Piercings in het gezicht vind ik toch altijd iets uitstralen. Je ziet bijvoorbeeld zelden tot nooit een juriste met een koeienneuspiercing. Of van die tunnels in de oren.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh het eerste deel van mn zin is kwijt, maar het moest zoiets zijn van ' ja ik hoor dat wel vaker maar is eigenlijk hlemeaal niet zo logisch'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |