Juist nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:06 schreef Crack_ het volgende: [..] dat op het begin seks eigenlijk altijd maar kut is
Je anus?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef Trollscience het volgende:
bij mij is er niet eens een begin
alleen een gigantische, gapende leegte
Gebakken banaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:12 schreef Oberkullie het volgende:
Blender schoonmaken is echt zo kut als er banaan in heeft gezeten
kquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stress om niets is echt zonde van je tijd, ga lekker iets nuttigs doen joh
gwn niet schoonmaken en jezelf wijsmaken dat dit een continue fermentatie isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:12 schreef Oberkullie het volgende:
Gewoon water en schoonmaakmiddel erin en dan opnieuw aanzetten?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:12 schreef Oberkullie het volgende:
Van vrijdag 23 tot en met 25 juni proeft Utrecht de meest uiteenlopende gerechten in Park Lepelenburg. Ondertussen spelen bands en DJ’s de heerlijkste muziek, vermaken de kids zich optimaal en is er ook nog een mooie-spullen-markt. Zoals altijd is de toegang gratis. Kortom: hét recept voor een heerlijke dag parkhangen!quote:
Het regent. Dan ga ik niet parkhangenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Van vrijdag 23 tot en met 25 juni proeft Utrecht de meest uiteenlopende gerechten in Park Lepelenburg. Ondertussen spelen bands en DJ’s de heerlijkste muziek, vermaken de kids zich optimaal en is er ook nog een mooie-spullen-markt. Zoals altijd is de toegang gratis. Kortom: hét recept voor een heerlijke dag parkhangen!
Klinkt echt doodsaaiquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Van vrijdag 23 tot en met 25 juni proeft Utrecht de meest uiteenlopende gerechten in Park Lepelenburg. Ondertussen spelen bands en DJ’s de heerlijkste muziek, vermaken de kids zich optimaal en is er ook nog een mooie-spullen-markt. Zoals altijd is de toegang gratis. Kortom: hét recept voor een heerlijke dag parkhangen!
ok je gaat door ook goedquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja echt irritant als iemand anders geen last heeft van onnodige stress
handig zo'n script welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, ben gewoon lekker mezelf laat me
ja hallo moet ik nu alles omschrijven je bent toch niet blindquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit allemaal dan
en heeft iemand een link naar de youtube
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon water en schoonmaakmiddel erin en dan opnieuw aanzetten?
Dat is een gezette jongeman die een pizza van 35 euro weggooit.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit allemaal dan
en heeft iemand een link naar de youtube
wat doe je stoer danquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hallo moet ik nu alles omschrijven je bent toch niet blind
Every day I love you morequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn niet schoonmaken en jezelf wijsmaken dat dit een continue fermentatie is
stress op zaterdag?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, tof
Maar heb nu stress dus niks stoers aan
hoezo stress dan, komt wel goed met jouquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, tof
Maar heb nu stress dus niks stoers aan
Dat geloof ik welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pfff hekel aan man, veel te oud voor, voel me meteen tot zondag fucked
Voel jij je evengoed niet elke dag fuckedquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pfff hekel aan man, veel te oud voor, voel me meteen tot zondag fucked
dat je je grap uitlegt maakt hem wel minder leukquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Voel jij je evengoed niet elke dag fucked
Bedoel omdat je kaal bent enzo
en lelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Voel jij je evengoed niet elke dag fucked
Bedoel omdat je kaal bent enzo
heb je daarna een kater?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel vier heerlijke Chouffe's staan
en duits en oudquote:
jaquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo stress dan, komt wel goed met jou
k had gisteren duvel tripel hop want ik dacht ohja die vind ik echt mega lekkerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel vier heerlijke Chouffe's staan
Vind het vervelend als ng zich buitengesloten voeltquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat je je grap uitlegt maakt hem wel minder leuk
en daarna een kratje pils?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik ze allemaal drink vast wel, maar ik was van plan er één te drinken, mss twee
haal je zelf niet zo neerquote:
ja maar ja, jij bent ongeveer net zo groot als 1 flesjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
k had gisteren duvel tripel hop want ik dacht ohja die vind ik echt mega lekker
Maar zo'n flesje vind ik gewoon te veel
Zo is de maatschappij, daar kan je niks aan doenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vind het vervelend als ng zich buitengesloten voelt
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ja, jij bent ongeveer net zo groot als 1 flesje
kleinere vrouwen zijn leuker toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ja, jij bent ongeveer net zo groot als 1 flesje
MAKE DE MAATSCHAPPIJ GREAT AGAINquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo is de maatschappij, daar kan je niks aan doen
omdat ze dus sneller dronken zijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh zeker, heeft mijn voorkeur
wat hebben kleine vissen jou ooit misdaan? Ik ben wel eens gebeten door een snoek, dat is geen klein visjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
kleine paarden zijn bitcheskleine honden zijn bitches
maar kleine vissen zijn het ergst van allemaal
panda's zijn het ergstquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Dat laatste is alleen omdat je ze nooit te pakken krijgt en degenen die je uiteindelijk niet meer kunt vinden maar gewoon mee wegschept met het grind.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Lekker alle hoeken van het huis laten zienquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Omdat je ze makkelijker door het huis kunt schoppen
ik wilde er ooit eentje vangen en dat ging maar nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat hebben kleine vissen jou ooit misdaan? Ik ben wel eens gebeten door een snoek, dat is geen klein visje
die zijn gewoon lui, toch niet bitchy?!quote:
gaat dit over vissen?!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen omdat je ze nooit te pakken krijgt en degenen die je uiteindelijk niet meer kunt vinden maar gewoon mee wegschept met het grind.
beest hapte gewoon naar de wormquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wilde er ooit eentje vangen en dat ging maar niet![]()
gebeten door een snoek?vond ie jou ook een lekker visje
Ja, ik ben een heel lekker visjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
die zijn gewoon lui, toch niet bitchy?!
was gewoon in mijn hand nadat ie van het haakje viel en ik hem wilde pakkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beest hapte gewoon naar de worm
ohja dat kan ookquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beest hapte gewoon naar de worm
geniet er vanquote:
ik geloof ditquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
was gewoon in mijn hand nadat ie van het haakje viel en ik hem wilde pakken
ook bitchyquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
die zijn gewoon lui, toch niet bitchy?!
Snap nooit wat mensen met vissen moeten maar heb nu ook zin om naar een aquarium met visjes te starenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hele inemieme kleine zwarte visjes en zwart grind.
hoeft niet maar leek me fijnquote:
troetelbeertjesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:34 schreef Myrr het volgende:
Ken geen een beersoort die nou echt aardig is.
Dat heb ik dus met hamsters en cavia's. Zo'n hok is ook nog eens tyfus lelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap nooit wat mensen met vissen moeten maar heb nu ook zin om naar een aquarium met visjes te staren
[..]
hoeft niet maar leek me fijn
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wie hier heeft ervaring met definitief ontharen
is dat ook echt definitief
Hjb heb een zachtroze hok zo cutequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met hamsters en cavia's. Zo'n hok is ook nog eens tyfus lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |