Het mag prima blijven bestaan van het merendeel hier, denk ik. Maar wanneer het publiek wegloopt, de adverteerders hopen dat je snel de tering krijgt en je links laten liggen en de eigenaar van je paupersite van je af wil, wordt het lastig te blijven bestaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:26 schreef Red_85 het volgende:
Beetje wens de vader van de gedachte hier.
Niet mijn straatje, dus moet het maar lekker weg.
Nieuwe fascisten zijn echt de policortypes in de maatschappij
Alle meningen zijn ok, als het maar de mijne is...
Jij vergelijkt tegenstanders zelfs met een ander soort, zet iedere rechtser persoon bij voorbaat weg als pvv-tokkie en maakt ook regelmatig de godwin.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van GS: constant 'fascist' roepen, maar keihard janken als het zelf eens zo genoemd wordt.
Joh, ga jij dan betalen voor een site met meningen die jij verwerpelijk vindt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:26 schreef Red_85 het volgende:
Beetje wens de vader van de gedachte hier.
Niet mijn straatje, dus moet het maar lekker weg.
Nieuwe fascisten zijn echt de policortypes in de maatschappij
Alle meningen zijn ok, als het maar de mijne is...
Laten we het over GeenStijl blijven hebben, persoonlijke aanvallen gaan wegquote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij vergelijkt tegenstanders zelfs met een ander soort, zet iedere rechtser persoon bij voorbaat weg als pvv-tokkie en maakt ook regelmatig de godwin.
Denk dat jij even heel goed moet gaan nadenken over wat je zegt. Het is allemaal wel heel erg kleinzielig en hypocriet.
Jajaja, zelfde gezeur en gehuil als altijd van de hn.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:35 schreef Red_85 het volgende:
Het is allemaal wel heel erg kleinzielig en hypocriet.
GS is klein zielig. Dat geeft men ook aan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jajaja, zelfde gezeur en gehuil als altijd van de hn.
Ik durf te zeggen dat als FOK! in handen was geweest van een mediabedrijf als in de OP, we allang afgezonken waren geweest.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:36 schreef Jaroon het volgende:
Als je dan kijkt naar FOK heeft men dat toch wel erg goed gedaan. Dat je een forum zo normaal kan houden. Lik lik lik......
Nou... Niet op alle subsites lukt dat even goed...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:36 schreef Jaroon het volgende:
Als je dan kijkt naar FOK heeft men dat toch wel erg goed gedaan. Dat je een forum zo normaal kan houden. Lik lik lik......
Ik denk niet dat daar het ding zit. Beheer doet het wel goed de normale mening vrijheid te geven. Dat controleer je nooit meer bij GS wat begon als een grap.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat als FOK! in handen was geweest van een mediabedrijf als in de OP, we allang afgezonken waren geweest.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat niemand GS leest ofso. Adverteerders zitten er ook nog genoeg.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het mag prima blijven bestaan van het merendeel hier, denk ik. Maar wanneer het publiek wegloopt, de adverteerders hopen dat je snel de tering krijgt en je links laten liggen en de eigenaar van je paupersite van je af wil, wordt het lastig te blijven bestaan.
Fascisme is hier niet aan de orde, niemand wil die haatblog gewoon. En hier genieten we met zeer veel leedvermaak, het is nou eenmaal genieten als mensen die hun brood verdienen aan het kapotmaken van andere mensen daar zelf aan onderdoor gaan. Karmic justice.
Ik ken alleen nieuws hier om eerlijk te zijn. Daar grijpt men (te) fors in zelfs soms.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... Niet op alle subsites lukt dat even goed...
Doe er eens wat aan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jajaja, zelfde gezeur en gehuil als altijd van de hn.
Als je het niet doet, dan vertrekt na verloop van tijd iedereen die niet van het slag Nederland Mijn Vaderland is en dan is het vrij snel klaar met een site. Weinig bedrijven associëren zich graag met rechtsradicalen die in gebrekkig Nederlands zaniken over hoe kut alles is en hoe de elite ze de mond probeert te zeuren en zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ken alleen nieuws hier om eerlijk te zijn. Daar grijpt men (te) fors in zelfs soms.
Als mensen nu eens stoppen met het proberen te verheerlijken van hun zelfbedachte bekrompen egootjes, durven aan zelfspot te doen en het leven wat minder serieus te willen nemen. Dan is er voor ieder wat wils en dat maakt het leven des te meer leuker.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het mag prima blijven bestaan van het merendeel hier, denk ik. Maar wanneer het publiek wegloopt, de adverteerders hopen dat je snel de tering krijgt en je links laten liggen en de eigenaar van je paupersite van je af wil, wordt het lastig te blijven bestaan.
Fascisme is hier niet aan de orde, niemand wil die haatblog gewoon. En hier genieten we met zeer veel leedvermaak, het is nou eenmaal genieten als mensen die hun brood verdienen aan het kapotmaken van andere mensen daar zelf aan onderdoor gaan. Karmic justice.
Dat is een raar verhaal. Veel bedrijven weten helemaal niet dat men daar adverteert. Ik heb dit opgeworpen bij adverteerders bij Marokko.nl.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als je het niet doet, dan vertrekt na verloop van tijd iedereen die niet van het slag Nederland Mijn Vaderland is en dan is het vrij snel klaar met een site. Weinig bedrijven associëren zich graag met rechtsradicalen die in gebrekkig Nederlands zaniken over hoe kut alles is en hoe de elite ze de mond probeert te zeuren en zo.
En dat vind ik dus echt debiel. Adverteren is hartstikke duur. Dan wil je wél dat het de naam van je bedrijf goed doet. Vanwaar dan die desinteresse?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is een raar verhaal. Veel bedrijven weten helemaal niet dat men daar adverteert. Ik heb dit opgeworpen bij adverteerders bij Marokko.nl.
Geen eigen mening dus. Dan pas je goed bij GS.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:46 schreef Scrummie het volgende:
GeenStijl. Ik lees er nooit, maar als Jigzoz het stom vindt, vind ik het onwijs tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |