Mijn vader is ook behoorlijk intelligent (natuurkundige) en mijn moeder is ook niet bijster slim (sorry ma), dus herkenbaarquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zei ook weleens "M'n vader is hoogbegaafd...m'n moeder is eruhm...'t niet...dus ben ik half hoogbegaafd en half idioot!![]()
"
Tussenstand pls. Vorige topic moet ook nog geteld worden dus je loopt erg achter.quote:
Tquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:04 schreef Pg_up het volgende:
Slimme mensen kunnen ook een dom kind krijgen
Oke. Einde van vorige topic niet vergeten hequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:05 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ik moet zo even de deur uit, als ik terug ben komt de tussenstand.
O hey!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:00 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Mijn vader is ook behoorlijk intelligent (natuurkundige) en mijn moeder is ook niet bijster slim (sorry ma), dus herkenbaar
En dit is ook waar.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:04 schreef Pg_up het volgende:
Slimme mensen kunnen ook een dom kind krijgen
Kan niet in het weekend he. Je bent wel erg behulpzaam zeg.quote:
Nee, ik heb nog maar een weekje tot de grote toets. Kan je me helpen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar 't gaat dus niet zo lekker met je huiswerk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |