Ritsu Doan? Ik moet trouwens bekennen dat ik een ander beeld heb gekregen van Japan door het boek De Nachtploeg, het is niet meer zo vrolijk als toen ik Murakami las.quote:
Anti japanese propagandaquote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ritsu Doan? Ik moet trouwens bekennen dat ik een ander beeld heb gekregen van Japan door het boek De Nachtploeg, het is niet meer zo vrolijk als toen ik Murakami las.
pff sterktequote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zeggen 12 dus alles minder dan 16 is pluskudo
Tong, ben je inmiddels opgenomen?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:41 schreef tong80 het volgende:
Zoweer een naald in m'n reet. Extra diazapam. Nog duffer straks.
Adriana Lima vind ik prachtig.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja dat krijg je als de grootste modebazen homo zijn, die Bündchen vind ik ook 3 keer niks
Vanaf gisteren. Her en der terug te lezen in GC en Hools b.v hier ook maar dat is verder zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind haar idd niet het mooiste model wat er rond loopt.
die diazepam waar is dat voor?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf gisteren. Her en der terug te lezen in GC en Hools b.v hier ook maar dat is verder zoeken.
Hebben ze daar internet?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf gisteren. Her en der terug te lezen in GC en Hools b.v hier ook maar dat is verder zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |