En doorquote:Op zondag 21 april 2024 00:05 schreef heywoodu het volgende:
De KM 99-machine - met toplineup Guarnoni, Marino, De Puniet - staat al een kwartier binnen, die reden keurig rond op de zesde plek
Was dat de #44 Honda? Die maakte wel een paar koprollen jaquote:Op zondag 21 april 2024 01:10 schreef Burner82 het volgende:
Sow, die is ook 20 com korter dan origineel
Heeft ook zo 10 km schaatsen stem...quote:Op zondag 21 april 2024 01:02 schreef heywoodu het volgende:
Krijn Schuitemaker of all people schuift aan als commentator
Lang geleden dat ik die bij iets anders heb gehoord dan als vervanger bij het schansspringen, langlaufen of de noordse combinatie
Nu niet gaan haten op een van de mooiste onderdelen in de sportwereld hequote:Op zondag 21 april 2024 01:37 schreef Burner82 het volgende:
Heef
[..]
Heeft ook zo 10 km schaatsen stem...
Maar... maar... bedquote:Op zondag 21 april 2024 01:40 schreef heywoodu het volgende:
@:Nattekat Schop Eurosport aan en kom kijken dan
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 21 april 2024 01:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu niet gaan haten op een van de mooiste onderdelen in de sportwereld he
Maar, leuk! Het gaat al 10,5 uur goed met de Yamaha, dat kan niet lang meer duren voor 'ie in het grind ligtquote:
Ik zie de Boston marathonquote:Op zondag 21 april 2024 01:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar, leuk! Het gaat al 10,5 uur goed met de Yamaha, dat kan niet lang meer duren voor 'ie in het grind ligt
Daar is het wel op, maar die zender zit niet in m'n abo.quote:Op zondag 21 april 2024 01:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eurosport 2 dan? Ik kijk online, maar ik vermoed dat het op ES2 is nu.
Jammer, maar ik waardeer het dat je de moeite hebt genomen om te checken of je het kon zienquote:Op zondag 21 april 2024 01:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is het wel op, maar die zender zit niet in m'n abo.
Toch bed dan maar.
Tot Hanika de #1 in het grind legde en de pits in moest...quote:Op zondag 21 april 2024 01:50 schreef heywoodu het volgende:
Overigens valt het met spanning stiekem ook best wel mee.
[ afbeelding ]
20 minuten verloren, als vierde weer de baan op en omdat de pitstop van de #37 slecht ging kwam de #12 ineens naar de leidingquote:Op zondag 21 april 2024 07:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tot Hanika de #1 in het grind legde en de pits in moest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |