We vertrekken op donderdag en de race is op zondag.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:01 schreef derLudolf het volgende:
Anne, wel op tijd naar het circuit gaan over twee weken...
Dit is wel erg zuur:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)t-door-verkeerschaos
Ik hoop het. Maar goed, bij deze jongens ging het ook pas vlak voor Assen mis.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:22 schreef Anne het volgende:
[..]
We vertrekken op donderdag en de race is op zondag.
Dat zou toch wel goed moeten komen, gok ik.
Dat is een vijfde van wat ik soms per dag upload, wtfquote:Op donderdag 29 juni 2017 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, best wel.. Maar heb er daarstraks 125 (oudere) afgeflikkerd ofzo, om te kijken wat er zou gebeuren.. Helemaal niks.. Nu een mail gestuurd, pure hyjacking dit.. "uw computer is nu geblokkeerd, betaal 150¤ om dit ongedaan te maken" alleen doen ze het nu met alle foto's die je online gehost hebt.. Smerige ratten
En ja, er staat een best happie foto's op.. Schatting: 750-800 ofzo..
Jij hoeft ook niet mijn nudies te zienquote:Op donderdag 29 juni 2017 15:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vanaf je telefoon kun je ze niet zo goed hosten
Ik denk dat er nog wel heel veel meer mensen zijn die hele tijd.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar goed, bij deze jongens ging het ook pas vlak voor Assen mis.
Jullie hotel staat denk ik ook niet naast het circuit.
Maarten/Krea is er ook die hele tijd trouwens
Sja, tis gewoon een paar jaar 'klant' zijn daar, Tis wel een grattisjh dingegie, maar wel met 6/8/10 ads per page.. die knakkers maken serieus geld daar..quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is een vijfde van wat ik soms per dag upload, wtf
Vandaag waren ze met testwerk bezig op de Nordschleife, nog nooitzo veelfieldtesters bij elkaargezienCorvette, Ferrari,VW,Opel, Ford, Alfa, Mercedes en vooralheel veel BMWs gezamenlijk op de baan met hun camouflagepakjes aan
Ja.. Nou.. Je foto doet het dus nietquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
Selfie sticks zijn voor hommo's![]()
[ afbeelding ]
Nu vanaf mijn klapjap werkt het blijkbaar ook gewoon, maar vanaf mijn foon/app niet..quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:04 schreef Dingest het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Photobucket lang niet meer is wat het geweest was, iig niet voor de gratis gebruikerMaar het werkt hier nog wel.
[ afbeelding ]
Onze huurbak (Qashqai met alle opties, nog geen 3000 km oud) bij Loch Ness. En dat ligt vanuit Edinburgh niet direct naast de deur. Bij het huren kreeg ik ook geen enkele vragen over of ik wel eens vaker in de UK en met een RHD had gereden (of uitleg over de auto); 'hier zijn de sleutels, succes' en dan meteen dwars door het centrum van Edinburgh
We hebben het ding 2 dagen gehuurd, mij mij als enige opgegeven bestuurder, en ik heb iets van 1100 km gereden in die dagen - meer dan de helft op b-wegen. Wel maar meteen dat Lane Departure Warning-systeem uitgezet; kreng blijft op dat soort wegen piepen... De andere twee konden lekker liggen tukken op de lange saaie A9/M9, en omdat ik de bedbank in de woonkamer had was ik ook nog eens de laatste die steeds naar bed kon (en meteen wakker gemaakt werd in de ochtend). Tegen de tijd dat we weer thuis waren was ik toch wel aardig brak
Tijd voor weer een eigen domeintje denk ik..quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. Nou.. Je foto doet het dus niet.
800 foto's is helemaal niet zo veel eigenlijk... Das nog geen 5GB, of je moet allemaal 20MP 14bits ongecomprimeerde TIFF's hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2017 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, best wel.. Maar heb er daarstraks 125 (oudere) afgeflikkerd ofzo, om te kijken wat er zou gebeuren.. Helemaal niks.. Nu een mail gestuurd, pure hyjacking dit.. "uw computer is nu geblokkeerd, betaal 150¤ om dit ongedaan te maken" alleen doen ze het nu met alle foto's die je online gehost hebt.. Smerige ratten
En ja, er staat een best happie foto's op.. Schatting: 750-800 ofzo..
Zijn kennelijk meer met het/jou probleem, en het zal wel iets met aantal foto's en aantal views te maken hebben dat ze vinden dat third party hosting bij een account niet meer magquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu vanaf mijn klapjap werkt het blijkbaar ook gewoon, maar vanaf mijn foon/app niet..
Niks gezegd![]()
langs de weg stilstaan is leuker buiten vakanties omquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:16 schreef Dingest het volgende:
Hmz. Ik denk dat ik weet waar ik heen wil op vakantie, maar de vraag is; pomp ik wat geld in (reserve)onderdelen in de Fiat en waag ik het erop (en zie ik wel waar ik uitkom), of neem ik het aanbod van mijn ouders aan om hun auto te gebruiken.
Eerste is wel leuker en avontuurlijker, maar kan ook snel vervelend worden
Ja, kan ze wel op FOK! zetten, maar ik heb het graag in eigen beheer, en mocht ik stoppen met modderen ben ik dus ook alles kwijt.. Stel dat ik een picca post waar mijn werkgever of een opdrachtgever niet blij van wordt, wil ik die ook gewoon weg kunnen halen, en dan dus niet uit het bericht, maar gewoon offline.. en dakandannie.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft fok geen eigen hostdinges voor crew?
Mijn ervaring is dat beide even leuk isquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
langs de weg stilstaan is leuker buiten vakanties om
Nah, net effe geteld globaal, maar het zijn er denk ik rond de 1200 - 1300, maar dan nog .. die site is een hosting site.. wat de neuk is hun bestaansrecht nog als je er geen plaatjes mag hosten? Hoeveel autodealers ken jij die geen auto's verkopen?quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
800 foto's is helemaal niet zo veel eigenlijk... Das nog geen 5GB, of je moet allemaal 20MP 14bits ongecomprimeerde TIFF's hebben
Dit is m'n record, origineel 115MB
[ afbeelding ]
Kan er wel in, maar kan ze niet meer hotlinken.quote:
Net als vele anderen is ze getrouwd met een luiaardquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:42 schreef PluggieOD het volgende:
Dit is een mooi meisje na een watersnood in Costa Rica waar ik woonde heel kort:
[ link | afbeelding ]
Maar dat werkt nog... Op photobucket. Gewoon.
Omdat URL verandert is bedoel je?quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Kan er wel in, maar kan ze niet meer hotlinken.
IK zie ze dan wel, maar anderen dus niet.. en dat geldt dus voor alles wat er in mijn account staat daar.. alle posts waarin ik in de afgelopen jaren PB linkjes heb gezet zijn per nu onbruikbaar otot ik 399$ lap aan die boeven.. Ze hebben mijn interwebz plaatjes gewoon gehyjacked, pure afpersing dit.. eerst toestaan een paar jaar lang tot iedereen er goed in zit, en dan je terms of service aanpassen en iedereen uitwringen.. ik kan me niet onttrekken aan dat gevoel wat je krijgt als je weer eens zo'n hyjack poging hebt van "uw computer is nu besmet met een virus en geblokkeerd, betaal u 39.95 voor dé virusscanner die dit ongedaan kan maken"..
Ze verneuken gewoon je internet historie van de afgelopen paar jaar, of je mag effe 400 lappen.. pure afpersing, meer kan ik niet van maken.
Deze werd symbool voor de watersnood, foto van mijn PB, kijken wat er gebeurt:quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net als vele anderen is ze getrouwd met een luiaard
Nee man, heel mijn account daar is geblokkeerd, scroll effe naar boven.. al mijn foto's zijn geblokkeerd..quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:51 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Omdat URL verandert is bedoel je?
Waarom dan???? en bij mij niet???quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee man, heel mijn account daar is geblokkeerd, scroll effe naar boven.. al mijn foto's zijn geblokkeerd..
Geen idee..quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Waarom dan???? en bij mij niet???
Heb je een mailtje gehad van gewijzigde service overeenkomsten? Ik volgens mij niet...quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan er wel in, maar kan ze niet meer hotlinken.
IK zie ze dan wel, maar anderen dus niet.. en dat geldt dus voor alles wat er in mijn account staat daar.. alle posts waarin ik in de afgelopen jaren PB linkjes heb gezet zijn per nu onbruikbaar otot ik 399$ lap aan die boeven.. Ze hebben mijn interwebz plaatjes gewoon gehyjacked, pure afpersing dit.. eerst toestaan een paar jaar lang tot iedereen er goed in zit, en dan je terms of service aanpassen en iedereen uitwringen.. ik kan me niet onttrekken aan dat gevoel wat je krijgt als je weer eens zo'n hyjack poging hebt van "uw computer is nu besmet met een virus en geblokkeerd, betaal u 39.95 voor dé virusscanner die dit ongedaan kan maken"..
Ze verneuken gewoon je internet historie van de afgelopen paar jaar, of je mag effe 400 lappen.. pure afpersing, meer kan ik er niet van maken.
Die oude foto's staan nog in je cache.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Waarom dan???? en bij mij niet???
ah, begrijpelijk ja. Wil zelf ook altijd zo volledig mogelijke controle houden.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, kan ze wel op FOK! zetten, maar ik heb het graag in eigen beheer, en mocht ik stoppen met modderen ben ik dus ook alles kwijt.. Stel dat ik een picca post waar mijn werkgever of een opdrachtgever niet blij van wordt, wil ik die ook gewoon weg kunnen halen, en dan dus niet uit het bericht, maar gewoon offline.. en dakandannie.
kun jij mijn foto's niet zien dan?quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die oude foto's staan nog in je cache.
Ja, staat op de pagina zelf ook.. maar doe dat dan vanaf nu, ipv gewoon van de ene op de andere dag 8 jaar internet content van je user te verneuken.. 8 jaar postings, alles met een foto erin die ik daar gehost heb is nu naar de klote als ik ze niet betaal..quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je een mailtje gehad van gewijzigde service overeenkomsten? Ik volgens mij niet...
Jaren geleden hostte Agrifoto de foto's ook op PB. Dat ging op een gegeven moment ook mis. Nu lijkt het me bijzonder onwaarschijnlijk dat FOK! en evt andere fora waar je zit zoveel data trekken, maar misschien heeft iemand een ddos oid op een pagina gedaan waar jij wat had gehotlinkt.
jaquote:
Dat dus niet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die oude foto's staan nog in je cache.
LIF / Elektronisch roken #27 - Variabele temperaturen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:04 schreef PluggieOD het volgende:
Stuur eens een oude URL van een foto SD.
Dude:quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:12 schreef PluggieOD het volgende:
Lijkt bandbreedte probleem te zijn.
https://www.bleepingcompu(...)ms-with-photobucket/
Wacht maar tot 1e van de maand.
Liefs van Krijn, ik ga morgen naar Geilenkirchen, geef geen cent uit, al je foto's zijn er nog.
Ziet eruit als een reset over een week. Komt goed.
En die upgrade kost dus 399 euro.quote:Moss (Photobucket Support)
Jun 29, 1:51 PM MDT
Hello,
Thanks for emailing us. We noticed that you have been using Photobucket for 3rd party hosting. Our Terms of Service does not allow 3rd party hosting for your current account level. Due to this, your account has been restricted.
In order to continue using Photobucket to host your images, please upgrade to a Plus subscription.
To upgrade to a Plus account, click here. Once you've completed your purchase, please clear your browser's cache and cookies to update your pages.
Thank you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |