Is dat met die hoge (fijne) instap?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het moet vooral praktisch zijn.
Een B-Max Titanium uitvoering...
Ziet er wel handig uit ja uit. Ben geen autokenner, maar sommige auto's kom ik bijna niet in of uit. Hoge instap is met lange benen wel fijn merk ik. Maar dat zal de s-max geweest zijn dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die met schuifdeuren achterin...
[ afbeelding ]
Ik ga even knutselen, tijdje niet meer gedaan, haha.quote:
nou ja!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik niet achter de knoppen...
ehm...quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wil hij niet aan jouw knoppen zitten?
Godmother is er niet, dan kan je soms wat baldadig doenquote:
uhuh, ben blauw hèquote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Godmother is er niet, dan kan je soms wat baldadig doen
Ik zie/hoor het zo wel...quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Mad kan jij even kijken of het roostertechnisch goed gaat? Mn buurman vroeg of ik even een biertje mee kwam happen
volgensmij wel,niet dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Alles OK qua uitzending, Paro?
Ik hoor tenminste iets wat op beatjes lijkt...
Alsof Gup die in de playlist heeft staan.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, just to be sure omdat roosteraar Rafeiro weg is...
Ik heb wel vreemdere zaken van Gup gehoord...quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof Gup die in de playlist heeft staan.
staken is voor domme menschenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer eens een staking?
toen was ik nog niet geborenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik mod was was er nog wel eens een wilde staking of een of andere rel.
Niets moet als jij aan het draaien bent. Jij bent de dj en jij bepaalt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh als het wat meer uptempo moet, zal ik er rekening mee houden.
ohnee, ik blijf soms in een bepaalde stijl hangen ipv meerdere varianten te draaien.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
Niets moet als jij aan het draaien bent. Jij bent de dj en jij bepaalt.![]()
Ok soms zijn er zeikerds als bv ene Possie die verzoeken om andere muziek maar dan is het nog steeds 100% aan jou.
die Possie is echt een vreselijke zeikerdquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Niets moet als jij aan het draaien bent. Jij bent de dj en jij bepaalt.![]()
Ok soms zijn er zeikerds als bv ene Possie die verzoeken om andere muziek maar dan is het nog steeds 100% aan jou.
Die Possie bedoeld het vaak ook goed maar hij brengt het soms meestal verkeerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohnee, ik blijf soms in een bepaalde stijl hangen ipv meerdere varianten te draaien.
oh ik heb non-stop al eerder gedraaid.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die Possie bedoeld het vaak ook goed maar hij brengt het soms meestal verkeerd.
Ik vind dit bv heerlijk klinken maar zou er een brainpower bv prima tussen denken qua beat.
Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die Possie is echt een vreselijke zeikerd
Negeren hoor
weet dat dat niet aan jou ligt.... (aan deze kant zeker niet)quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik negeer zelfs het aantal luisteraars, maar wat is er mis mee om op een gegeven moment op een verkapte manier te vragen of het bevalt?
Dan had ik het qua beat iig goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh ik heb non-stop al eerder gedraaid.
he gozert, alles wel?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
Aardige gozer (meestal) maar wat een zeikerd kan dat zijn zeg....
het maakt mij ook weinig uit, iedere keer dat ik draai, probeer ik gewoon een tof lijstje aan elkaar te draaien.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet dat dat niet aan jou ligt.... (aan deze kant zeker niet)
Hier staat het helaas noodgedwongen even op een laag pitje, net als heg draaien.
Ik vind het vreselijk maar het is helaas even niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |