Jimi Hendrixquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:16 schreef Okurr het volgende:
ik hou van alle soorten muziek die black people maken tbh
Die taal thoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar is niet goed commercieel gezien
Tv on the radio dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:16 schreef Okurr het volgende:
ik hou van alle soorten muziek die black people maken tbh
m'n vader is bevriend met een stel witte Zuid Afrikanen die ook geregeld hier over de vloer komen, ga er dan altijd eten om die prachtige woorden te horenquote:
ik luister naar arabische muziek voor de beats niet voor het gezang.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:19 schreef zeer het volgende:
vind wel echt die echte echte arabische muziek verschrikkelijke saai, repetitief en je hoort aan alles dat het alleen maar gaat over 'ooooh wat hield ik van mij meisje maar onze liefde mocht niet bestaan boeohoeoeoeo'
Ik dacht altijd dat het ging om sisha strugglesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:19 schreef zeer het volgende:
vind wel echt die echte echte arabische muziek verschrikkelijke saai, repetitief en je hoort aan alles dat het alleen maar gaat over 'ooooh wat hield ik van mij meisje maar onze liefde mocht niet bestaan boeohoeoeoeo'
Zo zou jij ook de rest van je leven zingen als ik voorgoed zou uitloggenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:19 schreef zeer het volgende:
Van die ouderwetse boeren daar?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vader is bevriend met een stel witte Zuid Afrikanen die ook geregeld hier over de vloer komen, ga er dan altijd eten om die prachtige woorden te horen
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:19 schreef zeer het volgende:
wat is echte echte arabische muziek?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:19 schreef zeer het volgende:
ja zullen wel van Boeren afstammen denk ik, zijn allemaal high class gasten tho maar spreken wel allemaal Afrikaans als ze hier zijnquote:
wat jij poste net klinkt niet zoals m'n Syrische kameraad altijd afspeelt eigenlijk, hij heeft altijd veel langzamere shit en in toonladders die iig niet Westers zijnquote:
Boeiend. Het is het geram op die TR-knop dat haar niet aan staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bood alleen maar mijn excuses aan voor die opmerking over familie, vond hem achteraf gezien niet zo gepast en ik heb spijt
dat was marokkaans. jij bedoelt met klassieke instrumentatie? umm kulthum stijl?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
wat jij poste net klinkt niet zoals m'n Syrische kameraad altijd afspeelt eigenlijk, hij heeft altijd veel langzamere shit en in toonladders die iig niet Westers zijn
zodra het iets anders is dan dat wordt 'ie boos omdat het niet echt arab is dus het kan zijn dat ik inmiddels beetje geconditioneerd benquote:
wnnr trouwen julliequote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:25 schreef Okurr het volgende:
ik ga dat liedje zwaar op mn bruiloft draaien
kk moslimsquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:25 schreef McGrath het volgende:
Het is hier echt super druk met mensen die inkopen doen voor suikerfeest
Crippie was toch al best groot?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat worden ze snel groot he
Gewoon zorgen dat hij alleen mag ontvangenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:27 schreef Okurr het volgende:
[..]
nee joh, hij gaat 5 condooms overelkaar dragen
want dan lijkt het iig nog wat of...???quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:27 schreef Okurr het volgende:
[..]
nee joh, hij gaat 5 condooms overelkaar dragen
nee hij heeft echt een kkgrote monstercockquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:29 schreef zeer het volgende:
[..]
want dan lijkt het iig nog wat of...???
Wat ordinairquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:29 schreef Okurr het volgende:
[..]
nee hij heeft echt een kkgrote monstercock
voor arab begrippen zekerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:29 schreef Okurr het volgende:
[..]
HARSHquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
haha die vliegtuigmaatschappij had alleen bestaan als xcachet wl piloot was geworden
Sowquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
haha die vliegtuigmaatschappij had alleen bestaan als xcachet wl piloot was geworden
wehehehequote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Ordin Airquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja dat zei ik alquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fijn dat je hem uitlegt, kan noel ook meelachen
pics?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:29 schreef Okurr het volgende:
[..]
Doe maar niet meerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zeg het ook...
Wat ober zegtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zeg het ook...
ja dan was ik er toch nog steeds geweest joh gekquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was je vader maar 2 seconden later geweest
ik heb je backquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:37 schreef McGrath het volgende:
Ik ga ff de kip snijden, wch neemt het wel van me over, zegt toch alleen hetzelfde
Die lust volgens mij wel een grote Bradwrstquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
vriendin scott redding is wel een lekkertje hoor
[ afbeelding ]
nederlandse
nederlandse meisjes beste meisjes
Volgende week ga ik ook bratwurst eten in Duitslandquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die lust volgens mij wel een grote Bradwrst
wtfquote:
what up, buttercup?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |