soms zie je wel eens van die tepels waarbij de tepelhoof ge body modificieert is tot een hartje of sterretjequote:Op zondag 25 juni 2017 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel heb ze in stukjes geknipt en beetje verspreid zodat t meer leek
en dan gaat iemand mn tepels likken en dan heb ik ineens geen tepels meer? Nee dat is niet praktischquote:Op zondag 25 juni 2017 17:43 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter met wenkbrauwpotlood de tepels wat groter kunt kleuren dan erin te knippen. Maar goed, zo heeft iedereen een eigen manier natuurlijk.
doe jij met muziek?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
als je een hele sessie met poses als 1 grote beweging ziet luit bij mij ook veel meer, dat je in 1x op je handen staat of een paar minuten op 1 been oid
en piercings?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:44 schreef zeer het volgende:
[..]
soms zie je wel eens van die tepels waarbij de tepelhoof ge body modificieert is tot een hartje of sterretje
Zou echt nooit meer niet kunne seksen met zon vrouw.
Wat loop je nou te oordelenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
aan dr voorkomen te zien gaat het waarschijnlijk over mensen die drie klanten in een uur geknipt hebben of iemand die een hele vergadering genotuleerd heeft zonder spelfouten
Dan moeten ze je maar gewoon met minitepeltjes accepteren.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan gaat iemand mn tepels likken en dan heb ik ineens geen tepels meer? Nee dat is niet praktisch
[..]
doe jij met muziek?
hmmmquote:
ohjaquote:Op zondag 25 juni 2017 17:45 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Dan moeten ze je maar gewoon met minitepeltjes accepteren.
wattes?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:45 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga echt niet 4 uur wachten op die cashews hoor ik ga nu energy balls maken
ik heb ze al voor jequote:Op zondag 25 juni 2017 17:45 schreef Oberkullie het volgende:
dan zo lang je wilt wachten weken in heet waterquote:Op zondag 25 juni 2017 17:45 schreef Oberkullie het volgende:
wat ordinairquote:Op zondag 25 juni 2017 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]waar ligt verschil voor jou?
[..]
onder mn bureau
ik zie nooit meer niet seksen tochquote:Op zondag 25 juni 2017 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]waar ligt verschil voor jou?
[..]
onder mn bureau
oh, je bedoelde oprecht nietniet is welquote:Op zondag 25 juni 2017 17:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zie nooit meer niet seksen toch![]()
Bedoel dat ik dat super sexy vindt.
Wil je met de alto hype meegaan dan moet je een septum doen hequote:Op zondag 25 juni 2017 17:51 schreef zeer het volgende:
Miss ga ik volgend jaar m'n neus en wenkbrauw piercen als ik toch weer kutstudent ben.
gepiercde tepel is denk ik wel het tofste wat een vrouw kan hebbenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Ober zullen we samen tepelpiercing gaan zetten en dan iedereen jaloers maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |