Hij adviseerde je toch ook om het niet te doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar als er niets tussendoor kwam waarvan ik dacht, hmm, dit is leuk. Dan had ik de Twingo nog gehad.
Een van de redenen dat ik de BMW heb gekocht was omdat het van een toenmalige vriend kwam die beweerde dat de auto goed was én hem wilde inruilen.
ja nee eigen schuld me dunktquote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Kan toch niet als hij niet meer live gaat
Nouja, dan gaat de pocket pussy ook naar iemand anders, jammer maar helaas.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:07 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij adviseerde je toch ook om het niet te doen.
quote:Lekke koppakking/gescheurde kop merk je bij een BMW al na een halve kilometer. letterlijk. Wat zijn de gebreken van deze BMW? Tevens heb ik de auto in eerste instantie afgeraden bij Bradley, vanwege de verhoogde maandelijkse lasten en hoger brandstofverbruik tov de twingo.
Hij wil hem dus dan krijgt hij hem in dan opzicht :p
Aldus Sedin van het Beunkwartier. Bron:
Wilde deze opmerking ook net maken. Het liefst wel buiten kantoor tijden om, dan is er meer publiek!quote:
Je bent zo'n 10 jaar te laat meequote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dan ga ik ook snel wajong aanvragen en dan hou ik mijn huidige baan
Thanks, ik ken het verhaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor het hele verhaal zie: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5499129,page=1
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wilde deze opmerking ook net maken. Het liefst wel buiten kantoor tijden om, dan is er meer publiek!
Nee man. In m'n eigen tijd heb ik wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wilde deze opmerking ook net maken. Het liefst wel buiten kantoor tijden om, dan is er meer publiek!
Jep. Alleen die hoogteregelaars waren zo kwetsbaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vond het geen lelijke bak, eigenzinnig dat wel
Reed echt heerlijk
Ach, ieder zijn dingetjes zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:24 schreef Sheffield het volgende:
[..]
[..]
Nee man. In m'n eigen tijd heb ik wel wat beters te doen
Nee, je zei dat je uit huis ging omdat je van je moeder die BMW niet mocht kopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het willen hebben van de BMW gaf inderdaad de doorslag ja.
Had niets te maken met wel/niet op mezelf wonen.
Als de BMW niet op m`n pad was gekomen had ik nu nog de Twingo gehad.
Kloptquote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:07 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij adviseerde mij inderdaad om het niet te doen omdat de maandlasten hoger waren, maar dat maakte mij niet uit (MRB/VErzekering/Brandstof)quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:07 schreef marsan het volgende:
[..]
huh? zijn er mensen die in de war zijn door je uitspraken en je motivaties? terwijl je altijd zo vreselijk consistent bent in je verhalen? onbegrijpelijk, het zal wel bijna weekend zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:59 schreef Braddie het volgende:
Waar iedereen het achterlijke idee vandaan haalt dat ik uit huis zou gaan puur om de BMW is mij een raadsel
Het feit dat ik op mezelf ging wonen heeft er weinig mee te maken, ja ik mocht van m`n moeder zolang ik nog thuis woonde geen grotere auto rijden, maar dat heb ik niet mijn keuze laten beïnvloeden, ik wilde al zo lang op mezelf(Sinds m`n 18e-19e) toen kwam deze Studio, die bleek nog beschikbaar, tóen heb ik gezegd van oke ik neem de studio. en 2 weken later kwam Sedin om de hoek met de BMW, en heb ik gezegd van.. Naja ik woon nu toch op mezelf, dus vind het ook op dat vlak tijd voor een nieuwe stap, en tóen heb ik de BMW overgenomen.
Dat heeft echt 0,0 met elkaar te makenMaar dat kan je hier blijven roepen mensen denken het toch altijd beter te weten dan jijzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |