Jezusquote:Op woensdag 19 juli 2017 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zou ver zijn in de onderhandelingen met Bora.
Godverdomme, wat een mongolenploeg.quote:
Bouwman is nog maar 23 die mag van mij wel verlengen. Martens daarentegen zou van mij wel ingeruild mogen worden voor een jongere renner.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:11 schreef Mani89 het volgende:
1 keer winnen uit een mongolenontsnapping en je hebt een contract voor het leven. Bert-Jan kan er over meepraten.
quote:
Paultje Martens is een wegkapitein.quote:“En Martens is gewoon een zeer waardevolle kracht in de ploeg. Hij is een renner die de koers heel goed leest en die onze jongeren helpt in hun ontwikkeling.”
De sprints van Paultje Martens zijn inderdaad fantastisch dit jaar. Hij heeft maar liefst twee keer de top 10 weten te halen.quote:
Doe eens wat aardiger anders maak ik een nog depressievere Thijs UI voor je.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Het moet een saaie donderdagavond zijn, wil je je in de donkere grotten die de commentsectie van wielerflits is bevinden. Een duistere plek met allemaal forzaudinese's, dat is toch wat meer Mani's niveau.
Die kunnen ze vast nog wel ergens dumpen. (snap je hem?)quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nu aan het wachten op het nieuwe contract voor Twan Castelijns.
Ik heb geen idee wat zijn rol is, maar ze zullen er vast een goede reden voor hebben.
Sorry.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe eens wat aardiger anders maak ik een nog depressievere Thijs UI voor je.
Niet alleen dienende renners, maar daarnaast ook nog ervaren dienende renners. Het is wat allemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |