Had je een week geleden moeten doen. Downhill from here.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:15 schreef no1uknow het volgende:
wie hier is allemaal op de ants train gesprongen?
Nee, de hype was veel te groot, geen spijt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Had je een week geleden moeten doen. Downhill from here.
Ik. Voor nu te hoog gekocht, maar verwacht er wel wat van.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:15 schreef no1uknow het volgende:
wie hier is allemaal op de ants train gesprongen?
Over ANT denk ik inderdaad het zelfde. Op dit moment lijkt het te laat om te kopen, mocht hij nog flink zakken dan is het een overweging waard.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
Als Antshares nog onder de 200k Satoshi duikelt koop ik er mss een paar duizend.
En anders maar niet, zit in genoeg andere leuke coins met potentie.
MGO doet het lekker vandaag, zit al rond de ¤2
Hoofdzakelijk Waves, Lisk, MGO, PIVX, TKN, Trustcoinquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Over ANT denk ik inderdaad het zelfde. Op dit moment lijkt het te laat om te kopen, mocht hij nog flink zakken dan is het een overweging waard.
In welke "interessante" coins zit je nog meer? Ik ben altijd geīnteresseerd mijn portfolio uit te breiden.
Momenteel hier Waves (sinds 50k sat), LISK, Trust, Sia, NXT, Ardor, IOTA en ARK.
Ik twijfel nog over RADS, HMQ, BAY, PIVX, EMC2 (nieuw dev team), PTOY en GNT.
Mochten ICONOMI (<100k sat) en Strat (<200k sat) nog eens terugvallen dan wil ik die ook graag inslaan. NEM heb ik een paar weken geleden verkocht. Momenteel aan het twijfelen om weer in te stappen of het te laten voor wat het is.
Hoe bepaal jij voor je zelf bij welke drempel je alsnog instapt? Bepaalde logica die je daarvoor hanteert?quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Over ANT denk ik inderdaad het zelfde. Op dit moment lijkt het te laat om te kopen, mocht hij nog flink zakken dan is het een overweging waard.
In welke "interessante" coins zit je nog meer? Ik ben altijd geīnteresseerd mijn portfolio uit te breiden.
Momenteel hier Waves (sinds 50k sat), LISK, Trust, Sia, NXT, Ardor, IOTA en ARK.
Ik twijfel nog over RADS, HMQ, BAY, PIVX, EMC2 (nieuw dev team), PTOY en GNT.
Mochten ICONOMI (<100k sat) en Strat (<200k sat) nog eens terugvallen dan wil ik die ook graag inslaan. NEM heb ik een paar weken geleden verkocht. Momenteel aan het twijfelen om weer in te stappen of het te laten voor wat het is.
Puur op basis van gevoel en de 6 of 3 maanden chart in Blockfolio. Als een coin voor mijn gevoel te veel gestegen is dan vind ik het risico te groot om in te stappen. Ik trek een denkbeeldige curve van de groei van de afgelopen maanden... als die curve dan ineens een hele vreemde beweging maakt, blijf ik er meestal vanaf of wacht de correctie af.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:20 schreef carebaer het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij voor je zelf bij welke drempel je alsnog instapt? Bepaalde logica die je daarvoor hanteert?
Ik zie alleen maar plusjes vandaag.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef Zith het volgende:
Total market cap is langzaam naar beneden aan het gaan. Einde hype?
Toen ETH naar 260 crashte zat hij ook weer op de 90 miljard.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef Zith het volgende:
Total market cap is langzaam naar beneden aan het gaan. Einde hype?
Twitter lijkt mequote:Op donderdag 22 juni 2017 20:44 schreef Toto69 het volgende:
Hallo,
Waar kan ik zien wanneer er een nieuwe coin op Bittrex komt? Soms zie ik ineens een nieuwe coin staan en in het begin is het lekker volatiel dus leuk om te volgen, vandaar m'n interesse
@richiela is een van de eigenaren en die tweet volgens mij altijd wel over nieuwe coinsquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar kijk ik regelmatig idd,maar zie ik het nooit langskomen tbh
Die kende ik niet. Ty!quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:10 schreef edraket31 het volgende:
[..]
@richiela is een van de eigenaren en die tweet volgens mij altijd wel over nieuwe coins
Kun je kort uitleggen hoe je dat hebt ingesteld? ik kijk er overheen denk ik. Ik zou ze op zich wel willen leasen omdat ik voor de lange termijn ga. Ik neem aan dat je dat in de Waves Lite app hebt ingesteldquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Is het rendement op het leasen van waves echt zo goed? Onderstaande is van een 7uur lease gisteren, als ik dit doorreken naar 1 week kom ik op 5,5 waves per week uit. Dat is bijna 1,7% rendement per week.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |