Wordt morgen weer mooi in het voorprogramma. Ik denk dat er maar 2 auto's aan de finish komen. Wie op P3 op het podium geroepen gaat worden weet ik dan ook niet.quote:
Max d'r bijna nog lekker inquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:49 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Palmer.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wordt morgen weer mooi in het voorprogramma. Ik denk dat er maar 2 auto's aan de finish komen. Wie op P3 op het podium geroepen gaat worden weet ik dan ook niet.
Misschien mogen ze Pierre Gasly van RBR lenen in ruil voor een betere motorquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:47 schreef Niox het volgende:
Zouden ze Kubica nog kunnen invliegen voor morgen?
Goeie dealquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Misschien mogen ze Pierre Gasly van RBR lenen in ruil voor een betere motor
Vuvuzela's langs het circuit?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:52 schreef Geralt het volgende:
Wat is dat contante gefeeeeeeep wat ik hoor?
De cirkelzaag van mijn buurman. Dat je dat daar hoort zeg.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:52 schreef Geralt het volgende:
Wat is dat contante gefeeeeeeep wat ik hoor?
Oeiquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:49 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lenen ze volgende maand toch al voor de Formule E, als Buemi niet kan vanwege WEC verplichtingenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Misschien mogen ze Pierre Gasly van RBR lenen in ruil voor een betere motor
Ow ik dacht dat je mobiel aan het streamen was en daarnaast aan het werken.quote:
Dan moet Prost zelf maar weer instappen na 24 jaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die lenen ze volgende maand toch al voor de Formule E, als Buemi niet kan vanwege WEC verplichtingen
Record van Lammers afpakkenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:55 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan moet Prost zelf maar weer instappen na 24 jaar.
Nee, zit boven achter de pc. Een scherm werk (en FOK!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je mobiel aan het streamen was en daarnaast aan het werken.
F1 ENGINE!!!!quote:
Dat dacht ie bij de Indy500 wel denk ik.quote:
Was dat Palmer moet ik het nog vragenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:49 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Nee.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Was dat Palmer moet ik het nog vragen![]()
De genen van zn moeder.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:02 schreef HerrFritz het volgende:
Iemand een verklaring voor de snelheid van Max ? Behalve zijn grote ballen
Echt zuur inderdaad. Hoe vaak kan je de verkeerde keuze maken.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Arme arme Alonso. Net een nieuwe motor
Updates aan de motor en olie ?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:02 schreef HerrFritz het volgende:
Iemand een verklaring voor de snelheid van Max ? Behalve zijn grote ballen
Hoe die headrest weggetieft wordt spreekt weer boekdelen. Ik zie hem echt niet nog een jaar bijtekenen bij die kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:03 schreef CrashO het volgende:
Je verwacht het niet!!
[ afbeelding ]
Zelfs de auto is er klaar mee
[ afbeelding ]
Zie hier ook hoe hij zijn overall af doet... geef hem groot gelijk ookquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe die headrest weggetieft wordt spreekt weer boekdelen. Ik zie hem echt niet nog een jaar bijtekenen bij die kneuzenkermis.
Het zou me niet eens verbazen. Honda kan natuurlijk prima motoren bouwen, dat bewijzen in de indy wel. Het moet toch een keer lukken om de problemen in de F1 engine op te lossen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Echt zuur inderdaad. Hoe vaak kan je de verkeerde keuze maken.
Zal je zien dat ie volgend jaar bij Mercedes instapt en dat die ineens niet meer gaan en dat Honda het lek boven heeft en prompt om de overwinningen mee doet
Dit ja, 30pk erbij deze race en tis ook deels de fout van McLaren dat ze voor dit jaar pas het motor ontwerp aangepast wilde hebben, maar dat lees je bijna nergens.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Echt zuur inderdaad. Hoe vaak kan je de verkeerde keuze maken.
Zal je zien dat ie volgend jaar bij Mercedes instapt en dat die ineens niet meer gaan en dat Honda het lek boven heeft en prompt om de overwinningen mee doet
die motor in Indy is qua techniek niet echt te vergelijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen. Honda kan natuurlijk prima motoren bouwen, dat bewijzen in de indy wel. Het moet toch een keer lukken om de problemen in de F1 engine op te lossen.
Dat wilde McLaren niet, dat wilde Honda zelf. Omdat het size zero concept (wat Mclaren wilde) niet werkte. Daar zijn ze dus van afgestapt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dit ja, 30pk erbij deze race en tis ook deels de fout van McLaren dat ze voor dit jaar pas het motor ontwerp aangepast wilde hebben, maar dat lees je bijna nergens.
Maar hij rijdt niet met een nieuwe motor neem ik even aan... (VT2 pas he).
Die is er klaar mee ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zie hier ook hoe hij zijn overal af doet... geef hem groot gelijk ook
Grosjean ook zo te horen.quote:
Die is er al een paar races klaar mee. Onbegrijpelijk dat ze de remmen niet onder controle krijgen daar. Daar is echt serieus een probleem.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:03 schreef CrashO het volgende:
Je verwacht het niet!!
[ afbeelding ]
Zelfs de auto is er klaar mee
[ afbeelding ]
Moet toch wel een grote ontwerpfout zijn, als remmen die bij anderen wel werken het bij Haas niet doenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:10 schreef HerrFritz het volgende:
dat van die remmen ligt gewoon aan de auto, ze hebben zelfs al andere remleveranciers geprobeerd dit jaar....
Juustquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Moet toch wel een grote ontwerpfout zijn, als remmen die bij anderen wel werken het bij Haas niet doen
ah thanksquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat wilde McLaren niet, dat wilde Honda zelf. Omdat het size zero concept (wat Mclaren wilde) niet werkte. Daar zijn ze dus van afgestapt.
En volgens mij wel en Vandoorne pas na VT2
Ik denk niet dat Hamilton met een Haas sneller is.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:11 schreef bedachtzaam het volgende:
Verstappen dus wederom snelste in FP2 tenzij Hamilton nog wat uit de hoed tovert.
Dat is dan ook wel weer zo. Niks is te vergelijken met de complexiteit van de F1 motor op het moment, dat ding is nodeloos moeilijk inmiddels.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die motor in Indy is qua techniek niet echt te vergelijken
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hamilton met een Haas sneller is.
Aloneso.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:14 schreef Geralt het volgende:
Trieste beelden van Alonso daar helemaal moederziel alleen
quote:
Wel benieuwd of hij z'n klapstoeltje mee heeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:14 schreef Geralt het volgende:
Trieste beelden van Alonso daar helemaal moederziel alleen
Ik zie hier nog wel merchandise in, de Alonesie xDquote:
Waarschijnlijk heeft het te maken met het brake-by-wire systeem waar de remkracht gekoppeld wordt aan de energie terugwinning van de MGU-K. Blijkbaar krijgen ze dat niet op orde.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Moet toch wel een grote ontwerpfout zijn, als remmen die bij anderen wel werken het bij Haas niet doen
Heeft dat dan zoveel invloed op de snelheid? (naast de brakke betrouwbaarheid)quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft het te maken met het brake-by-wire systeem waar de remkracht gekoppeld wordt aan de energie terugwinning van de MGU-K. Blijkbaar krijgen ze dat niet op orde.
Is er volgens mij al! Al heb ik toen ook als eerste de garp gemaakt op d'n reddit en twitter, toen hij in die klapstoel ging zitten.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:15 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Ik zie hier nog wel merchandise in, de Alonesie xD
Hahaha cool!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er volgens mij al! Al heb ik toen ook als eerste de garp gemaakt op d'n reddit en twitter, toen hij in die klapstoel ging zitten.
Zag iemand op Barcelona met dat op 'n T-shirt
Kimiquote:
Achterwielen zitten rechtsstreeks op de aandrijfassen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:31 schreef HerrFritz het volgende:
volgens mij valt de schade wel mee of niet ?
Kijk eens naar de achterkant zou ik zeggen. Daar breekt behoorlijk wat hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:31 schreef HerrFritz het volgende:
Wel op de mate van remmen van de auto als het niet goed is geregeld. Voor een coureur zou het remmen niet anders moeten voelen ongeacht de hoeveelheid energieterugwinning van de ERS, maar als dat niet goed werkt voelt het elke keer anders aan, waardoor een coureur niet goed kan remmen (niet constant in ieder geval).quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heeft dat dan zoveel invloed op de snelheid? (naast de brakke betrouwbaarheid)
http://www.formula1-dictionary.net/brake_by_wire.htmlquote:Thanks to special electronic mapping, BBW can modulate the force to give to the rear brakes, according to the driver pressure on the brake pedal, while at the same time take into account the energy taken from the brake discs by the MGU-K. This electronic system will try to keep the rear braking force the same no matter how much ERS harvesting is going on. Brake pedal position will call for a certain negative torque and the computer will figure out how it wants to achieve that between the ERS and hydraulic actuators. If pressure applied by driver is to high, ERS brake pressure reducing valve will bleed excess hydraulic fluid back to fluid tank. This has become necessary due to the significantly increased harvesting performance of the ERS, which requires much greater variations in rear wheel braking torque than previously.
Mwah.. helemaal vervormdquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:31 schreef HerrFritz het volgende:
Nu de afstellingen wel weer goed krijgen straksquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Wat nu gebeurt gebeurt straks niet meer"
Tokkietegeltjesmotto.
Handrembrakequote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:34 schreef HerrFritz het volgende:
je krijg bijna het idee dat hij zelf de auto zijwaarts wilde parkeren, ik zie alleen de gifjes, dus zag het niet op tv...
Liever zijwaarts dan frontaal in de muur denk ikquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:34 schreef HerrFritz het volgende:
je krijg bijna het idee dat hij zelf de auto zijwaarts wilde parkeren, ik zie alleen de gifjes, dus zag het niet op tv...
Dat kunnen ze zo terugzetten hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nu de afstellingen wel weer goed krijgen straks
Hahaha lol, maar dat kan je beter doen met een opgevoerd honda'tjequote:
Die afstellingen zijn niet random hoor. Die weten precies hoe alles staat.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nu de afstellingen wel weer goed krijgen straks
Dat, dat staat allemaal heel precies gedocumenteerdquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die afstellingen zijn niet random hoor. Die weten precies hoe alles staat.
Herbert dacht dat ie klappen ging krijgen van Toto zo te zienquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:39 schreef CrashO het volgende:
Sky die heel subtiel een blokje zet voor Toto
[ afbeelding ]
idd, dat idee had ik ook... maar ja besluit dat maar eens met 100km/u+quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Een twijfelmomentje van Max dat niet goed uitpakt... Volgens mij had hij het nog kunnen redden als hij de bocht gewoon had genomen...
Godver, mijn internet is niet echt geweldig en lag er weer uit dus ik dacht ik ga ff douchen want dei laatste 7 minuten gebeurt er toch weer niks. Krijg je dit soort dingenquote:
ALLEMAAL JOUW SCHULD.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Godver, mijn internet is niet echt geweldig en lag er weer uit dus ik dacht ik ga ff douchen want dei laatste 7 minuten gebeurt er toch weer niks. Krijg je dit soort dingen
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:39 schreef CrashO het volgende:
Sky die heel subtiel een blokje zet voor Toto
[ afbeelding ]
ZEG MAAR SORRY TEGEN DE MONTEURS!!!!!!quote:
Het hoort allemaal bij mijn plan om Ricciardo weer een gratis podium te geven.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
ZEG MAAR SORRY TEGEN DE MONTEURS!!!!!!
Biatchquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het hoort allemaal bij mijn plan om Ricciardo weer een gratis podium te geven.
Nee dwars door de muur heen! veel spectaculairderquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Max Verstappen weer eens in de grindbak beland?
Fackkkkquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het hoort allemaal bij mijn plan om Ricciardo weer een gratis podium te geven.
Zelfde als in Monaco? Problemen om temperatuur in de banden te krijgen?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:47 schreef Tinos85 het volgende:
Benieuwd wat Ferrari en Mercedes morgen nog laten zien met de kwalificatie. Ik verwacht dat ze toch wel weer over Red Bull heengaan. Al gaat het bij Hamilton niet echt lekker.
Enige lichtpuntje is dat de racepace van Verstappen erg goed is. Dus hopelijk kan hij net zoals in Canada gewoon de top 3 bijhouden (of sneller gaan).quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:47 schreef Tinos85 het volgende:
Benieuwd wat Ferrari en Mercedes morgen nog laten zien met de kwalificatie. Ik verwacht dat ze toch wel weer over Red Bull heengaan. Al gaat het bij Hamilton niet echt lekker.
Als er een grindbak lag was de auto misschien nog heelquote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Max Verstappen weer eens in de grindbak beland?
Dat scheelt zeker. Hoop wel dat zijn auto het voor het wel weer volhoudt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Enige lichtpuntje is dat de racepace van Verstappen erg goed is. Dus hopelijk kan hij net zoals in Canada gewoon de top 3 bijhouden (of sneller gaan).
Vettel was sneller dan Max op softs. Vettel zat in de 46-ers en Max in de 47.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:52 schreef SnowOokami het volgende:
Enige lichtpuntje is dat de racepace van Verstappen erg goed is. Dus hopelijk kan hij net zoals in Canada gewoon de top 3 bijhouden (of sneller gaan).
Hoax!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vettel was sneller dan Max op softs. Vettel zat in de 46-ers en Max in de 47.
twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 16:45:43...and yeh, that'll buff out! 😉 #luckywehaveplentyofredbull https://t.co/VwG1g95I2w reageer retweet
Dat vroeg ik me dus ook af... hopelijk reed hij met een oude bakquote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:15 schreef Geralt het volgende:
Iemand haalt daar wel een puntje aan in de reacties op die tweet.
Is die versnellingsbak nog ok?
Dit keer nog niet meen ik en als het een oude bak was al helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:21 schreef Geralt het volgende:
Ik eigenlijk ook niet, maar het was nog niet in me opgekomen.
Gaat dat dan nog gevolgen hebben? De regels veranderen zo vaak dat ik het soms niet meer weet zo 123
Gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dit keer nog niet meen ik en als het een oude bak was al helemaal niet.
quote:Over de oorzaak van deze crash tast Verstappen nog in het duister, zei hij direct na de training.
"Het was heel vreemd, eerlijk gezegd", luidt de eerste reactie van Verstappen bij Sky Sports. "Ik verremde me en wilde aanvankelijk de bocht halen, maar daarna besloot ik op safe te spelen en de uitloopstrook te gebruiken. Plotseling brak echter de achterkant uit en daardoor had ik een 'four wheel power slide' in de bandenmuur." De crash kan duur worden als de versnellingsbak vervangen moet worden, maar voorlopig lijkt daar geen sprake van te zijn. Verstappen maakt zich over de schade aan de RB13 geen grote zorgen. "Er is natuurlijk het één en ander kapot, maar we hebben nieuwe onderdelen. Alles is in orde", aldus de Nederlander.
Zijn ze weer in de uitverkoop?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb om op Silverstone Aloneso te steunen net maar een shirtje gekocht voor £5
[ afbeelding ]
113 keer geel in 1 dagje trainingentwitter:Gianludale27 twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 16:39:04According to the official live timing, FP1 & FP2 combined: 2 red flags, 113 yellow flags 😅 #AzerbaijanGP reageer retweet
Wacht maar als de GP2 los gaat daarquote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:27 schreef CrashO het volgende:
113 keer geel in 1 dagje trainingentwitter:Gianludale27 twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 16:39:04According to the official live timing, FP1 & FP2 combined: 2 red flags, 113 yellow flags 😅 #AzerbaijanGP reageer retweet
Nice!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn ze weer in de uitverkoop?
Ik heb deze gekocht in de McLaren uitverkoop twee jaar geleden. Alonso staat op de achterkant.
[ afbeelding ]
jezusquote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:27 schreef CrashO het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 17:51:37Max gesproken. Bij de crash is de versnellingsbak volledig in 2 gebroken. Heeft geen gevolgen vd rest van t weekend. Vanaf Vt3 geldt dat pas reageer retweet
Harde klap geweest danquote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:57 schreef ondeugend het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 17:51:37Max gesproken. Bij de crash is de versnellingsbak volledig in 2 gebroken. Heeft geen gevolgen vd rest van t weekend. Vanaf Vt3 geldt dat pas reageer retweet
Betekent dat dan ook dat Alonso dus geen straf krijgt in Oostenrijk voor alweer een 2e motor wissel dit weekend?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:57 schreef ondeugend het volgende:
*Hetquote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen lekker de gas erop bij Mercedes en Ferrari. Kan me niet voorstellen dat Red Bull echt sneller is op een baan met zulke lange rechte stukken
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 17:18:16Cyril Abiteboul says Renault has an upgrade on the engine worth 0.2secs in Baku. That's quite a step reageer retweet
Heb het nu al zo vaak gehoord, ik geloof het niet. We gaan het morgen wel zienquote:
als die nou ook nog betrouwbaar is wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:20 schreef JopJuh het volgende:
Dat van Renault is echt raar, eerst zeggen dat ze aan betrouwbaarheid werken en langere enigine modes ipv peak performance en dan nu opeens 0.2 seconden. Wel goed nieuws.
http://www.gpupdate.net/n(...)scheelt-0-2-seconde/quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:20 schreef JopJuh het volgende:
Dat van Renault is echt raar, eerst zeggen dat ze aan betrouwbaarheid werken en langere enigine modes ipv peak performance en dan nu opeens 0.2 seconden. Wel goed nieuws.
quote:"Er waren wat speculaties, er ontstonden verwachtingen, dat we dit jaar hetzelfde konden doen met de motor als vorig jaar: met een grote update komen die een flink verschil maakt. Het leek erop dat mensen dachten we nu hetzelfde zouden doen. Dat is niet het geval. Maar dat wil niet zeggen dat we de power unit niet verbeteren. Daar werken we volop aan en voor dit weekend hebben we een verbetering doorgevoerd die 0,2 seconde per rondje scheelt. Dat zal geen voorpaginanieuws zijn, maar ik wilde die situatie verduidelijken."
Snellere motor en nieuwe achtervleugel.quote:
Via de Honda search engine daar gekomen, zeker?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zelfs de McLaren website doet het niet
[ afbeelding ]
Nu is m'n bestelling maar half doorgevoerd. Wel betaald (paypal), niet besteld
Helaas vervangen door rubberbaggenquote:
FTFYquote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Via de Honda engine daar gekomen, zeker?
Vanaf deze hoek lijkt de lengteas van de wagen helemaal krom na de crash. De achterwielen staan compleet uit het lood met de voorkant.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Helaas vervangen door rubberbaggen
En omdat de plof zo mooi dof blijft ogen, in de herhaling
[ afbeelding ]
Ja beide aandrijfassen waren ook afgebroken en de bak lag in 2en...quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Vanaf deze hoek lijkt de lengteas van de wagen helemaal krom na de crash. De achterwielen staan compleet uit het lood met de voorkant.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Vanaf deze hoek lijkt de lengteas van de wagen helemaal krom na de crash. De achterwielen staan compleet uit het lood met de voorkant.
Max bevestigd dat ze een motor update hebben gehadquote:"The car was working straight away also on the track so the correlation is good, and I think also from the engine side we had a little bit of an update so that is always positive."
Nee, alleen als de eerste motor van dit weekend opnieuw gebruikt gaat worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Betekent dat dan ook dat Alonso dus geen straf krijgt in Oostenrijk voor alweer een 2e motor wissel dit weekend?
*bevestigt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max bevestigd dat ze een motor update hebben gehad
ah okquote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, alleen als de eerste motor van dit weekend opnieuw gebruikt gaat worden.
Spellingscheck werkt niet op het momentquote:
Deugdelijk materiaalquote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:32 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Triple-slomo. Dat frameJe ziet hem inklappen in de lengte bij "Heuer" op het frame.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die haalt dit soort fouten er ook niet uitquote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:49 schreef SnowOokami het volgende:
Spellingscheck werkt niet op het moment![]()
Shitquote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die haalt dit soort fouten er ook niet uit
Door zowel in training één als twee de snelste te zijn, niet zo ingewikkeld. #zodanquote:
twitter:thebuxtonblog twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 16:59:36Wow look at that. It was gone before he hit the wall. Watch the rear right bobbling around during the slide. https://t.co/TeU6MsrSY8 reageer retweet
Ik heb ook geen grammaticacontrole.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ah ok. Naja Eric Boullier heeft net bevestigd dat het een versnellinsgbak die in rook op ging.
[..]
Spellingscheck werkt niet op het moment![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen grammaticacontrole.
Ruim voldoende. Een GP2 kampioenschap is genoeg voor een F1 superlicentie. Daarnaast heeft hij nog punten uit eerdere jaren (GP2 en FR 3.5).quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:21 schreef SnowOokami het volgende:
Misschien dat RBR toch Pierre Gasly uitleent aan Renault om Palmer te vervangen?mooie deal dan... heeft hij eigenlijk wel genoeg punten om mee te mogen doen aan de F1?
Ik zie het nietquote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:55 schreef SnowOokami het volgende:
twitter:thebuxtonblog twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 16:59:36Wow look at that. It was gone before he hit the wall. Watch the rear right bobbling around during the slide. https://t.co/TeU6MsrSY8 reageer retweet
Wat is het verschil tussen een vrouw en een vuvuzela?quote:
well donequote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:35 schreef Geralt het volgende:
Quiz: Test je kennis over de GP van Azerbeidzjan
9/10
Had vraag 6 fout![]()
Fuck yeahquote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:35 schreef Geralt het volgende:
9/10
Had vraag 6 fout![]()
Beetje vergezocht dat het dan om de hele achterkant gaat, alleen het wiel is niet heel verrassend.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zou het om dit gaan kwa wiel hoek? Dit is nog voordat er iets de muur raakt.
[ afbeelding ]
Geen idee hoe flexibel zo'n ding normaal is kwa meebewegen in richtingen
Nuja, als dit wiel het heeft. En het andere wiel ook (Ze lijken nog in 1 lijn tov van elkaar te staan voor de plof, alleen schuin dus). Dan kan je de conclusie trekken dat de auto intern van 1 delig naar 2 is gegaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beetje vergezocht dat het dan om de hele achterkant gaat, alleen het wiel is niet heel verrassend.
Je ziet het andere wiel helemaal nergens toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:53 schreef CrashO het volgende:
En het andere wiel ook (Ze lijken nog in 1 lijn tov van elkaar te staan voor de plof, alleen schuin dus). Dan kan je de conclusie trekken dat de auto intern
Zit ingezoomd dat hele stuk 100 keer te replayen. Zie de bovenkant van dat andere wiel duidelijk door die fin heen. Door de breedte van dat ding is prima in te schatten dat hij parallel blijft.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je ziet het andere wiel helemaal nergens toch?
Optisch lijkt het wel zo, maar met deze beelden is er niks zinnigs over te zeggen.
10/10quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:35 schreef Geralt het volgende:
9/10
Had vraag 6 fout![]()
Ja als je altijd nuchter de race kijkt wel jaquote:
Zie het niet hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zit ingezoomd dat hele stuk 100 keer te replayen. Zie de bovenkant van dat andere wiel duidelijk door die fin heen. Door de breedte van dat ding is prima in te schatten dat hij parallel blijft.
Hey als ik een 9 scoor dan kan het ook nooit geen moeilijke test zijn geweest he, dus dat maakt dan die 10 ook wat minder waard natuurlijkquote:
Had Max niet een kut quali vorig jaar? Of iets met een grid penalty? Herinnerde me een 8e plek o.i.d. en Daniel dan waarschijnlijk voor hem.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja als je altijd nuchter de race kijkt wel ja
Ik wist die serieus niet meer. Waarom was die easy? Was er toen iets wat ik vergeten ben waardoor die easy was?
Alle 10 goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:35 schreef Geralt het volgende:
9/10
Had vraag 6 fout![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alle 10 goed.
Klinkt als zo'n foute verzamel lp uit de jaren '70
Test was ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hey als ik een 9 scoor dan kan het ook nooit geen moeilijke test zijn geweest he, dus dat maakt dan die 10 ook wat minder waard natuurlijk
Dat was de enige vraag waar het juiste antwoord niet bij stond. Dat is vandaag toevallig opgemeten en is maar net 7 meter en een heel klein beetje en geen 7 meter 60quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Test was ook niet zo moeilijkde enige die ik gegokt heb was het smalste punt van de baan.
Heb begrepen dat de motor o.a. iets lichter is geworden. En misschien hebben ze eerder dit seizoen niet het volle vermogen uit de motor gehaald vanwege een reliability-issue en hebben ze dat nu opgelost. Dat heb ik een keer horen zeggen. Weet niet of het waar is, maar het is zeker niet ondenkbaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:44 schreef aesop het volgende:
Maar die 0,2 seconde is dus gevonden zonder een nieuwe motor er inte gooien?
Dat is toch wel kras.
elke keer dat ik jou zie posten moet ik aan the Lonely Island ft. Michael Bolton denken.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Heb begrepen dat de motor o.a. iets lichter is geworden. En misschien hebben ze eerder dit seizoen niet het volle vermogen uit de motor gehaald vanwege een reliability-issue en hebben ze dat nu opgelost. Dat heb ik een keer horen zeggen. Weet niet of het waar is, maar het is zeker niet ondenkbaar.
6/10quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:35 schreef Geralt het volgende:
9/10
Had vraag 6 fout![]()
Hm. Ik heb ergens een theorie gehoord of gelezen (voor de vorige race) dat RB de motoren wel eens vol open kan gaan zetten en daarmee het risico accepteert dat de betrouwbaarheid omlaag gaat. Maar voor die theorie werd geen beduidende bron aangedragenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Heb begrepen dat de motor o.a. iets lichter is geworden. En misschien hebben ze eerder dit seizoen niet het volle vermogen uit de motor gehaald vanwege een reliability-issue en hebben ze dat nu opgelost. Dat heb ik een keer horen zeggen. Weet niet of het waar is, maar het is zeker niet ondenkbaar.
Kende het niet, wel geinig.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elke keer dat ik jou zie posten moet ik aan the Lonely Island ft. Michael Bolton denken.
this is the sooooooooong, of Captain Jack Sparrow!!!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kende het niet, wel geinig.
Valt me nog mee, een nieuwe vloer kost geloof ik al 60kquote:
Die is er volgend jaar dan ook niet meer bijquote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:55 schreef Rossdale het volgende:
Moet je nagaan hoeveel Palmer Renault al gekost heeft
dat we dit seizoen dat nog eens zouden zeggenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
idd wat een pannenkoek is dat... zelfs Stroll doet het beter
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat we dit seizoen dat nog eens zouden zeggen
ik denk oprecht dat Stroll nu een beetje begint te begrijpen hoe de Formule 1 werktquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:50 schreef SnowOokami het volgende:
[..]![]()
ik ga slapen... geloof m'n eigen woorden niet eens meer.
Ik zei ook al, Stroll hoopt vast dat Palmer mag blijvenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
idd wat een pannenkoek is dat... zelfs Stroll doet het beter
Nee, als je die onboards ziet van Stroll een hele race dan kan je elke 12-jarige uit Utrecht Centraal trekken = ze verslaan Stroll allemaal. Hij is veel te snel gebracht. Jolyon is net zo matig, alleen is ie Brits, dus Sky doet shhh maar ik denk serieus dat Maldonado meer met die auto gedaan had. Palmer... die is GP2 kampioen geworden is een toch wel zeer matig veld. Dit was verwacht.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:53 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk oprecht dat Stroll best wel talent heeft, sowieso meer dan Palmer. Hij kan best een goede middenmotor worden als hij de kans krijgt om te groeien. Niet iedereen is zo extreem getalenteerd als Max.
Dat soort zaken zijn gewoon gebudgetteerd in een seizoen. En als men eroverheen gaat, nouja, dan gaat men erover heen en wordt het gewoon allemaal gefixed. Geen big deal. RB pompt iets van 400 miljoen ofzo over de toonbank elk jaar. Die 250K is dan een peuleschil.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:54 schreef daNpy het volgende:
Sowieso vreemd dat er ineens een bedrag naar buiten komt van de schade, zie je normaal ook eigenlijk nooit volgens mij
En het die "prijzen", waar zijn die op gebaseerd?
Materiaalkosten? Engineerskosten? Allemaal larie natuurlijk bij F1.
Volgens mij was de race pace van Max gelijkwaardig aan die van Vettel op de SS en iets langzamer op de S.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:47 schreef Jolyon het volgende:
Nou is die Aero update van Red-Bull wel redelijk goed. De PU-update neem ik niet serieus aangezien ze gewoon een nieuwe set met instellingen hebben gestuurd naar RBR, geen 1 nieuw onderdeel is erin gesmeten.
Maar het verminderde gat in Baku komt door iets vrij bijzonders; de baan heeft zo weinig support races en een vrij groot gedeelte zit delen van de dag in de schaduw, dus de baan heeft zeer weinig grip. Aangezien het ook de op 1 na langste baan van het jaar is.
En aangezien de luchtweerstand dit jaar zo hevig is komt hier bij kijken dat Red-Bull hun gebrek aan topsnelheid probeert te compenseren met een zeer lage rijhoogte en suspensie met hun nieuwe update. De lage hoogte brengt meer mechanische grip met zich mee in de krappe bochten en helpt goed in de 1e twee sectors.
Aangezien ze het gat tot 3/5 tiende hebben gebracht in race-pace is hier van belang hoe effectief DRS zal zijn op het rechte stuk. Aangezien er geen tegenwind staat, de banden veel warmer zullen zijn, en de luchtvochtigheid ook hoger dan in Shanghai bijv., denk ik dat de FP een beetje overhypen is voor onze Max. Alles hangt er vanaf of ze voor Kimi kunnen kwalificeren op plek 3 of 4 om de 1e rij te kunnen jumpen, en hun banden sneller warm te krijgen in de eerste ronde zonder DRS. Maar in de kwalificatie zal het gat weer duidelijk zichtbaar zijn voor RBR.
Wel grappig dat Mercedes al 3 jaar is verdacht van het ''actief'' klooien met de suspensie en Red-Bull opeens 2 tienden sneller gaat na een suspensie update. Rara wat zou Mercedes doen. Helaas is Singapore de enige kans om hierna nog de winst te pakken met deze update aangezien Sepang de halve baan heeft geprofileerd waardoor mechanische grip veel minder erbij komt kijken door de nieuwe hoeken van de bochten (de reden waarom Red-Bull zo goed kwalificeerde daar vorig jaar), en er in Hongarije en Oostenrijk niet in te halen zal vallen.
EDIT: Bijna vergeten, je kan ook zien hoe belachelijk laag die Red-Bull runt. Als je goed naar Max z'n crash kijkt zie je dat zelfs voordat ie remt met z'n nieuwe suspensie dat een axel gewoon al scheef hing. Zou dat zijn van de druk waartegen het niet bestemd is na Baku's rechte stuk en z'n vrijdag runs? Dan nog zou dit dus nooit door de crash test kunnen komen en geeft aan hoe wanhopig RBR is naar performance.
[..]
Nee, als je die onboards ziet van Stroll een hele race dan kan je elke 12-jarige uit Utrecht Centraal trekken = ze verslaan Stroll allemaal. Hij is veel te snel gebracht. Jolyon is net zo matig, alleen is ie Brits, dus Sky doet shhh maar ik denk serieus dat Maldonado meer met die auto gedaan had. Palmer... die is GP2 kampioen geworden is een toch wel zeer matig veld. Dit was verwacht.
Godver wat een onzin over Strollquote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:47 schreef Jolyon het volgende:
Nee, als je die onboards ziet van Stroll een hele race dan kan je elke 12-jarige uit Utrecht Centraal trekken = ze verslaan Stroll allemaal. Hij is veel te snel gebracht. Jolyon is net zo matig, alleen is ie Brits, dus Sky doet shhh maar ik denk serieus dat Maldonado meer met die auto gedaan had. Palmer... die is GP2 kampioen geworden is een toch wel zeer matig veld. Dit was verwacht.
Onzin. Max kwam juist best goed mee op het rechte stuk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 07:38 schreef VEM2012 het volgende:
Volgens mij is de vrijdag op Baku voor Verstappen ideaal vanwege de lage gripniveaus. Dat voordeel gaat lopende het weekend weg.
Ik denk dat de race wel eens frustrerend kan worden. In het bochtige deel zullen ze snel zijn, maar daar is inhalen niet makkelijk. Op het rechte stuk zijn ze sitting ducks.
We zullen zien. Het was de vrijdag.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 08:35 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Onzin. Max kwam juist best goed mee op het rechte stuk.
Deze moet ik gequote hebben. Ofwel vanwege het toekomstvoorspellende vermogen, ofwel om straks nog even lekker te kunnen lachen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:10 schreef Meike26 het volgende:
Deze vrijdag, nieuw asfalt, weinig grip etc etc was veel belangrijker dan een vrijdag op een Barcelona of een Silverstone. Daar zegt de vrijdag niet zoveel, hier wel.
Beetje boute voorspelling en ik kan zelf de qualificatie niet zien, maar ik denk wel dat het een hele goeie kan worden voor Max ! Ten eerste zou hij met zijn pace op de soft band Q3 kunnen halen, ten tweede zit er een plek op de eerste startrij misschien welnin en met heel wat mazzel zijn eerste pole position. Tuurlijk, het is luchtfietserij, maar gezien hoe Verstappen hier heeft gereden gister, zit deze nieuwe baan heel goed in het systeem van Max, beter bij Vettel en Hamilton bijvoorbeeld die het moeilijker lijken te hebben met de flow van de baan. Ook Massa lijkt het circuit al in zijn systeem te hebben, hij is 1 van de snelsten in sector 3.
Ik kon gisteren op mijn werk meegenieten van de geluiden van TT die het kantoor binnen kwamen dreunenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:30 schreef pmponer het volgende:
Q dag!! Lekker naar Assen kijken en straks F1 (racegenot)
Das mooi! Ik kan ze nu net niet horenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik kon gisteren op mijn werk meegenieten van de geluiden van TT die het kantoor binnen kwamen dreunen
Ach, laat dat enthousiasme toch. Het is koffiedik kijken. Maar enig redenvoor optimisme is er wel. Ik kan me niet voorstellen dat als Ferrari en Mercedes hun turboknopje indrukken Max serieus gaat meedoen voor pole, maar p5 binnen een halve seconde is al veel beter dan verwacht. En weet wat de race kan brengen, in Montreal reed Max ook met uitzicht op het poidum, op eigen kracht.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deze moet ik gequote hebben. Ofwel vanwege het toekomstvoorspellende vermogen, ofwel om straks nog even lekker te kunnen lachen.
Ik denk oprecht dat Baku een circuit is waar ijzeren ballen, autobeheersing en talent van doorslaggevend belang kunnen zijn. Zeker in een kwalificatie. Ik denk ook dat Verstappen op basis daarvan best wel wat extra's uit de RB kan persen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:14 schreef aesop het volgende:
[..]
Ach, laat dat enthousiasme toch. Het is koffiedik kijken. Maar enig redenvoor optimisme is er wel. Ik kan me niet voorstellen dat als Ferrari en Mercedes hun turboknopje indrukken Max serieus gaat meedoen voor pole, maar p5 binnen een halve seconde is al veel beter dan verwacht. En weet wat de race kan brengen, in Montreal reed Max ook met uitzicht op het poidum, op eigen kracht.
Ik heb mijzelf toch ook al een slag om de arm genomen met dat het luchtfietserij isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deze moet ik gequote hebben. Ofwel vanwege het toekomstvoorspellende vermogen, ofwel om straks nog even lekker te kunnen lachen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:04 schreef CrashO het volgende:
De vries weet nu iig hoe bukake voelt
[ afbeelding ]
je verliest gewoon een moment van grip door die putdeksel en weg ben jequote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is dat te kijken? Niet op Ziggo toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens rechts boven in de hoekquote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar is dat te kijken? Niet op Ziggo toch?
Waarschijnlijk niet, maar overduidelijk zitten ze er nu dochter op dan vooraf gedacht. En dat op een circuit wat hun niet zou moeten liggen. Dus kort gezegd ziet het er beter uit dan men vooraf dacht en is het nu kijken waar het hen precies gaat brengenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:48 schreef Monolith het volgende:
Eerst maar eens even kijken wat FP3 ons brengt. Dat RB nu plots Ferrari en Mercedes voorbij zou zijn lijkt me niet al te realistisch. Zeker niet op dit circuit.
Op dochters zittenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar overduidelijk zitten ze er nu dochter op dan vooraf gedacht. En dat op een circuit wat hun niet zou moeten liggen. Dus kort gezegd ziet het er beter uit dan men vooraf dacht en is het nu kijken waar het hen precies gaat brengen
Dat was een tpyoquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:02 schreef HerrFritz het volgende:
heeft iemand een stream (zonder ACE!)pb mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:03 schreef CrashO het volgende:
[..]<3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |