Ja ik lees wel meequote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
Kan je trouwens wel even excuses maken voor die jammerlijke insinuaties richting mij m.b.t Ad? Want nogmaals Praadje, ik heb daar niets mee te maken.
En nog maar even publiekelijk een excuses voor die scheld partij op jou, was gewoon een combinatie van ik die online geen filter heeft, alles opkropt, en jij die mij een steeds kwader maakte m.b.t dat gedoe over die donaties enz..
Oh, nou ja ik dus blijkbaar niet Praadje.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:20 schreef praadje het volgende:
Goed gedaan jongen kun je lezen als sarcasme.
Ja maar.... Wanneer bied je nou je excuses aan?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:20 schreef praadje het volgende:
Goed gedaan jongen kun je lezen als sarcasme.
Teringquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik lees wel mee
Heb 3x geprobeerd mn account te recoveren maar fuck die shit
Alleen kan dus ook niet tussen tabjes switchen ofzo want YT speelt niet door als ik 'm wegklik
Oh, als ze geen excuses wil aanbieden is dat niet nodig.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:20 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ja maar.... Wanneer bied je nou je excuses aan?
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Teringherkenbaar wel.
Ga die stream volgen dan. Ik roggel deze wel.
die haatvlogs op ad helpen je ook niet echt hequote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, als ze geen excuses wil aanbieden is dat niet nodig.
Vind het alleen erg jammer dat die dingen geroepen zijn, want dat zit mij serieus wel dwars. Dat ik gezien word als iemand die een chronisch depressieve man gaat treiteren
TARRELS 4 LIFEquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het. Gaat. Over. Tarrels.
TARRELS. ENGELSE TARRELS. ALLEMEMAGGIES.
jij begon eroverquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het. Gaat. Over. Tarrels.
TARRELS. ENGELSE TARRELS. ALLEMEMAGGIES.
Jij bent meneer de modquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:27 schreef LompeHork het volgende:
gast, het ging eindelijk niet over financiën, hoe moet ik dit nu weer fixen dan?
Brad will be Bradquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:28 schreef praadje het volgende:
Nee hoor, daar ga ik verder niet over. Maar dat je mij de tering scheld, niet voor het eerst trouwens, als ik iets over het misbruiken van donaties zeg en dat achteraf waar blijkt te zijn![]()
Wees dan net als Ad, gewoon eerlijk zijn en zeggen, jongens ik heb dat geld even nodig. Dan was er niets aan de hand geweest.
Net als met werken. Ad zei vanmiddag gewoon rechtuit. Jaja, jullie willen me aan het werk hebben maar dat gaat echt niet gebeuren. Dat is eerlijk en daar hebben mensen respect voor.
En waarom ben je ineens zo met Ad bezig tegenwoordig? Je schijnt hem nogal wat priveberichten gestuurd te hebben met dat je veranderd bent en dat je niet echt boos op hem was en nog meer positieve shit over jezelf. Hou het bij zijn streams.
Ik heb Ad inderdaad (Toen dat gedoe met Thuisbezorgd ook al aan de gang was +_ 2 maanden geleden) Een berichtje gestuurd toen ook naar aanleiding van dat YouTUbe filmpje over z`n zoon toen en daar mijn excuses in aangeboden.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:28 schreef praadje het volgende:
Nee hoor, daar ga ik verder niet over. Maar dat je mij de tering scheld, niet voor het eerst trouwens, als ik iets over het misbruiken van donaties zeg en dat achteraf waar blijkt te zijn![]()
Wees dan net als Ad, gewoon eerlijk zijn en zeggen, jongens ik heb dat geld even nodig. Dan was er niets aan de hand geweest.
Net als met werken. Ad zei vanmiddag gewoon rechtuit. Jaja, jullie willen me aan het werk hebben maar dat gaat echt niet gebeuren. Dat is eerlijk en daar hebben mensen respect voor.
En waarom ben je ineens zo met Ad bezig tegenwoordig? Je schijnt hem nogal wat priveberichten gestuurd te hebben met dat je veranderd bent en dat je niet echt boos op hem was en nog meer positieve shit over jezelf. Hou het bij zijn streams.
Maar wanneer bied je nou je excuses aan?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:28 schreef praadje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar wanneer bied je nou je excuses aan?Moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12:00 ik ga pas eind volgende maand weer livequote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:38 schreef Seam het volgende:
wat is er nu weer aan de hand? Recap van de laatste dag?
quote:
Haha nice thanksquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:40 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
12:00 ik ga pas eind volgende maand weer live
20:00 bij 30 ja's op de poll ga ik live
20:05 livestream
23:00 haten op praad
23:05 tot nu: donatiegeld verantwoorden
Maar het is al bijna 0:00, dat is de beste tijd om te snackenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:39 schreef Max-Westerman het volgende:
gaat die weer pizza vreten
#afvallen #goals #2017 #bikinibody #lovemylife #fit
Pizza van 4000 kcal ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:46 schreef Moira. het volgende:
Wilde net kappen met de stream, maar was dat nou een goedmaakpizza van ambertje/sarcast?
Ik opperde een anonieme spaarpot op voor een nieuwe keyboard, lijkt me een beter idee dan voor hem steeds 25 euro uitgeven voor een vette pizza.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:42 schreef Moira. het volgende:
Braddie, anders doe je gewoon voor die leukigheid en uit respect voor de pizzadonateur die ¤1,75 van het koekje ook nog ff op die donatiespaarrekening
Ja gewoon zo'n gofundmepage ofzo, da's voor brad+donateur veiliger dan zn spaarrekeningquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik opperde een anonieme spaarpot op voor een nieuwe keyboard, lijkt me een beter idee dan voor hem steeds 25 euro uitgeven voor een vette pizza.
#helpbraddezomerdoorquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gewoon zo'n gofundmepage ofzo, da's voor brad+donateur veiliger dan zn spaarrekening
Lekker dingquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:36 schreef Sheffield het volgende:
Tjongejonge. Als 26-jarige vrijgezel ruzie maken met de heetste milf van Fok. Dat is echt niet slim hoor
Én kipvleugeltjesquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:52 schreef LompeHork het volgende:
Dubbel bacon, driedubbel shoarma, driedubbel emmentaler en chiliflakes.
RIP.
+ chickenwings en nog wat shitquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:52 schreef LompeHork het volgende:
Dubbel bacon, driedubbel shoarma, driedubbel emmentaler en chiliflakes.
RIP.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Maar hij gaat echt onze tips ter harte nemen hoor jongens!
Morgen gaat het roer om!
Die pizza is hem zelfs te machtigquote:
had jij hem voor hem besteld?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:55 schreef 164836 het volgende:
Ik heb ook totaal niet met opzet de meest vette pizza voor hem samengesteld
Logisch dat hij niet afvalt. Hij is al ziekelijk dik in de zin dat hij last heeft van hartkloppingen. Die hartaanval gaat er sowieso aankomen als hij zo blijft doorvreten en de hele dag geen flikker doet.quote:
Deze post werd live voorgelezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:30 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Logisch dat hij niet afvalt. Hij is al ziekelijk dik in de zin dat hij last heeft van hartkloppingen. Die hartaanval gaat er sowieso aankomen als hij zo blijft doorvreten en de hele dag geen flikker doet.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ben mijn sympathie voor LompeHork ook wel verloren, die zit me toch een partij de reet van Bradley te likken. Erg jammer, vond hem altijd wel een chille gozer.
Nee, dit is ook van eerder Tho, vanavond zei die dat hij mijn tanden wel even uit mijn bek ging slaanquote:
ik proef wat jaloeziequote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ben mijn sympathie voor LompeHork ook wel verloren, die zit me toch een partij de reet van Bradley te likken. Erg jammer, vond hem altijd wel een chille gozer.
En koopt er vervolgens eten van via thuisbezorgd maar dat mag je niet zeggen want dan moet je je excuses aanbieden.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:37 schreef marsan het volgende:
Wat een pauper eigenlijk dat hij vraagt om geld voor een keyboard en wagen. Ordinaire bedelaar.
Nou nee, ik heb altijd het beste voor gehad met Bradley, tot hij het zelf allemaal heeft verneukt door mijn familie de kanker in te schelden ed.quote:
Tja, zo rolt die jongen nou eenmaalquote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb altijd het beste voor gehad met Bradley, tot hij het zelf allemaal heeft verneukt door mijn familie de kanker in te schelden ed.
Wacht.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb altijd het beste voor gehad met Bradley, tot hij het zelf allemaal heeft verneukt door mijn familie de kanker in te schelden ed.
Zo groot dat die niet in de koelkast past.quote:
Je bent niet bekend met Brads bekende scheldkannonades?quote:
Niet met die richting Fokker?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:42 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met Brads bekende scheldkannonades?
prima tekstenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:43 schreef Max-Westerman het volgende:
"als ik morgen in het ziekenhuis lig zoek ik je op"
Niemand kijkt meer op van een bedreiging meer of minder.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:43 schreef Max-Westerman het volgende:
"als ik morgen in het ziekenhuis lig zoek ik je op"
Ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is dat Gutter bij ad in de stream?
Weet niet, want Ad's stream staat hier heul niet aan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is dat Gutter bij ad in de stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |