wat is datquote:Op zondag 25 juni 2017 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je met de alto hype meegaan dan moet je een septum doen he
vink niet zo boeiend tbhquote:Op zondag 25 juni 2017 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga deze doen als ik ben afgestudeerd (paar maanden oid)
zou dan gwn ring in neusvleugels willen niet zo ietsquote:Op zondag 25 juni 2017 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt helemaal hot atm
[..]dan doe ik hem niet hoor
pijn is fijn tochquote:Op zondag 25 juni 2017 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je oor dan, dat is echt extreem pijnlijk brr
beter, ringetjes neusvleugels zijn de bestequote:Op zondag 25 juni 2017 17:58 schreef zeer het volgende:
[..]
zou dan gwn ring in neusvleugels willen niet zo iets
Nee dat bedoel ik toch helemaal niet
ja maar neequote:
Ja ik zag het, en snel joh.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Crack check je fb voor energyballs. Volgens mij is het wel aardig gelukt. Shit staat nu in de koelkast
ben altijd zo benieuwd hoe dat voelt hehquote:Op zondag 25 juni 2017 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisjedeze piercings
oh oh oh
Ja die cashews weet ik niet zag wel grote stukken er nog in maar weet niet of ze allemaal zo zijnquote:Op zondag 25 juni 2017 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik zag het, en snel joh.
Is het gelukt met die cashews? Ben wel benieuwd hoe goed je die kersen nog proeft
voor haar of voor een andrs persoon met bepaalde handelingen?quote:
wilde vragen waarom maar dit is zo'n mening die je niet uit kunt leggen denk ik?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:05 schreef Carsastic het volgende:
Van die piercings in het gezicht vind ik altijd zo ordinair.
voor ander persoon en met bepaald handelingen en met dat andere persoon bedoel ik mijzelf en met bepaalde handelingen bedoel ik het likken van mijn penisquote:Op zondag 25 juni 2017 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor haar of voor een andrs persoon met bepaalde handelingen?
[..]
wilde vragen waarom maar dit is zo'n mening die je niet uit kunt leggen denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |