Serieus?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Overigens zou de race om 14.00 beginnen, maar deze is een half uur naar voren gehaald, omdat om 22.00 gevaarlijk grote zwermen meikevers worden verwacht.
Tadaa, hier hebben we ook een stormlooptopic voorquote:Op zondag 29 juli 2018 09:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hou het op YT, zit commentaar bij. (En ik heb geen ES player ). Momenteel de 8 uur van Suzuka.. Terwijl ik dat type, knalt er 1 op zijn voorganger, achter de safety car
Heftige stormloop idd Maar viel net samen met het andere topic waar ik in zat te typenquote:Op zondag 29 juli 2018 09:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tadaa, hier hebben we ook een stormlooptopic voor
En ik zag het net ja, wat een knuppel
Van der Mark is wel lekker bezig.
Ja dat geloof ik, die motor stuiterde vol op z'n borstkasquote:Op zondag 29 juli 2018 09:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heftige stormloop idd Maar viel net samen met het andere topic waar ik in zat te typen
Maar die knuppel heeft zich goed pijn gedaan, ligt er nog steeds... Wordt nu opgehaald door een ambulance... Naja, ambulance... jaren 60 VW busje.. Je zou toch iets beters verwachten in Japan. Hij ligt er nu toch al makkelijk 5 minuten.
Overschakelen naar ES1 danquote:Op zondag 29 juli 2018 10:05 schreef Burner82 het volgende:
En toen ging ES2 over naar het altijd veel spannendere: Snooker
Ow ja, zo wakker was ik nog nietquote:
Lekkere 8 uur zoquote:Op zondag 29 juli 2018 10:37 schreef Burner82 het volgende:
En nog steeds de Civic die voorop rijdt...
8 uur van Suzuka, EWC: Endurance Worldchampionship Civic.quote:
quote:
twitter:YAMAHA_Suzuka8H twitterde op zondag 29-07-2018 om 13:30:32 @alexlowes22 @mickeyvdmark and #Nakasuga-san take to the top step of the #Suzuka8H podium! #Kando #YFRT #RevsYourHeart #4for4 https://t.co/leYKqaorOb reageer retweet
Ik lees nu pas dat die Japanner door een blessure helemaal niet kon rijden vandaag, en VDM en Lowes het dus samen gedaan hebbenquote:Op zondag 29 juli 2018 14:21 schreef Burner82 het volgende:twitter:YAMAHA_Suzuka8H twitterde op zondag 29-07-2018 om 13:30:32 @alexlowes22 @mickeyvdmark and #Nakasuga-san take to the top step of the #Suzuka8H podium! #Kando #YFRT #RevsYourHeart #4for4 https://t.co/leYKqaorOb reageer retweet
Kan hij niet klagen over het aantal KM's dat hij gereden heeftquote:Op zondag 29 juli 2018 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat die Japanner door een blessure helemaal niet kon rijden vandaag, en VDM en Lowes het dus samen gedaan hebben
Le Mans was in april al, nog geen handvol posts boven jequote:
wat is dit dan , met die timetable?quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Le Mans was in april al, nog geen handvol posts boven je
En bijna helemaal te volgen op Eurosport 2quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Yamaha, Kawasaki, Honda, BMW, BMW, Suzuki...vijf merken in de top-6 van de kwalificatie van toch wel dé 24-uursrace op twee wielen: de Bol d'Or, morgen vanaf 15u
https://www.racesport.nl/(...)lDor_Motos24H_Q2.pdf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |