quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:10 schreef Divje het volgende:
Zijn die feyenoord-bruiloft-gangers al gesignaleerd?
Ja, hier ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie koopt er nou een kaartje voor night at the park. Ik hoor het net zo goed in mijn tuin
Ja. Was genottelijk. Ik heb nog nooit iemand zo veel bier zien drinken en nog normaal kunnen blijven doen als Caland.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:10 schreef Divje het volgende:
Zijn die feyenoord-bruiloft-gangers al gesignaleerd?
lekker man.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maatje. Vandaag twee maatjes gekocht.
Tim Immersquote:Op zondag 25 juni 2017 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Was genottelijk. Ik heb nog nooit iemand zo veel bier zien drinken en nog normaal kunnen blijven doen als Caland.
Watte?quote:Op zondag 25 juni 2017 00:24 schreef napoleonfour het volgende:
Islamists in Southern Syria announce the formation of Mohammad Army
gewoon weer nieuw clubjequote:
DonRaja is godverdomme 7 uur vanuit Parijs komen rijden voor die bruiloft. En daarna nog twee uur naar huis.quote:
DonGodquote:Op zondag 25 juni 2017 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DonRaja is godverdomme 7 uur vanuit Parijs komen rijden voor die bruiloft. En daarna nog twee uur naar huis.
Wat een godquote:Op zondag 25 juni 2017 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DonRaja is godverdomme 7 uur vanuit Parijs komen rijden voor die bruiloft. En daarna nog twee uur naar huis.
Vervolgens kreeg hij ondanks zijn vertraging alsnog wat te eten van de mensen in het restaurant en toen hebben we hem 2,5 uur lang niet meer gezien.quote:
En jij bent nu weer terug in het Gentse?quote:Op zondag 25 juni 2017 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vervolgens kreeg hij ondanks zijn vertraging alsnog wat te eten van de mensen in het restaurant en toen hebben we hem 2,5 uur lang niet meer gezien.
Jup.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En jij bent nu weer terug in het Gentse?
'Ze zitten me achterna' ?quote:Op zondag 25 juni 2017 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Z'n broer was er ook. We hebben samen nog op Def Rhymz staan dansen.
Dongodquote:Op zondag 25 juni 2017 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |