Heeft BB64 zo niet een keer zijn been gebroken, door een eraf klappende ketting?quote:Op zondag 21 april 2024 13:29 schreef heywoodu het volgende:
Is de #5 Honda eindelijk weer terug in de top-10 na die drie kwartier binnen gistermiddag, gaat het weer fout
Wel erg pijnlijk dit keer: ketting klapt eraf en slaat tegen het been van Josh Hook aan, au.
Dat kan ik me niet meer herinneren, vrees ikquote:Op zondag 21 april 2024 14:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft BB64 zo niet een keer zijn been gebroken, door een eraf klappende ketting?
https://www.racesport.nl/(...)eenbeen-bendsneyder/quote:Op zondag 21 april 2024 14:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren, vrees ik
Zes jaar geleden alweer en nog altijd in de Moto2, ook wel ietwat pijnlijk.quote:Op zondag 21 april 2024 14:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
https://www.racesport.nl/(...)eenbeen-bendsneyder/
Was een geploft blok, niet de ketting
Denk ook niet dat hij daar ooit nog uit komt...quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zes jaar geleden alweer en nog altijd in de Moto2, ook wel ietwat pijnlijk.
In principe zou je altijd nog wel voor een prima carrière kunnen gaan in de World Supersport, enduranceracerij, dat soort dingen. Minder zichtbaar, maar niet per se minder mooi natuurlijk en daar moet je toch wel ergens een plekje kunnen vinden. Of naar Groot-Brittannië, zoals Van Sikkelerus.quote:Op zondag 21 april 2024 14:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij daar ooit nog uit komt...
Ja, dat zeer zeker. Ik bedoelde ook meer dat ik de GP niet zie gebeuren. SBK en/of endurance zie ik hem nog wel doen eigenlijk.quote:Op zondag 21 april 2024 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In principe zou je altijd nog wel voor een prima carrière kunnen gaan in de World Supersport, enduranceracerij, dat soort dingen. Minder zichtbaar, maar niet per se minder mooi natuurlijk en daar moet je toch wel ergens een plekje kunnen vinden. Of naar Groot-Brittannië, zoals Van Sikkelerus.
Oh zo, ja MotoGP gaat 'm niet worden neequote:Op zondag 21 april 2024 15:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, dat zeer zeker. Ik bedoelde ook meer dat ik de GP niet zie gebeuren. SBK en/of endurance zie ik hem nog wel doen eigenlijk.
8 juni Spa, wat dit jaar dus maar 8 uur is ipv gewoon 24 uur...extra jammer, want Spa is echt een supertof circuit voor 24 uur met motoren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |