True, er zal altijd een kans bestaan op onderplassen, rolstoelen stelen, meloenen gooien of andersoortig jolijt als Moner op standje dweil staat.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True.
Maar net doen alsof hij niet in de bradmobiel gaat plassen is gewoon niet reëel.
Zie je dm trouwens
Laten we dat eens proberenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FTFY
15 man in de braadmobiel, moet kunnen.
Nee maat, echt pas eind volgende maandquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ga je vanavond/ zo nog streamen braad
Nee ik geef de eer aan jou of Brad.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mobiel topics maken is kut. Doe morgen wel, of maak zelf.
Vergeet kokosnoten kapot gooien waar andere mensen over uitglijden niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, er zal altijd een kans bestaan op onderplassen, rolstoelen stelen, meloenen gooien of andersoortig jolijt als Moner op standje dweil staat.
Aaah kom op braadquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee maat, echt pas eind volgende maand
Start maar een Poll.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Eigenlijk moeten we een petitie starten
Poll: Moet Braddie live gaan?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Start maar een Poll.
bij 30 x "ja" ga ik live.
ruggengraatquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Start maar een Poll.
100 was onmogelijk geweest maar je zegt 30 omdat je eigenlijk toch best zin hebt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, dit lijkt mij redelijk onmogelijk
Yes, dat wordt ragenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:01 schreef Braddie het volgende:
Godver, er is gewoon weer een backup kanaal
Mooi excuus wel om weer onder die 'ik ga een maand niet meer streamen' uit te komenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Start maar een Poll.
Hup Livestreamquote:
Waarom denk je dat?quote:
Overtuigende uitslag, belofte maakt schuld.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poll: Moet Braddie live gaan?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die vrouwelijke intuïtie van jequote:
Zou "nee" stemmenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:08 schreef ambertje90 het volgende:
Argh ik ben nog steeds gebanned in de live stream. Fix dat eens brad of moet er een poll komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk ging het sneller dan je dacht. Althans ik had niet verwacht je echt zo snel 30 stemmen zou hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:08 schreef Braddie het volgende:
30 stemmen op de poll is 30 stemmen op de poll
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee maat, echt pas eind volgende maand
quote:
quote:
Hardop gelachen.quote:
Gewoon lekker kijken naar Brad die live, terwijl hij dat niet wiltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke insinuaties?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:04 schreef chroestjov het volgende:
De insinuaties van Praadje gaan veel te ver, aldus Bradley.
Huh, welke dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:04 schreef chroestjov het volgende:
De insinuaties van Praadje gaan veel te ver, aldus Bradley.
Huh? Had je gisteren toch al gedaan?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:13 schreef Braddie het volgende:
Die over het thuisbezorgd debacle. Over het gedoe rondom Ad... Die vind ik te ver gaan, want ik hoef mij niet te verantwoorden, maar ik heb niets te maken met Ad z`n treiterijen, en ik heb niets gedaan met thuisbezorgd bestellingen en donaties.
En buiten dat, heb ik ook het geld wat ik gedoneerd heb maar van de rekening had afgehaald al weer bijgevuld met m`n eigen geld een uurtje terug.
Goed gedaan jongenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:13 schreef Braddie het volgende:
Die over het thuisbezorgd debacle. Over het gedoe rondom Ad... Die vind ik te ver gaan, want ik hoef mij niet te verantwoorden, maar ik heb niets te maken met Ad z`n treiterijen, en ik heb niets gedaan met thuisbezorgd bestellingen en donaties.
En buiten dat, heb ik ook het geld wat ik gedoneerd heb maar van de rekening had afgehaald al weer bijgevuld met m`n eigen geld een uurtje terug.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:13 schreef Braddie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:14 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Huh? Had je gisteren toch al gedaan?
Hoe was je trouwens naar het optreden in Lelystad gereden zonder de donaties dan?
Nog niet alles, gisteren had ik een deel op m`n rekening gezet (de getankte 20) En vandaag (na dat het budget voor de hele maand berekend was) De laatste 10.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:14 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Huh? Had je gisteren toch al gedaan?
Hoe was je trouwens naar het optreden in Lelystad gereden zonder de donaties dan?
Ja vond ik ookquote:
Ohwquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:17 schreef Moira. het volgende:
Ik ga eg nie onder mn eigen account chatten hoor hork
Romana. Volgens mij het mokkel van zanger Rinus.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
Kan je trouwens wel even excuses maken voor die jammerlijke insinuaties richting mij m.b.t Ad? Want nogmaals Praadje, ik heb daar niets mee te maken.
En nog maar even publiekelijk een excuses voor die scheld partij op jou, was gewoon een combinatie van ik die online geen filter heeft, alles opkropt, en jij die mij een steeds kwader maakte m.b.t dat gedoe over die donaties enz..
Sarcasme begrijpen is niet echt jou ding hey?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
Kan je trouwens wel even excuses maken voor die jammerlijke insinuaties richting mij m.b.t Ad? Want nogmaals Praadje, ik heb daar niets mee te maken.
En nog maar even publiekelijk een excuses voor die scheld partij op jou, was gewoon een combinatie van ik die online geen filter heeft, alles opkropt, en jij die mij een steeds kwader maakte m.b.t dat gedoe over die donaties enz..
Online begrijp ik geen Sarcasme nee, want je hoort online toch geen intonatie?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Sarcasme begrijpen is niet echt jou ding hey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |